Behalve mijn huidige. Houd het nu toch maar bij cappuccino. Werd vanmorgen trouwens wakker met een zwaluw op mn borst.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toepasbaar op iedere denkbare situatie in het leven.
Een zwaluw op je borst?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Behalve mijn huidige. Houd het nu toch maar bij cappuccino. Werd vanmorgen trouwens wakker met een zwaluw op mn borst.
Betekent dat iets?
[ afbeelding ]
Was verder wel een relaxte gastquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een zwaluw op je borst?Hoe lief
En hoezo geen drank? Nu is je leven zinloos en ontdaan van reden
![]()
Klopt ja. Beestjes fokken het hele jaar door. Hele stad is overladen met zwaluwenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Was verder wel een relaxte gastook verbaasd dat de honden en katten hem niet hebben gegrepen.
[ afbeelding ]
Hier komt van alles binnen. Huisduizendpoten, hagedissen, slangen en nu dus zelfs vogelsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:19 schreef nixxx het volgende:
Cool, wij hebben alleen maar mieren (3 verschillende maten), torren en kleine hagedissen in huis...
Ik heb alleen een gamende Fin in huis....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier komt van alles binnen. Huisduizendpoten, hagedissen, slangen en nu dus zelfs vogels
Eten die lomp grote duizendpoten ook vogels?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier komt van alles binnen. Huisduizendpoten, hagedissen, slangen en nu dus zelfs vogels
Wij hebben voor de verandering eens helemaal niks in huis, behalve af en toe een fruitvliegje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:19 schreef nixxx het volgende:
Cool, wij hebben alleen maar mieren (3 verschillende maten), torren en kleine hagedissen in huis...
Goed mogelijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Eten die lomp grote duizendpoten ook vogels?
quote:They use both their mandibles and their legs for holding prey. This way they can deal with several small insects at the same time. To capture prey they either jump onto it or use their legs in a technique described as "lassoing". Using their legs to beat prey has also been described
Te laat sorryquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:22 schreef flipsen het volgende:
Brrrrr, stop die eens onder een spoiler joh!
Hebben jullie deze ook?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:22 schreef flipsen het volgende:
Brrrrr, stop die eens onder een spoiler joh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste keer dat ik in zijn web liep schrok ik me toch behoorlijk (dat was een bijna 2m groot web)![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Hebben jullie deze ook?Volgens mij niet. Sowieso erg weinig enge beestjes in Patagonie gelukkig. Wel spinnen, maar "gewone" dikke zwarte rioolspinnen. Die van die smerige vlekken geven als je ze liefjes met een schoen aaitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste keer dat ik in zijn web liep schrok ik me toch behoorlijk (dat was een bijna 2m groot web)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Oh nog ff een aardig verhaal voor Dven.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:13 schreef Dven het volgende:
[..]
En van de betere adviezen die ik de afgelopen tijd gehoord heb.
Was het geen schijtlijster??quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Was verder wel een relaxte gastook verbaasd dat de honden en katten hem niet hebben gegrepen.
[ afbeelding ]
Die ene is destijds vrijwillig vertrokken?quote:
Zijn ex bedoel je?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die ene is destijds vrijwillig vertrokken?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Hebben jullie deze ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste keer dat ik in zijn web liep schrok ik me toch behoorlijk (dat was een bijna 2m groot web)
Giant Crab Spider...deze hebben wij hier vaak in huis. Vanochtend nog eentje gezien![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Heteropoda_venatoriaModus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
Nee, zo'n huisduizendpoot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |