Ik begrijp je zin niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:39 schreef n8n het volgende:
[..]
New Order deed het uitsteken als je kijkt naar The Doors of Pink Floyd
New Order is niet verkeerd, maar het is een beetje jammer als je Joy Division gewend bent.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:39 schreef n8n het volgende:
[..]
New Order deed het uitsteken als je kijkt naar The Doors of Pink Floyd
Ook bands waar de frontman er mee stopte en toch een doorstart maaktequote:
Vind ze allebei op hun eigen manier wel cool gewoon. Nu heeft JD in ieder geval geen enkel matig album gemaaktquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:40 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
New Order is niet verkeerd, maar het is een beetje jammer als je Joy Division gewend bent.
Maar dat is omdat Ian Curtisquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:40 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
New Order is niet verkeerd, maar het is een beetje jammer als je Joy Division gewend bent.
Ik had dan een Curtis-dans-gif op de Fokquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:41 schreef n8n het volgende:
[..]
Maar dat is omdat Ian CurtisAls ik 16 was had ik zijn poster op m'n kamer
Tegenwoordig heeft de leadzanger van The Drums een kek dansje maar dan denk je toch mêh…quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had dan een Curtis-dans-gif op de Fok
Jim, Syd, Lou, Nicolas (Jaar)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie waardeer je nog meer? Je pleast me nu wel erg hard
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:43 schreef n8n het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft de leadzanger van The Drums een kek dansje maar dan denk je toch mêh…
Nicequote:
Moet ik opzoekenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nice
Lou ReedSyd ken ik weer niet goed genoeg eigenlijk, Jim is prima, en van Jaar ken ik alleen dingen van Darkside eigenlijk.
Wat vind je van de zanger van Suede?
Lijkt me niet, die gast van Foals speelt gitaar, dus dan wordt dat kek dansen nogal moeilijk. Als je het over de leadzanger hebt in ieder geval.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:49 schreef n8n het volgende:
Was volgens mij Foals trouwens met het kekke dansje
Hier een semi voor jou. Was deze week net muziek aan het vergaren omdat ik een nieuwe koptelefoon hebquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Suede is semi-bekend, maar vooral ook in de vergetelheid geraakt, dus niet zo gek
Ik ben nu in de war, beide zou kunnenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:50 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Lijkt me niet, die gast van Foals speelt gitaar, dus dan wordt dat kek dansen nogal moeilijk. Als je het over de leadzanger hebt in ieder geval.
Jim Morrison!quote:
"[Britpop] Suede + Brett Anderson - Discography 1991-2013"quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Suede is semi-bekend, maar vooral ook in de vergetelheid geraakt, dus niet zo gek
Meh denk het niet ik heb de schurft aan die bandquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:54 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Misschien die van The National? Niet echt een dansje, maar verder wel een gekke baas
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:54 schreef n8n het volgende:
[..]
Meh denk het niet ik heb de schurft aan die band
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |