Ik zorg er wel voor dat ze weer relaxenquote:
Moet je maar niet zo veel anale seks hebben.quote:
Hoe? Geef tips.quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:34 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ik zorg er wel voor dat ze weer relaxen
Goeie tip, zal ermee ophouden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:36 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo veel anale seks hebben.
Geef mij eerst maar een tipquote:Op woensdag 30 juli 2014 01:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe? Geef tips.
[..]
Goeie tip, zal ermee ophouden.
Ik heb 172 hc banken gehackt van andere mensen. Geef mij je wachtwoord en dan geef ik je de helft.quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:43 schreef GhpH het volgende:
Iemand hier die meubels verkoopt voor habbo?
Mijn wachtwoord is goedgelovig.quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb 172 hc banken gehackt van andere mensen. Geef mij je wachtwoord en dan geef ik je de helft.
Ik ben eigenlijk gewoon maar een leuke spontane betrouwbare originele jongeman met gevoel voor erogene zonesquote:
Jij vieze bobba! Ik ben mijn meubels en credits kwijt! What the bobba! Bobba scammer ik ga je aangeven bij de bobba politie!quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb 172 hc banken gehackt van andere mensen. Geef mij je wachtwoord en dan geef ik je de helft.
En ik ben een rare Marokkaanse meid die jij nooit zou benaderen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:46 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk gewoon maar een leuke spontane betrouwbare originele jongeman met gevoel voor erogene zones
Raar?quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:50 schreef Crip het volgende:
[..]
En ik ben een rare Marokkaanse meid die jij nooit zou benaderen.
Ik ben zelf van habbo, als je niet ophoudt dan ban ik je hoor!quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:48 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jij vieze bobba! Ik ben mijn meubels en credits kwijt! What the bobba! Bobba scammer ik ga je aangeven bij de bobba politie!
Misschien ken jij mij wel in je echte leven, smacht je om me, hoop je dat ik je ooit uit je miezerige bestaan van doelloos rond surfen en stiekem ondeugende films kijken kan verlossen.quote:
Of je bent beiden nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 01:55 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Misschien ken jij mij wel in je echte leven, smacht je om me, hoop je dat ik je ooit uit je miezerige bestaan van doelloos rond surfen en stiekem ondeugende films kijken kan verlossen.
Misschien ben ik wel je gekke neef die je al twee jaar in de gaten houdt, je foto's onder mijn kussen heeft liggen, als ik bij je op visite ben in je kledingkast neus.
Of ik ben gewoon een user die grappig probeert te doen.
Je weet het nooit meis.
Ah, je twijfelt...quote:
Sommige dingen moet je leren van te houdenquote:Op woensdag 30 juli 2014 01:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Peterselie is trouwens wel echt smerig.
Wat voor een gevoel is dat, dat gevoel dat je elk topic moet verneuken met je niet grappige bullshit?quote:Op woensdag 30 juli 2014 02:03 schreef FFlorus het volgende:
Dit topic gaat nu over paardenvlees.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon niet grappig.quote:Op woensdag 30 juli 2014 02:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat voor een gevoel is dat, dat gevoel dat je elk topic moet verneuken met je niet grappige bullshit?
Leg even dat gevoel uit, aub.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |