The Lays?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:11 schreef Basp1 het volgende:
Je kunt ook overdrijven over de zanger van dat chipsmerk.
Morrissey is gewoon cult. En als je Morrissey niet kent heb je een gat in je algemene ontwikkeling.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:28 schreef Näsenbar het volgende:
Hij zat bij een prima band en wat solo nummers zijn ook wel vet maar het blijft een enorm vervelende pretentieuze gast.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Morrissey is gewoon cult. En als je Morrissey niet kent heb je een gat in je algemene ontwikkeling.
Prima dat jij het een goede zanger vindt en het zal best dat hij erg populair was en veel heeft betekent voor een specifiek genre, maar een of andere artiest niet kennen 'een gat in je algemene ontwikkeling' noemen... Serieus, er zijn wel relevantere zaken in het leven.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Prima dat jij het een goede zanger vindt en het zal best dat hij erg populair was en veel heeft betekent voor een specifiek genre, maar een of andere artiest niet kennen 'een gat in je algemene ontwikkeling' noemen... Serieus, er zijn wel relevantere zaken in het leven.
Tenzij jouw leven natuurlijk bestaat uit het aanbidden van artiesten/celebrities.
Oke, kan ik me wat bij voorstellen, ware het niet dat er tot nu toe in dit topic eigenlijk nog geen mensen zijn geweest die beweerd hebben wat van muziek te wetenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel sterk overdreven en eigenlijk vind ik hem ook niet de beste zanger, maar ik vind eigenlijk wel dat iemand die zegt wat van muziek te weten ten minste weet wie Morrissey is
Goed punt. Ook de man van de beste dansmovesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:45 schreef Sauslepel het volgende:
Goede zanger, maar je vergeet de man met de superieure stem; Ian Curtis.
Ian Curtisquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:45 schreef Sauslepel het volgende:
Goede zanger, maar je vergeet de man met de superieure stem; Ian Curtis.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Goed punt. Ook de man van de beste dansmoves
Ian Curtis, eindbaasquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:33 schreef n8n het volgende:
[..]
Ian CurtisMorrissey mag er ook best wezen
En veel te vroeg dood gegaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie waardeer je nog meer? Je pleast me nu wel erg hardquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:33 schreef n8n het volgende:
[..]
Ian CurtisMorrissey mag er ook best wezen
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En veel te vroeg dood gegaan![]()
Dan hadden we nu tig albums van Joy Division gehadNew Order deed het uitsteken als je kijkt naar The Doors of Pink FloydSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |