Ik ben al een paar keer erg blij geweest met de 4x4quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:15 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Je kan daar in de omgeving wel altijd makkelijk door de woestijn racen als je de afslag hebt gemist
dat heb je niet alleen in Amerika hoor....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:25 schreef rogier21 het volgende:
[..]
In Miami rijden malloten, maar de meeste zijn domme Amerikanen die links van rechts niet kunnen onderscheiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Hoe zo dat? Je rijdt toch gewoon een stuk achteruit over de vluchtstrook tot je weer bij de afslag bent en dan voeg je met een slakkengang in bij het verkeer dat 100+ rijdt?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:15 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Je kan daar in de omgeving wel altijd makkelijk door de woestijn racen als je de afslag hebt gemist
Tel ze.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel schapen hebben ze daar?
Dat hoef je toch niet perse over de vluchtstrook te doen? Dat kan toch gewoon op de rijbaan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:41 schreef nixxx het volgende:
Hoe zo dat? Je rijdt toch gewoon een stuk achteruit over de vluchtstrook tot je weer bij de afslag bent en dan voeg je met een slakkengang in bij het verkeer dat 100+ rijdt?
Hahhahahaha...dat heb ik gisteren nog hier gezien in de omgeving van Mission.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hoe zo dat? Je rijdt toch gewoon een stuk achteruit over de vluchtstrook tot je weer bij de afslag bent en dan voeg je met een slakkengang in bij het verkeer dat 100+ rijdt?
Daar hebben ze geflipte intellectuelen voorquote:
Dat kan ook natuurlijk. Of je zet je wagen gewoon stil op de linkerstrook met je pinker aan, en wacht tot je denkt terug te kunnen draaien via de middenberm om de afrit aan de andere kant te nemen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
New Zealand traffic jam.....Schapen willen ook wel eens stoer lopen klikklakken. Net alsof ze paardjes zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De grap is dat de bewuste keeper geen keeper is maar een veldspeler...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:53 schreef flipsen het volgende:
Nou weet ik gelukkig niet veel van voetbal, maar moet die keeper niet op zijn lijn blijven totdat de speler de bal trapt? Dan is zeker die laatste niet geldig
Zie toevallig nu het hele filmpje op Facebook inderdaad, grappig. Maar neemt niet weg dat ie 2x duidelijk voor zijn doel komt terwijl het nog niet mag. Snap niet dat er geen protesten komen van de spelers (hm, omkoopschandaaltje?)quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:05 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
De grap is dat de bewuste keeper geen keeper is maar een veldspeler...en die wint de penalty reeks....
Ja ik vond ook dat hij nogal heftig bewoog maar schijnbaar kan het allemaal....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:06 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zie toevallig nu het hele filmpje op Facebook inderdaad, grappig. Maar neemt niet weg dat ie 2x duidelijk voor zijn doel komt terwijl het nog niet mag. Snap niet dat er geen protesten komen van de spelers (hm, omkoopschandaaltje?)
nou ja, in september sneeuws is voor jullie toch ook vroeg?quote:Op maandag 8 september 2014 11:20 schreef Fogel het volgende:
Het weerbericht: nog steeds geen sneeuw, maar nog een week met 15-20 graden (boven 0 ja). Echt een absurd lange, vrij droge, en zonnige zomer geweest dit jaar.
Voordeel: je kan je houten huis in de verf zetten
Nadeel: omdat het zelden zo goed weer is heb je daar geen zin in
Maar het is nu op een paar m2 af.
Ja, dat wel, maar zo warm als het nu is da's ongewoon. Meestal valt er in oktober/november zo nu en dan wat sneeuw, maar de echte grote hoeveelheden wat later. Maar heel deze winter was zo goed als sneeuwvrij, maken we ook niet vaak mee.quote:Op maandag 8 september 2014 11:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nou ja, in september sneeuws is voor jullie toch ook vroeg?
Hier trouwens ook een uitzonderlijk mooie nazomer.
Uitgesproken meningen he, die Hollanders...quote:Op maandag 8 september 2014 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
Gut. Dit is wel een topic voor draaideurgebanden zie ik. Wanneer gaat DAM er weer eens door? Dan zitten we op 3 gebanden in deze reeks!
En Dutcko, 2 van de meer "spraakmakende" posters in dit topic. Geen idee wie de 3de is, blijkbaar is het niet motorbloempjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |