Slachtoffers worden in de watten gelegd? Vandaar dat verkrachting eigenlijk overspel is & reden voor stenigingquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:16 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht en hier zeg je toch echt wat anders;
Moslims: 'Sharia gaat boven de wet'
[..]
Klopt. Niemand heeft hen gedwongen om te vertrekken. De "oorspronkelijke bewoners" van de Schilderswijk zijn zelf gevlucht.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:19 schreef Hathor het volgende:
Noodgedwongen is wat anders als vrijwillig.
En dat maakt het verder goed dat steeds als die "kleine rellen" plaatsvinden honderden mensen hun auto in vlammen zien opgaan? Zou je ook zo nonchalant reageren as het de jouwe was?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het zijn kleine rellen, niet leuk maar ook niet iets waar wij ons druk over moeten maken.
Parijs/Frankrijk is het wel gewend.
Je zegt het zelf al, gevlucht. Vrijwillig is een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:22 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Klopt. Niemand heeft hen gedwongen om te vertrekken. De "oorspronkelijke bewoners" van de Schilderswijk zijn zelf gevlucht.
Oh je weet dus dat ze gevlucht zijnquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:22 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Klopt. Niemand heeft hen gedwongen om te vertrekken. De "oorspronkelijke bewoners" van de Schilderswijk zijn zelf gevlucht.
Ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
En dat maakt het verder goed dat steeds als die "kleine rellen" plaatsvinden honderden mensen hun auto in vlammen zien opgaan? Zou je ook zo nonchalant reageren as het de jouwe was?
Zozo, een echt ijskonijn hebben we hier, applaus voor jezelf.quote:
Begrijp je dan dat vertrekken uit vrijwilligheid (verhuizen wegens te weinig plaats of een nieuwe job bvb.) en vluchten niet hetzelfde is?quote:
Respect in dat geval, ik zou zin krijgen om hun gezicht kapot te knuppelen denk ik.quote:
Nee, dat begrijpt die holbewoner niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:25 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Begrijp je dan dat vertrekken uit vrijwilligheid (verhuizen wegens te weinig plaats of een nieuwe job bvb.) en vluchten niet hetzelfde is?
Ijskonijn? het is mijn auto die in vlammen opgaat, niet me moeder.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zozo, een echt ijskonijn hebben we hier, applaus voor jezelf.
Mensen die de christenen in Mosul met de "oorspronkelijke bewoners" van de Schilderswijk vergelijken zijn aanstellers.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:25 schreef Lothiriel het volgende:
Begrijp je dan dat vertrekken uit vrijwilligheid (verhuizen wegens te weinig plaats of een nieuwe job bvb.) en vluchten niet hetzelfde is?
Sommige mensen hechten meer waarde een hun auto dan aan hun moeder.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ijskonijn? het is mijn auto die in vlammen opgaat, niet me moeder.
Een holbewoner als jij.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:27 schreef Hathor het volgende:
Sommige mensen hechten meer waarde een hun auto dan aan hun moeder.
Dat kan, maar je vroeg hoe ik persoonlijk zou reageren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sommige mensen hechten meer waarde een hun auto dan aan hun moeder.
'Aanstellers'. Pleur toch op man, die hele wijk is aan het radicaliseren. Kijk alleen alleen al naar die faceboekgroep Islamic Schilderswijk waar wordt verteld waar je wel en niet in mag lopen.quote:
Pleur zelf op, kleuter. Je kiest ervoor om te vluchten en niet terug te vechten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:31 schreef sonnyspek het volgende:
'Aanstellers'. Pleur toch op man, die hele wijk is aan het radicaliseren. Kijk alleen al naa rdie faceboekgroep Islamic Schilderswijk waar wordt verteld waar je wel en niet in mag lopen.
Goh, ik ben wel in die mate aan m'n auto gehecht (ben niet bepaald rijk) dat ik dat serieus klote zou vinden. Niet alleen vanwege de auto zelf maar ook omdat ik deze dagelijks nodig heb enzo.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ijskonijn? het is mijn auto die in vlammen opgaat, niet me moeder.
Oh, dat begrijp ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:31 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Goh, ik ben wel in die mate aan m'n auto gehecht (ben niet bepaald rijk) dat ik dat serieus klote zou vinden. Niet alleen vanwege de auto zelf maar ook omdat ik deze dagelijks nodig heb enzo.
Even voor de context: er wonen 33.000 mensen in de Schilderswijk. Hoeveel daarvan zijn radicaal-islamitisch?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:31 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
'Aanstellers'. Pleur toch op man, die hele wijk is aan het radicaliseren. Kijk alleen alleen al naar die faceboekgroep Islamic Schilderswijk waar wordt verteld waar je wel en niet in mag lopen.
Oh dus dan is het je eigen schuld als je niet bereid bent te vechten om ergens te mogen wonen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:31 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Pleur zelf op, kleuter. Je kiest ervoor om te vluchten en niet terug te vechten.
Goh ja voor jou is het allebei prima want christenen gaan toch naar de hel want ze hebben het foute geloofquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:26 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Mensen die de christenen in Mosul met de "oorspronkelijke bewoners" van de Schilderswijk vergelijken zijn aanstellers.
Oh dan is het goedquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:22 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Je mag gewoon in de Schilderswijk wonen. Ik trek me niks aan van een facebook-pagina, maar meer van wat de Nederlandse overheid bepaalt. We leven niet in het kalifaat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:32 schreef sonnyspek het volgende:
Oh dus dan is het je eigen schuld als je niet bereid bent te vechten om ergens te mogen wonen?In wat voor wereld leef jij?
Kan, maar volgens mij zijn die Amerikaanse wapens buitgemaakt op het Irakese leger.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:41 schreef LXIV het volgende:
Ook opmerkelijk is dat het behalve (oude) Kalashnikovs ook M16's te zien zijn in het filmpje. Daar zijn die 200 miljoen steun aan de Syrische opstandelingen van Obama dus naartoe gegaan.
("Vertrouw ons, wij weten precies wie we van de Syrische opstand wel en niet moeten steunen. WIj zijn daar goed in") dixit Hillary.
Ik denk dat het daar niet zo fijn wonen is als je jezelf niet aanpast aan de islamitische praktijken. Als homo-koppeltje of vrouw zonder hoofddoek krijg je daar fors de wind van voren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:33 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Je mag gewoon in de Schilderswijk wonen. Ik trek me niks aan van een facebook-pagina, maar meer van wat de Nederlandse overheid bepaalt. We leven niet in het kalifaat.
Eventjes een kleine update; je woont in Nederland, niet in hier-vechten-we-stammentwisten-uit-Midden Oostenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:31 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Pleur zelf op, kleuter. Je kiest ervoor om te vluchten en niet terug te vechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |