Dat kan, ik durf echter niet terug naar de winkel. Dan staat er weer zo'n puisterig Fok nerdje die roept: TS is dik!quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:55 schreef appelepent het volgende:
Ik denk dat als het zo snel slijt dat je er dan gewoon garantie op hebt.
Koop dan een broek op internet, en stuur hem terug zodra er een gat in zit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:59 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Dat kan, ik durf echter niet terug naar de winkel. Dan staat er weer zo'n puisterig Fok nerdje die roept: TS is dik!
Kun je kleding kopen op internet?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:00 schreef appelepent het volgende:
[..]
Koop dan een broek op internet, en stuur hem terug zodra er een gat in zit.
Als je elke keer nieuwe broeken koopt weet je de maat uit je hoofd toch?
Nooit op van gehoord?quote:Schreeuw van geluk met Z*********?Online-shopping Tips! » Schreeuw van geluk met Z*********?door Nema op 18 February 2014
Z********* is Duitse webshop gericht op mode waaronder schoenen, kleding en accessoires. Inmiddels verkoopt de webshop producten aan veertien landen in Europa, waaronder Nederland. Hier boekte Z********* met name succes na de verschrikkelijk irritante reclames die te vaak werden herhaald op tv. Uiteindelijk hebben die reclames toch hun werk gedaan; de website heeft een omzet van ¤510,000,000 in 2011.
Nou gebruik Google maar. Ik denk dat als je ''schreeuw van geluk'' intypt dat je er wel bent.quote:
O, ik heb echt geen grote bonken spieren op de bovenbenen hoor. Maar persoon x beweerde dat ik fatso ben. Dat is dus ook niet waar.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:11 schreef JaqenHghar het volgende:
Dat gevoel ken ik maar al te goed TS.
Damn you squats.
Bro tip:compressiebroekje aantrekken.
Ziet er wel kansloos uit. Daarbij irriteert het me gewoon dat die broeken zo snel slijten. Ik kan nog begrijpen dat het bij een wat "goedkopere" broek zo is. Maar als je dan een wat duurdere broek aanschaft verwacht je toch wel dat de kwaliteit ook beter is.quote:
Hoeft ook niet, alle broeken zijn gemaakt voor skinny bastards.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
O, ik heb echt geen grote bonken spieren op de bovenbenen hoor. Maar persoon x beweerde dat ik fatso ben. Dat is dus ook niet waar.
zal wel aan jou liggen, ik ken het compleet nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:14 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Ziet er wel kansloos uit. Daarbij irriteert het me gewoon dat die broeken zo snel slijten. Ik kan nog begrijpen dat het bij een wat "goedkopere" broek zo is. Maar als je dan een wat duurdere broek aanschaft verwacht je toch wel dat de kwaliteit ook beter is.
Ik ben toch echt niet de hele dag de spagaat aan het maken o.i.d. Misschien is het wel omdat ik veel loop wanneer ik ergens heen moet. Schuur schuur schuur. Kan niet goed zijn voor de stof.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zal wel aan jou liggen, ik ken het compleet niet
Ook al niet waar. Er is bij mij een gevalletje micro penis geconstateerd. Ik ben de enige fokker die 3 ipv 30 cm heeft.quote:
Die grap is al gemaaktquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:22 schreef chancetherapper het volgende:
Beter een gat in het kruis dan een kruis en je gat. Ow wacht dat geldt niet voor ts.
Het is een gave!quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:21 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Ook al niet waar. Er is bij mij een gevalletje micro penis geconstateerd. Ik ben de enige fokker die 3 ipv 30 cm heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |