SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mijn telefoon, en verzekerd. Dus ik bepaal zelf wel wat ik ermee doe.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ga er eens van af.
Dadelijk gaat hij kapot joh vetkeesNAC Breda
Rèsbaarge![]()
En zo is het maar net. Vertel het die skere studentjes maar eens even.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn telefoon, en verzekerd. Dus ik bepaal zelf wel wat ik ermee doe.![]()
Alsof studentjes geen telefoon kunnen hebben?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En zo is het maar net. Vertel het die skere studentjes maar eens even.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
is ie van jou of van de baasquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn telefoon, en verzekerd. Dus ik bepaal zelf wel wat ik ermee doe.
bohhhhPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Geen geld voor verzekeringquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof studentjes geen telefoon kunnen hebben?![]()
Gewoon, van mezelf. Ooit een telefoon van mijn werkgever gehad, die verwachtte dat ik dat ding ook in het weekend opnam voor onbenullige dingen. Telefoon direct terug ingeleverdquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wou gewoon even studentjes bashen laat mequote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of juist wel, en altijd laten uitbetalen.![]()
Heel soms ben ik nog best jaloers op studenten. Prachttijd was dat, zonder dat ik me daar altijd van bewust wasquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wou gewoon even studentjes bashen laat me
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Moet dat nou zo Gerben?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:12 schreef Zhano het volgende:
Godver mn controller wil alleen maar opladen via de console, wat is deze aidskankerNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nicetwitter:futheadnews twitterde op dinsdag 29-07-2014 om 21:57:59EA Access is $4.99 per month or $29.99 annually. Membership will give you early access to FIFA 15 and 10% off FUT packs. Only on XboxOne. reageer retweet
![]()
http://www.ea.com/eaaccess/![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:13 schreef Maver24 het volgende:
Nicetwitter:futheadnews twitterde op dinsdag 29-07-2014 om 21:57:59EA Access is $4.99 per month or $29.99 annually. Membership will give you early access to FIFA 15 and 10% off FUT packs. Only on XboxOne. reageer retweet
![]()
http://www.ea.com/eaaccess/
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee manquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heel soms ben ik nog best jaloers op studenten. Prachttijd was dat, zonder dat ik me daar altijd van bewust was95% van de studenten moet elk dubbeltje omdraaien dat lijkt me dus echt helemaal niks
![]()
![]()
nooit last van gehad in mijn studententijd hoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee man95% van de studenten moet elk dubbeltje omdraaien dat lijkt me dus echt helemaal niks
#FreeTrapz![]()
Makkelijke business case voor jou ja. 30 dollar investeren, 100 euro korting op je packsquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:13 schreef Maver24 het volgende:
![]()
http://www.ea.com/eaaccess/
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daarom maximaal lenenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee man95% van de studenten moet elk dubbeltje omdraaien dat lijkt me dus echt helemaal niks
![]()
![]()
Ik moest soms wat zuinig aan doen ja. Maar ik had gewoon een bijbaantje voor 16-20 uur in de week, dus heb nooit mijn spaarrekening hoeven plunderen ofzo...en toch weinig feestjes aan me voorbij hoeven laten gaanquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
commercieel gezien natuurlijk ijzer sterk ditquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Makkelijke business case voor jou ja. 30 dollar investeren, 100 euro korting op je packs![]()
maver zijn business case is nog makkelijk als hij gewoon coins koopt
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |