Nee, begrijpelijk. Maar inderdaad als je van dingen als Sandman houdt, zul je bij Marvel niks van je gading vinden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ligt er eigenlijk ook aan in hoeverre je Vertigo bij DC telt natuurlijkHeb niet zo heel gek veel met de meeste superhelden.
Nope. Hoewel ik Spider-Man wel altijd leuk heb gevonden, maar dat komt denk ik voornamelijk door de tekenfilm vroeger.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, begrijpelijk. Maar inderdaad als je van dingen als Sandman houdt, zul je bij Marvel niks van je gading vinden.
Het probleem van die langlopende series is vaak dat ze constant teruggaan naar een status quo, waardoor je na een tijd weer de zelfde verhalen leest.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nope. Hoewel ik Spider-Man wel altijd leuk heb gevonden, maar dat komt denk ik voornamelijk door de tekenfilm vroeger.
ik ook boksquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik heb dat deuntje van tottaly spies als mijn sms ringtone
srry jerry heeft me opgeroepen voor een missie, moet gana doeiquote:
Het is ook lastig om het volledig door te laten gaan, tenzij je echt een levensverhaal wil vertellen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het probleem van die langlopende series is vaak dat ze constant teruggaan naar een status quo, waardoor je na een tijd weer de zelfde verhalen leest.
Ben na Sandman trouwens begonnen in The Dreaming. Is niet zo goed als Sandman, maar toch wel behoorlijk vermakelijk.
Jep sinds van de weekquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:49 schreef meneerman het volgende:
is ie al te downloaden dan (goede kwaliteit)
Hehe.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het is ook lastig om het volledig door te laten gaan, tenzij je echt een levensverhaal wil vertellen.
Hmm ook maar eens noteren. Ben nu net pas weer begonnen na een jaar lang alleen maar non-fictie gelezen te hebben voor m'n opleidingMoet weer even inkomen.
Dat klinkt sowieso wel goed dan eigenlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Nouja, ik zou het niet aanraden als je Sandman niet gelezen zou hebben. Veel dezelfde karakters en het speelt zich voornamelijk af in the Dreaming.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |