was grapje sorryquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Begin jij weer? Vanwaar de behoefte zo denigrerend te spreken over mij?
Eckte player jijquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet ik niet. Had dankzij haar gewoon meer energie. Dat doen vrouwen soms met je.
Ik kan het mij voorstellen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet ik niet. Had dankzij haar gewoon meer energie. Dat doen vrouwen soms met je.
wanneer kind abi wanneer babyquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb honger, nog niet gegeten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:30 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Hallo daar. Ik las jouw titel als parasite queen.
Bij zulke uitspraken ga ik echt denken dat je 14 bent ofzoquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan het mij voorstellen.
Ik snap bijvoorbeeld ook nooit hoe vrouwen aankomen nadat ze getrouwd zijn of gaan samenwonen . Zwangerschap kan ik begrijpen maar vanwaar de behoefte om opeens meer te gaan eten in een relatie? Je zou toch juist denken dat wanneer je een relatie hebt, je beter op je uiterlijk let..
Je gaat je aanpassen aan elkaar eetgewoonten, zit vaker thuis, kookt meer, eet vaak buiten. Ik snap je beredenering. Dacht k ookquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snap bijvoorbeeld ook nooit hoe vrouwen aankomen nadat ze getrouwd zijn of gaan samenwonen . Zwangerschap kan ik begrijpen maar vanwaar de behoefte om opeens meer te gaan eten in een relatie? Je zou toch juist denken dat wanneer je een relatie hebt, je beter op je uiterlijk let..
Of hij wilt met je naar bedquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet?
Fuck, je ui.. nice.
Doe.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:32 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik ben aan het vasten. Moet ik die soep voor je komen brengen?
Omg, yes.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom je volgende week bij mij wonen? Kan ik je feeden?
Ja ik weet niet. Is altijd anders. Vaak als je genesteld hebt, hoef je jezelf niet meer te 'verkopen' aan de andere geslacht, dus doe je je best niet meer. Maar dat is bij iedereen anders.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
wanneer kind abi wanneer baby
nummer 1 vraag midden-oostenaren
Ja ik probeer voorzichtig te zijn met dit onderwerp aangezien ik zelf nog thuis woon enzo. Maar ik vind het apart.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je gaat je aanpassen aan elkaar eetgewoonten, zit vaker thuis, kookt meer, eet vaak buiten. Ik snap je beredenering. Dacht k ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |