Vanuit Nederland! Huur daarnaast niet direct bij een autoverhuur bedrijf zelf, dit is vaak duurder. Zoek een auto via een prijsvergelijker zoals autoeurope, sunnycars, easyterra, etc. Er zijn veel van dit soort sites, goed zoeken en vergelijken dus!quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:08 schreef sgtbombastic het volgende:
... kan je dat het beste vooraf vanuit Nederland doen of ter plekke? En welke autoverhuurder raden jullie mij aan qua prijs en bekendheid/betrouwbaarheid?
Ter plekke is meestal goedkoper. Zie je ook direct waar je voor betaalt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:08 schreef sgtbombastic het volgende:
... kan je dat het beste vooraf vanuit Nederland doen of ter plekke? En welke autoverhuurder raden jullie mij aan qua prijs en bekendheid/betrouwbaarheid?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:22 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Vanuit Nederland! Huur daarnaast niet direct bij een autoverhuur bedrijf zelf, dit is vaak duurder. Zoek een auto via een prijsvergelijker zoals autoeurope, sunnycars, easyterra, etc. Er zijn veel van dit soort sites, goed zoeken en vergelijken dus!
edit:
Ik heb in verschillende landen goede ervaringen met meerdere auto verhuur bedrijven. Bijv Hertz, Avis, etc.
hmmm... lekker tegenstrijdig hahaquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ter plekke is meestal goedkoper. Zie je ook direct waar je voor betaalt.
Vanuit Nederland is gewoon vaak goedkoper. Vara Kassa had hier ook een onderzoek naar gedaan:quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:24 schreef sgtbombastic het volgende:
[..]
[..]
hmmm... lekker tegenstrijdig haha
Dit gaat over een vergelijking van boekingen die allemaal gedaan zijn vanuit Nederland. Zegt dus niet dat het goedkoper is vanuit Nederland te huren ipv daar ter plekke...quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:24 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Vanuit Nederland is gewoon vaak goedkoper. Vara Kassa had hier ook een onderzoek naar gedaan:
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)-buitenland/speel/1/
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit gaat over een vergelijking van boekingen die allemaal gedaan zijn vanuit Nederland. Zegt dus niet dat het goedkoper is vanuit Nederland te huren ipv daar ter plekke...
Excuus. Ik ga hier niet uitgebreid filmpjes zitten kijken. In het artikel wordt er niet over gesproken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:27 schreef Ludacriss het volgende:
[..]![]()
Kijk het filmpje af. Dan zie je dat ze ook onderzoek ter plekke hebben gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |