abonnement Unibet Coolblue
pi_143897101
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 21:48 schreef RobinOok het volgende:
Waarom geven ze die arme kandidaten geen blast freezer?

Omdat dat niet past in het concept van Bake off waarbij naar beste amateur gezocht wordt. Ik ken niemand met een blast freezer thuis
pi_143897174
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef computergirl het volgende:

Omdat dat niet past in het concept van Bake off waarbij naar beste amateur gezocht wordt. Ik ken niemand met een blast freezer thuis
Maar een beetje amateur baker heeft wel de tijd en dat hebben ze hier niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143897222
Leuke uitzending, wel raar dat Diana niet eens bestraffend is toegesproken oid. Haar actie sloeg echt nergens op.
pi_143897258
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef minilot het volgende:
Driftig je baksel in de prullenbak gooien, dat is geen GBBO-waardig gedrag hoor. Tuurlijk wel jammer voor hem , maar ik vind het wel logisch dat je eruit moet als je helemaal -niks- kunt laten zien bij een opdracht.

Ik had het vooral niet eerlijk tegenover de andere kandidaten gevonden als hij wél was gebleven. :)
Ja maar iemand anders had het laten mislukken en daar is niets van gezegd, dat vind ik erg raar.
pi_143897265
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef minilot het volgende:
Driftig je baksel in de prullenbak gooien, dat is geen GBBO-waardig gedrag hoor. Tuurlijk wel jammer voor hem ,maar ik vind het wel logisch dat je eruit moet als je helemaal -niks- kunt laten zien bij een opdracht.
En dan bij de presentatie heel kinderachtig met je prullenbak komen aansjouwen. Had natuurlijk ook niet op die manier gehoeven.

Ik vraag me af of er regels zijn mbt tot het plaatsen van jouw baksels in de vriezer van een ander en dat het daarom misschien geen consequenties voor de andere deelnemer had.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 22:04:23 #281
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_143897271
Het is natuurlijk een doodzonde, opgeven en weglopen in een wedstrijd.
Maar van mij hadden ze in dit geval gewoon Norman eruit moeten gooien, die verdient het niet en is altijd een van de slechtste.
pi_143897273
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar een beetje amateur baker heeft wel de tijd en dat hebben ze hier niet.
Een ijsmachine zou het vriesproces toch veel sneller opstarten? En die heb ik zelfs (in de doos)
pi_143897302
Ik had trouwens wel gehoopt dat Martha deze week star baker zou worden! Eerste geworden bij de Tiramisu-cake, die heel goede lime pie-Baked Alaska... dan moet de pindakaasvulling bij die eerste opdracht wel érg plakkerig zijn geweest! :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_143897481
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:04 schreef computergirl het volgende:

[..]

Een ijsmachine zou het vriesproces toch veel sneller opstarten? En die heb ik zelfs (in de doos)
Die hadden ze ook, maar daarna moest het nog flink koud gezet..

Eens @ Martha! :Y
  woensdag 27 augustus 2014 @ 22:08:35 #285
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_143897504
Paul en Mary houden niet van pindakaas. En terecht.
Dom om ze dat voor te zetten.
pi_143897513
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:05 schreef minilot het volgende:
Ik had trouwens wel gehoopt dat Martha deze week star baker zou worden! Eerste geworden bij de Tiramisu-cake, die heel goede lime pie-Baked Alaska... dan moet de pindakaasvulling bij die eerste opdracht wel érg plakkerig zijn geweest! :Y
ja dat! #teamMartha!

En die Diana.... Ook als je ziet dat iemand "jouw" vriezer gebruikt, dan loop je toch naar die persoon toe en vraag je of hij hem wil verplaatsen?! Bah!
Ja doei.
pi_143897612
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja dat! #teamMartha!

En die Diana.... Ook als je ziet dat iemand "jouw" vriezer gebruikt, dan loop je toch naar die persoon toe en vraag je of hij hem wil verplaatsen?! Bah!
Nou dat idd!! Dan roep je toch even dat het er uit moet of breng je het snel die kant op?? :{w
pi_143897809
Dat ze ook nog zo jong is hè? Toen ik zeventien was lukten een omelet en pannenkoeken nog maar net! :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_143897942
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:15 schreef minilot het volgende:
Dat ze ook nog zo jong is hè? Toen ik zeventien was lukten een omelet en pannenkoeken nog maar net! :')
Nah, toen kon ik al best aardig koken & bakken, maar absoluut niet op haar niveau :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143898249
Wel eens dat het een rare actie van Diana was hoor. Inderdaad gek dat dat verder niet meer aangestipt werd!

Maar dan nog: tuig je cake en meringue leuk op en deel bij het presenteren mee dat een andere kandidaat per abuis je ijs tot ijssoep liet smelten, er even om lachen en klaar is kees. Maar zo heftig reageren en je terugtrekken uit de tent vind ik niet getuigen van het kameraadschap tussen de kandidaten dat doorgaans juist zo leuk is bij GBBO..
Let me see you stripped down to the bone
pi_143898347
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nah, toen kon ik al best aardig koken & bakken, maar absoluut niet op haar niveau :D
En dan ook nog eens op een jonge Harry Potter (uit de eerste drie films) lijken! :D Tof kind, die Martha!
Let me see you stripped down to the bone
pi_143898351
Martha is pas 17? Nee toch?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_143898378
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
Martha is pas 17? Nee toch?
:Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143898395
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
Martha is pas 17? Nee toch?
Jawel, echt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_143898437
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:23 schreef minilot het volgende:
Wel eens dat het een rare actie van Diana was hoor. Inderdaad gek dat dat verder niet meer aangestipt werd!

Maar dan nog: tuig je cake en meringue leuk op en deel bij het presenteren mee dat een andere kandidaat per abuis je ijs tot ijssoep liet smelten, er even om lachen en klaar is kees. Maar zo heftig reageren en je terugtrekken uit de tent vind ik niet getuigen van het kameraadschap tussen de kandidaten dat doorgaans juist zo leuk is bij GBBO..
Niet iedereen is hetzelfde he? En misschien had-ie ff zijn week niet of zo? Hebben we allemaal wel eens, behalve jij dan :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_143898457
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:25 schreef minilot het volgende:

[..]

Jawel, echt.
Holy crap :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_143898697
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Niet iedereen is hetzelfde he? En misschien had-ie ff zijn week niet of zo? Hebben we allemaal wel eens, behalve jij dan :P
Nee, dat je op zoiets niet altijd even handig reageert snap ik wel, maar als alle anderen wél moeite hebben gedaan om een showstopper te presenteren en één kandidaat helemaal niks inlevert, dan vind ik het wel zo eerlijk als -ie er daarom uit moet. Niet vanwege een chagrijnige reactie an sich natuurlijk.
Let me see you stripped down to the bone
pi_143899841
Dit zegt Sue ervan:

https://twitter.com/sueperkins/status/504724198489858048

"Iain's Alaska was out of the freezer for 40 secs. That's it. No sabotage. 40 secs of normal temp would NOT be enough to reduce it to liquid"

[ Bericht 30% gewijzigd door minilot op 27-08-2014 22:58:00 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_143899900
quote:
Ja kijk, dat wordt uit de beelden niet duidelijk. Kwam over of het er echt al een tijdje stond.. Maar dan nog hoor..
pi_143900356
Die twitter-zooi _O- Geweldig _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')