Normaal heb ik haast en loop inderdaad snel door, maar vandaag was het warm en liep ik rustig op mijn gemak. Ik werd soort van gedwongen om te stoppenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Nieteens het lef hebben om gewoon door te lopen
Soms springen ze ook gewoon voor je voeten als je aan komt lopen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:21 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Normaal heb ik haast en loop inderdaad snel door, maar vandaag was het warm en liep ik rustig op mijn gemak. Ik werd soort van gedwongen om te stoppen
.
Je hoeft alleen "nee" te zeggen. Als ze dan doorpraten reageer je gewoon niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:21 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Normaal heb ik haast en loop inderdaad snel door, maar vandaag was het warm en liep ik rustig op mijn gemak. Ik werd soort van gedwongen om te stoppen
.
Die moet je gewoon klappen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:23 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ben trouwens wel blij dat er hier geen figuren rondlopen die stiekem een armbandje om je pols proberen te knopen en er vervolgens geld voor gaan eisen.Zoals je dat in Milaan bijvoorbeeld ziet.
Potten, ketels, etc.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:13 schreef TwisterNederland het volgende:
Terechte klacht. Heb er eens 1 aan de deur gehad.
Gaan gelijk op de man spelen en je een schuldgevoel aanpraten over arme negers in afrika
De een gaat "ontwikkelingshulp" in afrika doen (lees: naïeve snol scoort foto's van negers in afrika) en de ander gaat langs de deuren.
Dat had ik voor in Parijsquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:23 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ben trouwens wel blij dat er hier geen figuren rondlopen die stiekem een armbandje om je pols proberen te knopen en er vervolgens geld voor gaan eisen.Zoals je dat in Milaan bijvoorbeeld ziet.
In Parijs heb je ook vage zigeuners die brutaal voor je opduiken en je handtekening voor een vaag iets willen voor geld. Zelfs als je totaal de andere kant opkijkt hebben ze lef om op te duiken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:15 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Dat had ik voor in ParijsZo'n gast die 2 bandjes rond m'n arm doet en dan 4 euro ervoor wou hebben. Of mannen met eifeltorens die je de weg versperren
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je hoeft alleen "nee" te zeggen. Als ze dan doorpraten reageer je gewoon niet.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:21 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
.
Dat is toch het beste wat je kunt doen. Als je hun hele verhaal aanhoort en dan toch nog nee zegt hebben ze het gevoel wel een kans gehad je iets te verkopen maar dat het net niet gelukt is. Dat demotiveert ontzettend.quote:
Daar heb je wel een goed punt inderdaad.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:37 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Dat is toch het beste wat je kunt doen. Als je hun hele verhaal aanhoort en dan toch nog nee zegt hebben ze het gevoel wel een kans gehad je iets te verkopen maar dat het net niet gelukt is. Dat demotiveert ontzettend.
Als jij gewoon nee zegt en doorloopt vallen ze gelijk de volgende lastig.
jaaaa jaaa...blablaquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:56 schreef Fushia2 het volgende:
aatst begon zo'n mocro dat ik geen respect toonde toen ik zei dat hij moest oprotten...
De volgende kerel die letterlijk voor me springt sla ik op de grond
Ech nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:59 schreef Thezappa het volgende:
[..]
jaaaa jaaa...blabla
gewoon netjes en beleefd zeggen , geen behoefte mattie !! aan je verhaal
Die gasten zijn echt brutaal. Je kan niet even rustig staan want voor je het weet staat er weer zo'n mafkees achter je.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:15 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Dat had ik voor in ParijsZo'n gast die 2 bandjes rond m'n arm doet en dan 4 euro ervoor wou hebben. Of mannen met eifeltorens die je de weg versperren
Wel ja precies, zo te zien is dat in elke grote stad in zuidelijker Europa zo'n beetje hetzelfdequote:Op woensdag 30 juli 2014 15:07 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Die gasten zijn echt brutaal. Je kan niet even rustig staan want voor je het weet staat er weer zo'n mafkees achter je.![]()
Wat één gast trouwens ook bij iemand deed was dat bandje op zijn arm gooien want aanraken=kopen.![]()
In Rome kwam er 's avonds op het terras om de paar minuten wel een verkoper langs die je een kleedje of ander raar ding wou aansmeren, maar die deden verder geen stiekeme shit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |