abonnement Unibet Coolblue
pi_142915937
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:17 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Daarom is het ook onbegrijpelijk dat The National niet in de Alpha staat, of een The Cat Empire. Vooral die zaterdag is te erg voor woorden eigenlijk, lijkt gewoon op een Paaspop line-up.
Maar The National gaat de Alpha ook niet vullen, dan kan je ze beter in een goed gevulde Grolsch neerzetten.
  Redactie Sport donderdag 31 juli 2014 @ 11:23:28 #127
274204 crew  Mexicanobakker
pi_142915967
Vorig jaar hadden we een kwalitatief sterke act als Nick Cave, die vult het ook niet. Nu staat Stromae afsluitend in de alpha, die op dit moment gewoon enorm lekker aan de weg timmert, is het weer niet goed.

Verwachten jullie de Stones in de alpha ofzo? :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_142915992
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vorig jaar hadden we een kwalitatief sterke act als Nick Cave, die vult het ook niet. Nu staat Stromae afsluitend in de alpha, die op dit moment gewoon enorm lekker aan de weg timmert, is het weer niet goed.

Verwachten jullie de Stones in de alpha ofzo? :D
Doe mij maar Nick Cave/NIN ipv Disclosure/Stromae :).
pi_142915997
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat is 8 jaar geleden ofzo? :D
2007. En Nine inch nails stond tegelijk met Sonic Youth toen.
Hello, my name is Oliver
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 31 juli 2014 @ 11:24:43 #130
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_142916008
Ik vind eigenlijk de overall line-up wel sterk, genoeg leuke dingen te zien en dan hoef je niet altijd massaal naar de Alpha.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_142916042
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vind eigenlijk de overall line-up wel sterk, genoeg leuke dingen te zien en dan hoef je niet altijd massaal naar de Alpha.
Ik ga me ook prima vermaken hoor :P. Maar had persoonlijk wat dingen anders ingedeeld, maar goed ik ben dan ook geen festival programmeur :).
  Redactie Sport donderdag 31 juli 2014 @ 11:27:25 #132
274204 crew  Mexicanobakker
pi_142916072
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:24 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Doe mij maar Nick Cave/NIN ipv Disclosure/Stromae :).
Oh ja hoor, mij ook.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 31 juli 2014 @ 11:27:38 #133
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_142916078
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:26 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik ga me ook prima vermaken hoor :P. Maar had persoonlijk wat dingen anders ingedeeld, maar goed ik ben dan ook geen festival programmeur :).
Denk met name dat de andere festivals veel meer geld op tafel hebben gekieperd om bijvoorbeeld een Blink182 / Paramore / AM te halen. Is een keuze om dat een jaartje niet te doen natuurlijk.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_142916098
Ik heb zojuist de programmakrant het raam uit gemikt. Ik stop er mee... wat ik zie... dat zie ik... wat ik niet zie... dat heb ik dan gemist. Ik ga proberen de alpha niet te bezoeken... alleen denk ik dat dat zaterdag aan het begin van de middag niet gaat lukken. Mijn vrouw wil naar de hardcore middag... meh....
pi_142916118
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:27 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Denk met name dat de andere festivals veel meer geld op tafel hebben gekieperd om bijvoorbeeld een Blink182 / Paramore / AM te halen. Is een keuze om dat een jaartje niet te doen natuurlijk.
Maar ze hebben het wel zo verkocht dat ze met geld gekieperd hebben ;) met de verhoging van de prijskaartjes. Waardoor de verwachtingen ook hoger komen te liggen.
pi_142916127
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:27 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Denk met name dat de andere festivals veel meer geld op tafel hebben gekieperd om bijvoorbeeld een Blink182 / Paramore / AM te halen. Is een keuze om dat een jaartje niet te doen natuurlijk.
Wel een laffe keuze, je betaalt grof geld voor een kaartje dan mag je ook wel van de organisatie verwachten dat ze het onderste uit de kan halen. En als je pukkelpop als vergelijkingsmateriaal gebruikt, dan lijkt het of ze dat niet gedaan hebben.
pi_142916133
Grootste punt waar mensen denk ik mee zitten is: waar zijn die extra tientjes heengegaan, want met namen de Alpha-acts is het beschamend wegkijken (Kensington, Selah Sue, Blood Red Shoes).
pi_142916134
Lekker zo in de Bravo staan:


_O_
  Redactie Sport donderdag 31 juli 2014 @ 11:30:20 #139
274204 crew  Mexicanobakker
pi_142916137
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:27 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Denk met name dat de andere festivals veel meer geld op tafel hebben gekieperd om bijvoorbeeld een Blink182 / Paramore / AM te halen. Is een keuze om dat een jaartje niet te doen natuurlijk.
Die eerste 2 zijn het geld ook niet waard. Dan liever Stromae
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 31 juli 2014 @ 11:31:28 #140
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_142916176
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:29 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Maar ze hebben het wel zo verkocht dat ze met geld gekieperd hebben ;) met de verhoging van de prijskaartjes. Waardoor de verwachtingen ook hoger komen te liggen.
Ik denk met name dat niet persé de acts duurder zijn geworden maar met name de randprogrammering. In het verleden werd er namelijk door cultuurinstellingen lekker met subsidies gegooid, die tijden zijn veranderd.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 31 juli 2014 @ 11:32:16 #141
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_142916201
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Die eerste 2 zijn het geld ook niet waard. Dan liever Stromae
Precies.

En daarnaast vind ik de Reading / Leeds / Pukkelpop / Sziget line-up nou ook niet bijster interessant.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_142916221
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:27 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Denk met name dat de andere festivals veel meer geld op tafel hebben gekieperd om bijvoorbeeld een Blink182 / Paramore / AM te halen. Is een keuze om dat een jaartje niet te doen natuurlijk.
Ik vind het een prima keuze om dat helemaal niet te doen... zolang je maar voldoende subtoppers wel boekt.

Op zich is het programma heel breed... en van dat brede ook wat opkomende dingen... maar goed... in heel veel opzichten is het echt flinter dun. Als ik dan zie wat er aan Nederlandse vulling is geboekt... Jett Rebel... staat overal.. The Kik... staat overal... Triggerfinger... komt omdat ze toch al in een bus zaten en verder het animatieprogramma in het bejaardenhuis nog niet gestart is... dus ja... zeg het maar... armoe troef... en ja... het is een heel druk festivalweekend... en dit is te verwachten met wat Lowlands normaal gesproken ook zou boeken... toch hebben er mensen op SXSW zitten slapen...

maar Eric zal wel weer roepen dat zij te klein zijn om acts te halen... en daar heeft hij dan wel weer gelijk in... Maar dan moet je gewoon besluiten geen Down The Rabbit Hole avontuur te starten...

tering wat heb ik kort geslapen...
  Redactie Sport donderdag 31 juli 2014 @ 11:34:59 #143
274204 crew  Mexicanobakker
pi_142916269
Ik vind de sloot aan acts die je op elke straathoek kunt zien wel jammer ja. Dat hou je toch wel altijd, maar deze keer lijkt het wat extreem.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 31 juli 2014 @ 11:36:04 #144
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_142916294
Verwacht bij Disclosure wel een sloot acts die aanhaken. O.a. Sam Smith die natuurlijk tracks met ze gemaakt heeft.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_142916344
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:31 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ik denk met name dat niet persé de acts duurder zijn geworden maar met name de randprogrammering. In het verleden werd er namelijk door cultuurinstellingen lekker met subsidies gegooid, die tijden zijn veranderd.
Maar in mijn optiek, en ik denk van meerdere hadden wel wat spannender kunnen programeren:

Outkast ipv Volbeat
Royskopp vs. Robyn ipv Imagine Dragons
NOFX ipv Triggerfinger
Bill Calahan ipv The Kik
The Bloody Beetroots ipv Kaiser Chiefs

Om gewoon maar eens wat op te noemen. Misschien niet eens spannender maar wel exclusiever voor de LL ganger.

Gui Boratto headliner in de Bravo is natuurlijk ook geen bijster dure naam.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 31 juli 2014 @ 11:39:13 #146
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_142916370
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:37 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Maar in mijn optiek, en ik denk van meerdere hadden wel wat spannender kunnen programeren:

Outkast ipv Volbeat
Royskopp vs. Robyn ipv Imagine Dragons
NOFX ipv Triggerfinger
Bill Calahan ipv The Kik
The Bloody Beetroots ipv Kaiser Chiefs

Om gewoon maar eens wat op te noemen.

Gui Boratto headliner in de Bravo is natuurlijk ook geen bijster dure naam.
Outkast heeft NSJ gedaan
Imagine Dragons = headline act
NOFX doet clubshow in NL
Bloody Beetroots hebben al twee shows gedaan en doen Dance Valley. Verwacht dealtje daarmee.

Dus alles is wel te verklaren.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_142916404
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:32 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

Ik vind het een prima keuze om dat helemaal niet te doen... zolang je maar voldoende subtoppers wel boekt.

Op zich is het programma heel breed... en van dat brede ook wat opkomende dingen... maar goed... in heel veel opzichten is het echt flinter dun. Als ik dan zie wat er aan Nederlandse vulling is geboekt... Jett Rebel... staat overal.. The Kik... staat overal... Triggerfinger... komt omdat ze toch al in een bus zaten en verder het animatieprogramma in het bejaardenhuis nog niet gestart is... dus ja... zeg het maar... armoe troef... en ja... het is een heel druk festivalweekend... en dit is te verwachten met wat Lowlands normaal gesproken ook zou boeken... toch hebben er mensen op SXSW zitten slapen...

maar Eric zal wel weer roepen dat zij te klein zijn om acts te halen... en daar heeft hij dan wel weer gelijk in... Maar dan moet je gewoon besluiten geen Down The Rabbit Hole avontuur te starten...

tering wat heb ik kort geslapen...
Ik begrijp...waarom er punt in je naam staat... :P
Hello, my name is Oliver
pi_142916456
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:39 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Outkast heeft NSJ gedaan
Imagine Dragons = headline act
NOFX doet clubshow in NL
Bloody Beetroots hebben al twee shows gedaan en doen Dance Valley. Verwacht dealtje daarmee.

Dus alles is wel te verklaren.
Tuurlijk is alles misschien wel te verklaren, maar een paar jaar terug leken dit soort namen nog wel voor Lowlands te kiezen ;),
pi_142916532
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:40 schreef het_grobbekuiken het volgende:

[..]

Ik begrijp...waarom er punt in je naam staat... :P
daar maak ik dan weer geen punt van.
pi_142916545
Maar heb er zin in hoor *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')