mijne is ziek wil niet dak soep breng tfuquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar ik bel wel mijn girl.
haar ma wil mij nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:16 schreef zarGon het volgende:
girl mirl eerst trouwen lan waz met jullie
dude watquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laptop.
http://www.geenstijl.nl/m(...)perts_zijn_zelf.html
Volgens mij koekjes waar hij alleen water hoefde toe te voegen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:16 schreef zarGon het volgende:
[..].
Wat voor gekke creaties heb jij weleens gemaakt?.
Goede gozer ben jij.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:16 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
mijne is ziek wil niet dak soep breng tfu
Oke dan niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja daaag, zo cool ben jij heus niet.
(. )
Mensen irl zeggen ook weleens 'ik snap niet hoe je niet 100 kilo bent'. Terwijl als je nagaat wat ik eet, het eigenlijk wel meevalt. Ik ben gewoon een snoepkont.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neh.
[..]
True, true. Maar daar zeg je niets over en het taartpraat voert te boventoon, dus je krijgt een bepaald idee..
[..]
Before en after marriage:
[ afbeelding ].
Niks geks, maar wel elke dag nieuwe recepten geprobeerd. Eind van de week was er zo ziek veel eten overquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:16 schreef zarGon het volgende:
[..].
Wat voor gekke creaties heb jij weleens gemaakt?.
Ik zou die rechter huwen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neh.
[..]
True, true. Maar daar zeg je niets over en het taartpraat voert te boventoon, dus je krijgt een bepaald idee..
[..]
[ afbeelding ].
Bij mij was andersom.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neh.
[..]
[..]
[ afbeelding ].
Maar niet gezond. Wil je zo graag een weduwen zijn?quote:
ze is gew jaloers, snap dat dan!quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar niet gezond. Wil je zo graag een weduwen zijn?
Ben ik al.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar niet gezond. Wil je zo graag een weduwen zijn?
Stress? Of ben je gewoon meer in de sportschool te vinden omdat je indruk wil maken?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij mij was andersom.
Zonder vriendin had ik 27% vetpercentage en daarna met 14%.
Begin jij weer? Vanwaar de behoefte zo denigrerend te spreken over mij?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:22 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
oh oke die links kun je toch niet houden
Oh. Sorry wist ik niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben ik al.
En nee. Die rechter mag wel iets afvallen.
Weet ik niet. Had dankzij haar gewoon meer energie. Dat doen vrouwen soms met je.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Stress? Of ben je gewoon meer in de sportschool te vinden omdat je indruk wil maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |