quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Godnondeju ook nog dom ook
Dat je wat kritischer naar je eigen topics mag kijken.. want dat kan je wel zo te zien.
Bar-Le-Duc, denk jij dat ik dom ben?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Zeg Op, kan je alvast een #2 en #3 van dit topic maken? Hier moet gewoon een reeks van komen
Sorry Peter. Dan mag je wel wat meer vechtlust laten zien! ipv alle troep maar toejuichen!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar ik heet niet Jeroenen ik hou van de KLB
Godverdomme wake-up call.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry Peter. Dan mag je wel wat meer vechtlust laten zien! ipv alle troep maar toejuichen!
!
Ik vind het woord "dom" naar en erg denigrerend. Derhalve gebruik ik het liever niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Bar-Le-Duc, denk jij dat ik dom ben?
Bedankt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Ik vind het woord "dom" naar en erg denigrerend. Derhalve gebruik ik het liever niet.
Laat ik het zo verwoorden, ik vind je qua niveau hetzelfde als TS
Deh 2nutz ik ben niet dom maar een pareltje net als TS.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Godnondeju ook nog dom ook
Dat je wat kritischer naar je eigen topics mag kijken.. want dat kan je wel zo te zien.
Speciaal ben je idd wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bedankt.Doet me goed, bedankt.
[..]
Deh 2nutz ik ben niet dom maar een pareltje net als TS.
Geen dankquote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Ik vind sowieso dat er teveel gehaat wordt hier op klb. We moeten liever voor elkaar zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |