ik zei net: onder de laatste spoiler zit het sc plaatje.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:27 schreef Braindead2000 het volgende:
Godver, nou moet ik die troep van Isax zeker opruimen.
quote:
Jouw anus kan me echt aan mijn reet roestenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:36 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik krijg het gevoel dat mijn anus hier ondergewaardeerd wordt.
YT's Luister lekker zelfquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:38 schreef Jian het volgende:
Prachtige uitvoering van Laya![]()
Let op de bassist als Eric voor het eerst opent met de riff![]()
Ik vind jouwes wel interessant.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jouw anus kan me echt aan mijn reet roesten
Ja, awesome! Echt genoten. Beetje slechte start met een wolkbreuk (schijnt de rest van NL ook last van hebben gehad, niets van meegekregen) maar toen ging de zon schijnen en was dat gelijk vergeten. 60 kinderen, feest! Heb wel heel erg slecht geslapen maar dat wist ik van te voren.quote:
60 kinderenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, awesome! Echt genoten. Beetje slechte start met een wolkbreuk (schijnt de rest van NL ook last van hebben gehad, niets van meegekregen) maar toen ging de zon schijnen en was dat gelijk vergeten. 60 kinderen, feest! Heb wel heel erg slecht geslapen maar dat wist ik van te voren.
Doe ik toch ? Ik dring mijn muziek niet opquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Hou je bek of flikker lekker op, cultuurbarbaar
Je fixatie begint bizarre vormen aan te nemen...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind jouwes wel interessant.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, omdat je sowieso geen muzieksmaak hebt, .... maar ik krijg wel om de haverklap die recepten van je om m'n oren, alsof ik daarop zit te wachtenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ik toch ? Ik dring mijn muziek niet op
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je fixatie begint bizarre vormen aan te nemen...
Stt straks krijgt hij nog sterallures..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je fixatie begint bizarre vormen aan te nemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |