En dan dacht ik dat de Speedo al erg was....quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:01 schreef Peter het volgende:
[..]
Juist niet, kun je niet makkelijk opzij trekken met zo'n beugel in de rand verborgen (om de boel te klemmen tegen het afzakken).
quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:55 schreef Peter het volgende:
En dat terwijl mannen steeds minder aan gaan hebben volgens de nieuwste 'trend'..Loop al jaren zo over het strand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:10 schreef Mr.Ping het volgende:
In mijn tijd lagen ook 14 en 15 jarige meisjes topless op het strand!
Je bent een aboriginal?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Loop al jaren zo over het strand.
[ afbeelding ]
Lijntje met haakje aan het eind en dan zeevissen?quote:
Egoistquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:14 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zon alleen topless op priveterrein. Op het strand vind ik het not done en erg goedkoop. Privélichaamsdelen enkel en alleen bestemd voor mijn vriend.
Klinkt als een goede relatie met duidelijke afsprakenquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:14 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zon alleen topless op priveterrein. Op het strand vind ik het not done en erg goedkoop. Privélichaamsdelen enkel en alleen bestemd voor mijn vriend.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/lifestyle/3840723/topless-zonnen-mode.html
NEE
Ik ben ZWAAR tegen. Topless zonnen voor mooie vrouwen moet verplicht zijn!
gofferdegofferdego...
Zijn mijn eigen waarden en normenquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Klinkt als een goede relatie met duidelijke afspraken
Dit iddquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ja, ik had het zelf al geconstateerd. Toen ik 16 was en met klasgenoten of buurtgenoten naar het strand ging of naar een zwemmeertje werd je zomaar getrakteerd op vrouwelijke klasgenoten die hun bikinitopje uit trokken.
Als 16 jarige snaak keek je natuurlijk je ogen uit maar je deed je uiterste best om heel nonchalant te kijken en net te doen alsof het je niks deed omdat dat nou eenmaal normaal is op het strand. In werkelijkheid keken we de ogen uit, want zeg nou eerlijk, van je klasgenoten of buurmeisje is het toch net iets spannender dan van een vreemde vrouw die je nooit meer ziet. Haar zag je de volgende dag immers weer in de klas (waar ze helemaal in paniek raakten als je een stukje tepel zag tijdens de gymles)
Gaandeweg is het aantal blote borsten steeds minder geworden op het strand. Ik heb te doen met de hedendaagse 16 jarigen die opgroeien in een tijd van verboden, preutsheid en mag niet. Ik kan me mijn leven niet voorstellen als ik al die pronte borstjes had moeten missen.
Muil dicht over m'n moeder, ja !quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:11 schreef Rozevla het volgende:
Nou en!
Je ziet toch alleen maar van die uitgezakte vieze gore stinkende ouwe hoeren die al door 2390 man zijn geneukt en nu op een leeftijd van 890394 zijn met hun vieze slappe tietjes
Of dikke hoeren met van die gore vette tieten
Waren je posts dat maar 's.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:14 schreef -supergirl- het volgende:
Je vriend ziet anders genoeg andere privélichaamsdelenquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:14 schreef -supergirl- het volgende:
Standaard eenzame foknerdreactie. Gaaapquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:50 schreef Broder het volgende:
[..]
Je vriend ziet anders genoeg andere privélichaamsdelen
Inderdaad. Net alsof die laatste paar vierkante cm zoveel verschil maakt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:50 schreef MsMessy het volgende:
Het is eerder de schuld van de Amerikanen, moslims, smartphones, paparazzi, maar juist alles behalve mode en angst voor huidkanker. Want als we bang waren voor huidkanker gingen we helemaal niet meer zonnen lijkt mij. Modeblaadjes
Is wel waar ja. Panta rhei.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dit idd
De hele maatschappij is preutser geworden. Het heeft niks met huidkanker te maken. Gezicht, armen en handen zijn de plekken waar dat het meeste voorkomt. Kinderen worden ook onnatuurlijk preuts opgevoed. Vroeger zwommen alle kinderen naakt en nooit hoorde je wat in de media over peddofielen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |