Mooi tochquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:30 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Oh nog ff een aardig verhaal voor Dven.
Wij (de Bulgaarse tal) zijn bevriend met een Bulgaars Israelische familie die naar Israel emigreerden jaren terug. Ondertussen zijn vader en moeder weer terug in Bulgarije want er viel niet in Isreal te leven onder de konstante spanningen.
Zoonlief, slimme IT projectleider, werd uitgezonden via zijn werk naar de USA en ging dit jaar naar Bulgarije op vakantie. Hebben een kleintje van 4. En nu weten ze niet meer wat te doen want het mannetje is zoo vreselijk blij in Bulgarije, omdat alle kinderen met hem spelen, en zij zelf heel veel dingen missen. (uiteraard)![]()
Misschien dat zij weer terug gaan naar BG ondanks dat de familie een kapitaal huis, baan en alles hebben in de USA. Reden: de USA is te geweldadig en gestoord om een kind op te voeden. (ben het daar roerend mee eens want ben net 4 dagen weer in de USA geweest, Seattle, maar wat is het daar een armoedige zooi zeg.....)
Dus zo zie je maar: geld is niet alles.
Wilde je dit verhaal niet ontzeggen.
Geen bergenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, Malta ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Nee, niet echtquote:
Gewoon een jaarvoorraad spam meenemen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:57 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ze zo af en toe boodschappen komen brengen?
Nog niet het nivo van de USA nee....heb wat gekletst met ouders en grootouders daar en als je over school begint dan komt het onderwerp wapens al snel naar boven....ongelofelijk wat een zooi daar....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooi tochen bulgarije dus toch niet zo onveilig ;-)
Hoe wil je dat dan noemen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
En weer zo´n geweldig kwalitatief hoogstaande post met een duidelijke boodschap van ons aller DAM
*zucht* Hoe wil ik WAT noemen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe wil je dat dan noemen?
Neem je ze mee naar Nederland?quote:
Zou het zoiets zijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
vergeet niet Flipsen, DAM is een oude Griekse geest en spreekt alleen in orakels
Ach een bergje of twee zou leuk zijn maar nee....laat ze maar hier....mijn terugkeer staat geplanned rond Maart/April volgend jaar.quote:
zie je wel....als je een beetje je best doe is zelfs de af en toe onverklaarbare wijsheid van DAM te verklaren!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zou het zoiets zijn
[ afbeelding ]
Volgens mij is het dit. Hij wil naar Thailand....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zie je wel....als je een beetje je best doe is zelfs de af en toe onverklaarbare wijsheid van DAM te verklaren!
Lang niet alle landen hebben zo'n regel. Ik geloof dat er genoeg mensen in genoeg landen zijn die zwart werken onder een 'slechts op bezoek'-visum, en elke drie maanden een dagje / paar dagen naar een buurland gaan om hun visum te vernieuwen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:01 schreef Speculant. het volgende:
Bij al die visa runs geldt daar(bijv. Thailand) niet gewoon dat je max. 3 maanden per half jaar er mag zijn(zoals bijv. in de EU)?
Thailand heeft inderdaad een dergelijke regel (ik meen dat je twee keer je visum per run mag verlengen en daarna 9 maanden elders mag wachten), maar die wordt met wisselend succes en ook vooral wisselend enthousiasme geïmplementeerd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:48 schreef Igen het volgende:
Lang niet alle landen hebben zo'n regel. Ik geloof dat er genoeg mensen in genoeg landen zijn die zwart werken onder een 'slechts op bezoek'-visum, en elke drie maanden een dagje / paar dagen naar een buurland gaan om hun visum te vernieuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |