Omdat Scania's, zeker die brullen, ontzettend geil zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:47 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
620 pk
Echt zalig om met te rijden.
En dankzij de V8 brult hij heel mooi als ik optrek.
Waarom wou je dat weten?
Helaas denken de meisjes in belgie daar anders over.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat Scania's, zeker die brullen, ontzettend geil zijn.
Stomme vrouwen dan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:52 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Helaas denken de meisjes in belgie daar anders over.
Nog steeds je heup?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:53 schreef isax het volgende:
[..]
ik zit pijn te leiden. moet ik ook nog een topic aanmaken
Net zoals ze de muziekinstallatie in men auto maar niks vinden.quote:
nee het is iets andersquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog steeds je heup?
En tja, ik doe het liever niet meer.overdag dan.
Tssss. Mietjes zijn het daar.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:54 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Net zoals ze de muziekinstallatie in men auto maar niks vinden.
tuurlijk wel. meer hebben we er niet nodigquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zij is toch niet de enige belgische vrouw?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:55 schreef isax het volgende:
[..]
tuurlijk wel. meer hebben we er niet nodig
niets maar ik mag misschien de vlag uithangenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Oh jee, wat heb je nog meer gedaan dan gister?
Dat klopt je kan ze met niets imponeren.quote:
Want Oma komt op bezoek.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:55 schreef isax het volgende:
[..]
niets maar ik mag misschien de vlag uithangen
Geile Scania'squote:Op woensdag 30 juli 2014 14:56 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Dat klopt je kan ze met niets imponeren.
Wat imponeert jou zoal?
Naar assen? Wat weet ik daarvan dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geile Scania's![]()
Ik kan maar beter niet meer over een industrie terrein gaan.![]()
En naar Assen ben ik ook niet mee geweest dit weekend.
Truckersfestival. Daar ga ik maar niet meer heen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:58 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Naar assen? Wat weet ik daarvan dan?
Oh dat is voor jou goed nieuws he? Fijn!quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:55 schreef isax het volgende:
[..]
niets maar ik mag misschien de vlag uithangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |