Niet denken, gewoon doenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:57 schreef wolfrolf het volgende:
Dus voor 36,50 kan ik TLOU remastered in de USA store scoren
Niet verkeerd
Eens even over nadenken
Heb het nu 2 keer daar besteld en na de betaling moest ik 10 minuten ofzo wachten tot de betaling was gelukt en dan kreeg ik hem in de mail. Dus niet meteen denken dat je geripped bent.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:09 schreef n8n het volgende:
Us store tegoed met iDeal. Nog niet zelf geprobeerd maar las dat je meteen een code in de mail krijgt.
http://m.offgamers.com/store/product_listing/?gm=5329
Ik ook!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:56 schreef tuut-chips het volgende:
Ben benieuwd naar de ps+ games voor augustus
Het gaat om het principequote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al die moeite voor vijf tot zeven euro. Je hebt toch een goede baan of niet?
Hier hetzelfde, die van de maand daarvoor ook niet langer dan 5 minutenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook!
Terwijl ik die van vorige maand niet eens gespeeld heb
Loop al maanden achter bij de + gamesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook!
Terwijl ik die van vorige maand niet eens gespeeld heb
Nog niet eens aangeraakt... Staat wel op mijn PSquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, die van de maand daarvoor ook niet langer dan 5 minutenHell ik moet zelfs Outlast nog steeds eens uitspelen
Ik heb alleen Resogun en stick it to the man gespeeld. Die laatste echt huilend afgezet na 30min. Boh, zo slecht.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Loop al maanden achter bij de + games
In m'n broek gepoept bij Outlast.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, die van de maand daarvoor ook niet langer dan 5 minutenHell ik moet zelfs Outlast nog steeds eens uitspelen
godver. Die durf ik serieus niet uit te spelenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik nodig soms vriendinnen uit en dan laat ik hun het voor me uitspelen, terwijl ik kijk en lach.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
godver. Die durf ik serieus niet uit te spelen
Ben echt een pussy
Ben je gay?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:22 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik nodig soms vriendinnen uit en dan laat ik hun het voor me uitspelen, terwijl ik kijk en lach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |