abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142882259
... kan je dat het beste vooraf vanuit Nederland doen of ter plekke? En welke autoverhuurder raden jullie mij aan qua prijs en bekendheid/betrouwbaarheid?
pi_142882508
Avis
pi_142882804
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:08 schreef sgtbombastic het volgende:
... kan je dat het beste vooraf vanuit Nederland doen of ter plekke? En welke autoverhuurder raden jullie mij aan qua prijs en bekendheid/betrouwbaarheid?
Vanuit Nederland! Huur daarnaast niet direct bij een autoverhuur bedrijf zelf, dit is vaak duurder. Zoek een auto via een prijsvergelijker zoals autoeurope, sunnycars, easyterra, etc. Er zijn veel van dit soort sites, goed zoeken en vergelijken dus!

edit:
Ik heb in verschillende landen goede ervaringen met meerdere auto verhuur bedrijven. Bijv Hertz, Avis, etc.
pi_142882810
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:08 schreef sgtbombastic het volgende:
Ter plekke is meestal goedkoper. Zie je ook direct waar je voor betaalt.
pi_142882844
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:22 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Vanuit Nederland! Huur daarnaast niet direct bij een autoverhuur bedrijf zelf, dit is vaak duurder. Zoek een auto via een prijsvergelijker zoals autoeurope, sunnycars, easyterra, etc. Er zijn veel van dit soort sites, goed zoeken en vergelijken dus!

edit:
Ik heb in verschillende landen goede ervaringen met meerdere auto verhuur bedrijven. Bijv Hertz, Avis, etc.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:23 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ter plekke is meestal goedkoper. Zie je ook direct waar je voor betaalt.
hmmm... lekker tegenstrijdig haha
pi_142882856
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:24 schreef sgtbombastic het volgende:

[..]

[..]

hmmm... lekker tegenstrijdig haha
Vanuit Nederland is gewoon vaak goedkoper. Vara Kassa had hier ook een onderzoek naar gedaan:

http://kassa.vara.nl/tv/a(...)-buitenland/speel/1/
pi_142882936
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:24 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Vanuit Nederland is gewoon vaak goedkoper. Vara Kassa had hier ook een onderzoek naar gedaan:

http://kassa.vara.nl/tv/a(...)-buitenland/speel/1/
Dit gaat over een vergelijking van boekingen die allemaal gedaan zijn vanuit Nederland. Zegt dus niet dat het goedkoper is vanuit Nederland te huren ipv daar ter plekke...
pi_142882971
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:26 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Dit gaat over een vergelijking van boekingen die allemaal gedaan zijn vanuit Nederland. Zegt dus niet dat het goedkoper is vanuit Nederland te huren ipv daar ter plekke...
|:(

Kijk het filmpje af. Dan zie je dat ze ook onderzoek ter plekke hebben gedaan.
pi_142883013
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:27 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

|:(

Kijk het filmpje af. Dan zie je dat ze ook onderzoek ter plekke hebben gedaan.
Excuus. Ik ga hier niet uitgebreid filmpjes zitten kijken. In het artikel wordt er niet over gesproken.
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:08:52 #10
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_142920511
ik over 2 weekjes ook met een huurauto daar op pad. Is al geregeld, weet alleen niet bij wie. Ik ga er wel voor zorgen dat ik ER0 afsluit, want volgens mij is het in de stad onmogelijk om fatsoenlijk en krasvrij dat ding een week te houden.
pi_142924900
Van tevoren regelen via rentalcars.com of een vergelijkbare site. Meestal kom je voor Mallorca en andere Spaanse steden dan uit op Goldcar.es, waar je ook voor dezelfde prijs vaak rechtstreeks kan boeken.
Goldcar is vaak verreweg het goedkoopst (heb al eens een auto gehuurd voor 6 euro per dag), maar let goed op de bijkomende kosten en bijzondere voorwaarden, zoals het inleveren met een lege tank (en dus een volle tank a 1,95 per liter direct afrekenen bij ophalen), de express checkout (waarbij je niet gebruikte benzine wel vergoed krijgt, maar waarvoor je 17,50 betaalt) en de aanvullende verzekeringen (die je afhankelijk van je reisverzekering, rijstijl en bestemming wel of niet nodig hebt). Tel dit dus bij het huurbedrag op en zie of ze nog steeds het goedkoopst zijn (bij mij in vier van de zes gevallen wel).

En nog een tip als je aankomt in Mallorca: zorg ervoor dat er iemand als eerste het vliegtuig uit is en meteen naar de autoverhuur balie loopt met alle creditcard, rijbewijs en huurvoucher. Anders sta je met gemak 2 uur in de rij voor je je auto hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')