Lois Lane komt in de volgende.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:53 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Spoilersssss. MJ komt dan in de volgende trouwens?
Nee uiteraard niet. Maar het is inmiddels zo'n cliché.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:52 schreef Zolder het volgende:
[..]
Je kan me niet kwalijk nemen dat ik al die oude stripboekjes niet lees
Spectacular Spider-manquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:03 schreef Trollscience het volgende:
Mensen die alle comics hebben gelezenzoek eens een baan
alleen the ultimate spiderman hiero
Ik heb dat deuntje van tottaly spies als mijn sms ringtonequote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:22 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Het deuntje van spoderman z'n gsm als hij gebeld wordt, te droog
Het was het spoderman deuntje heur...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik heb dat deuntje van tottaly spies als mijn sms ringtone
quote:
DC > Marvel over het algemeen. Vind ik dan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
x-men, hulk, captain america is ook troep. Batman is inderdaad een van de weinige van hogere kwaliteit. Iron Man en Thor vind ik ook nog wel te pruimen.
Hangt er heel erg vanaf wat je leest. Lopende series zijn over het algemeen beter van Marvel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
DC > Marvel over het algemeen. Vind ik dan.
Ligt er eigenlijk ook aan in hoeverre je Vertigo bij DC telt natuurlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er heel erg vanaf wat je leest. Lopende series zijn over het algemeen beter van Marvel.
Miniseries zijn over het algemeen beter van DC.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
DC > Marvel over het algemeen. Vind ik dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |