ooooh, jesus val dan gewoon afquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:18 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Ik ben toch echt niet de hele dag de spagaat aan het maken o.i.d. Misschien is het wel omdat ik veel loop wanneer ik ergens heen moet. Schuur schuur schuur. Kan niet goed zijn voor de stof.
Ik denk alleen met mijn piemel. Praten doe ik met mijn mond.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Praat niet tegen me met je kleine piemel
nee, omdat je zo slank bent schuren je benen tegen elkaar, surequote:Op woensdag 30 juli 2014 17:53 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Leer lezen dooie. Ik ben niet dik.
Dat ik niet de bamboe stok als been van de gemiddelde zolderkamer autist heb wil niet inhouden dat ik dik ben. Lekker zwart/wit. Daarbij schuurt die stof toch gewoon langs de stof? Niet mijn benen tegen elkaar.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee, omdat je zo slank bent schuren je benen tegen elkaar, sure
als je dik bent, jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:09 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Dat ik niet de bamboe stok als been van de gemiddelde zolderkamer autist heb wil niet inhouden dat ik dik ben. Lekker zwart/wit. Daarbij schuurt die stof toch gewoon langs de stof? Niet mijn benen tegen elkaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |