Je bent te lang en een beetje teveel cuckoo voor mij. Dit gaat niks worden, is voor je eigen bestwil.quote:
zo cuckoo ben ik ook weer nietquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bent te lang en een beetje teveel cuckoo voor mij. Dit gaat niks worden, is voor je eigen bestwil.
Weet het niet zeker natuurlijk, maar ik gok gewoon dat je niet lekker genoeg bent voor hoe gek je bent. En ik vind je vrij gek, dus je kunt begrijpen dat het één en al hotness zou moeten zijn.quote:
Blijf gewoon wakker.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:51 schreef liesje1979 het volgende:
Terug.
Slapen.
Wekker zetten anders ben ik rond 4 uur klaarwakker.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Weet het niet zeker natuurlijk, maar ik gok gewoon dat je niet lekker genoeg bent voor hoe gek je bent. En ik vind je vrij gek, dus je kunt begrijpen dat het één en al hotness zou moeten zijn.
niemand trapt er inquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:53 schreef Ygritte het volgende:
Nou wat is Nicoline mooi aan het verven... oooh is dit niet de COS.....
girl, interruptedquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wacht, ik denk dat ik 'm vat. Je bent Angelina Jolie?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nu snap ik er helemaal niks meer van.
Je had een Cos titel moeten verzinnen. Bij voorkeur met de naam/bijnaam van een bewoner.quote:
ik had ook al een topic kaap geflikt omdat ik wilde dat ze in de war warenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je had een Cos titel moeten verzinnen. Bij voorkeur met de naam/bijnaam van een bewoner.![]()
(niemand wil vriendjes met ons worden ....)
Dus de boodschap is dat Angelina cuckoo is? Boodschap ontvangen.quote:
En terecht.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je had een Cos titel moeten verzinnen. Bij voorkeur met de naam/bijnaam van een bewoner.![]()
(niemand wil vriendjes met ons worden ....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |