Krijg meer het idee dat jouw leven awkward is...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:05 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ook
maar zo geforceerd praatjes maken is awkward
is het ookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:11 schreef Dettol het volgende:
[..]
Krijg meer het idee dat jouw leven awkward is...
Tenzij jij 26 bent zie ik geen probleem.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:11 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
helaas is zij minimaal 4 jaar ouder dan ik
gaat niet ongemerktquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:12 schreef Totem_paal het volgende:
Wat maakt dat uit? Sex met de schoonmaakster!!!! Nu we het er toch over hebben....
PICS van de schoonmaakster!!!
Wat sex of die pics?quote:
De sex is dus geen probleem? Ga er voor vriend pak haar!!!!quote:
zo fucking hard gepakt, denk dat ze dood is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:18 schreef Totem_paal het volgende:
TS is stil in 1 keer.... denk dat hij zijn move aan het doen is.....
Haje snel gedaan.... Was de nood zo hoog? Of wees ze alleen maar naar je pielemuisje en was het al gebeurd? Hoop wel voor je dat ze het netjes heeft opgeruimd...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:19 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
zo fucking hard gepakt, denk dat ze dood is.
ze kwam zelf al in 5 sec klaar door mijn skillsquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:21 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Haje snel gedaan.... Was de nood zo hoog? Of wees ze alleen maar naar je pielemuisje en was het al gebeurd? Hoop wel voor je dat ze het netjes heeft opgeruimd...
Waarom? je hebt je sex gehad.quote:
Op een ouwe fiets moet je het leren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:11 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Goh ja. Dat is wel een hele grote generatiekloof.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:11 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Is je moeder weer aan het werk?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:57 schreef HCFeestbeest het volgende:
Er is vandaag zo'n schoonmaakmens bij ons om dingen te doen enzo.
En het is awkard, want ik kan niet naar muziek luisteren, moet de deur openlaten etc.
klacht: awkwardheid
ik dacht dat het jouw moeder was. zij was toch iets van 12 toen ze jou kreeg?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:36 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Is je moeder weer aan het werk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |