abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142873582
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 23:39 schreef Take_A_Picture het volgende:
Even verder in spoiler want gehuil en gezeur etc...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks gezeur, maar overleg het! Kun je vakantiedagen opnemen? Ouderschapsverlof?
Het is niet niks wat er toch allemaal gebeurd is, en het heeft ook weinig zin om te beginnen en na een paar weken weer te stoppen omdat het niet gaat. :*

Boh, ik vind 't hier in NL toch slecht geregeld, dat bevallingsverlof.
Home is where the O+ is...
pi_142873588
Ah TAP een bevalling heeft hoe dan ook een grote impact, ongeacht hoe moeilijk of makkelijk het lichamelijk was. :* Hopelijk kan je er door die halve dagen weer lekker inkomen.
Maar voor nu nog 3,5 week thuis!
pi_142873823
Mja Cwen, ik zou ouderschapsverlof op kunnen nemen maar dat is onbetaald. En een dag minder gaan werken is niet handig met m'n werk, daar kwam ik na de geboorte van peuter achter.
Ik moet straks dus gewoon weer 32 uur gaan werken. En ik vind het moeilijk om het tegen m'n manager te zeggen dat ik t niet zo goed trek nog want ik vind mezelf een gigantische aansteller en zij heeft t ook niet enorm op mij :{
Ze is dan wel een week nadat ik terug ben weg (ze heeft n andere functie binnen het bedrijf gekregen) maar er is nog geen vervanger voor haar en haar manager is weer iemand met het emotionele bereik van een theelepeltje. En man. Die snapt toch niks van die rare hormonen :')

Nouja. We gaan het zien. Manager komt een deze dagen toch nog op kraambezoek, misschien dat ik dan toch maar ga vertellen dat het geestelijk nog niet helemaal in orde is bij mij.
Tralalalaaa
pi_142874465
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 08:53 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mja Cwen, ik zou ouderschapsverlof op kunnen nemen maar dat is onbetaald. En een dag minder gaan werken is niet handig met m'n werk, daar kwam ik na de geboorte van peuter achter.
Ik moet straks dus gewoon weer 32 uur gaan werken. En ik vind het moeilijk om het tegen m'n manager te zeggen dat ik t niet zo goed trek nog want ik vind mezelf een gigantische aansteller en zij heeft t ook niet enorm op mij :{
Ze is dan wel een week nadat ik terug ben weg (ze heeft n andere functie binnen het bedrijf gekregen) maar er is nog geen vervanger voor haar en haar manager is weer iemand met het emotionele bereik van een theelepeltje. En man. Die snapt toch niks van die rare hormonen :')

Nouja. We gaan het zien. Manager komt een deze dagen toch nog op kraambezoek, misschien dat ik dan toch maar ga vertellen dat het geestelijk nog niet helemaal in orde is bij mij.
Wat een lastige situatie :*.
Ik zou het wel vertellen - maar ik vind dan ook dat koste wat het kost doorbikkelen meestal niet de beste aanpak is :). Sterkte!
pi_142875109
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:42 schreef Cwen het volgende:

[..]

Nog steeds een flesweigeraar?

Hier weigert ze ook weer de fles... en de beker, de rietjesbeker en alle andere dingen behalve mama *zucht*
:Y Het is een poosje aardig goed gegaan, maar nu sinds 3/4 weken weigert ze weer echt alles waar iets van melk in zit, borstvoeding, flesvoeding en zelfs koeienmelk (ook als pap, fruitsmoothie, ijsje etc). Gelukkig drinkt ze wel water uit een tuitbeker, glas oid, dat scheelt al een boel stress op het kdv.

Helaas is afbouwen of stoppen dus ook nog niet in zicht en de mogelijkheid om weer het fertiliteitstraject in te gaan ook niet ;(
pi_142877507
Lastig zeg Sull :*. Geen tips, maar lees wel mee. Mij dametje heeft de laatste paar pogingen geweigerd en m'n man had toch weer 180ml opgewarmd...heb ik weer een kostbare fles bv door de gootsteen gekiept. Zijn stelling is vooralsnog dat ze het wel kon, dus veranderen van fles hoeft niet. Ehm....nou ja, we hebben nog even, maar wil er nu wel consequent iedere avond mee aan de gang.

Vervelend TAP dat je je zo voelt. We lijken geloof ik wel wat op elkaar. En wat Cwen zegt...doorbikkelen is niet de oplossing. Ik probeer het mezelf ook in te prenten. Hoe lastig ook, morgen ga ik me ziekmelden...en vrijdag maar weer eens langs de fysio. Rotbekken staat alweer een tijdje scheef (had garantie tot de deur).

Cwen, kreeg bij terugkombijeenkomst van de zwangerschapsyoga het advies om naar het Spine & Joint Centre in Rotterdam te gaan (juf is ook bekkenfysio, maar ik ging al naar een ander ;)). Gezien mijn ervaringen de vorige keer vind ik dat voor nu nog een stap te ver. Maar omdat jij al zolang bezig bent wilde ik je wel even op het bestaan ervan wijzen :*.
pi_142880709
Kursor, dank je wel! Ik vind het lastig om bij m'n fysio aan te geven dat het voor mijn gevoel niet echt opschiet, maar mss is dat wel een goede keus. Zou er in de fysiowereld ook zoiets als een second opinion bestaan?

Hier weer terug van het cb! Motoriek was goed, praten ook, bv ook... Ze waren openminded vandaag. Fijn!
Nieuwe stats: 9850 gram en 76 cm!

pi_142880929
Cwen wat een mooie stats! ^O^
pi_142881348
Cwen, dat ziet er goed uit. Mooie naam ook! O+

TAP, ik kan het me denk ik wel voorstellen hoe je je voelt. Ik zou het iig wel aankaarten, want misschien loop je jezelf voorbij en dat is niet de bedoeling. Ik heb geleerd om er makkelijk over te denken (duurde bij mij jaren); het draait toch wel op het werk. Met of zonder jou. Is niet lullig bedoeld, maar het brengt misschien wel wat rust voor je.

En dutjes na anderhalve week geleden te zijn bevallen }:| Ik ben moe, maar het lijkt net of ik van die dutjes nog gaarder word }:|
  woensdag 30 juli 2014 @ 15:14:06 #60
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142884600
Mooie stats, Cwen!
KuikenGuppy
pi_142885520
Mooi lijntje Cwen! O+ Lekkere Ellie!
Hoe is het met poezel Burd?

Wij zijn gisteren met de Senn naar de Efteling geweest. Carnaval land, Droomvlucht, Fatamorgana... AANRADER!! En hij kan zichzelf schommelen op een wipkip achtige O+ O+
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:02:13 #62
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142888737
Poes is helaas niet meer. Ze was op...

Leuk, de Efteling O+
KuikenGuppy
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:04:19 #63
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_142888800
Burdie ;( :*

Mooie stats Cwen!

De efteling wat leuk O+
pi_142889318
Awwww Burdie :'( :*
pi_142889419
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 13:14 schreef Cwen het volgende:
Kursor, dank je wel! Ik vind het lastig om bij m'n fysio aan te geven dat het voor mijn gevoel niet echt opschiet, maar mss is dat wel een goede keus. Zou er in de fysiowereld ook zoiets als een second opinion bestaan?

Hier weer terug van het cb! Motoriek was goed, praten ook, bv ook... Ze waren openminded vandaag. Fijn!
Nieuwe stats: 9850 gram en 76 cm!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nee, dat bestaat niet echt. Maar je bent vrij om een ander te bezoeken. Vooral je gevoel bespreken, niet elke fysio evalueert zijn eigen behandeling voldoende. En dat je naar een ander wil is ook gewoon te bespreken hoor.

En mooie stats joh! Wij gaan vrijdag weer eens
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:33:53 #66
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_142889759
Ahwww Burdie sterkte :* Het is altijd verdrietig om een huisdier te moeten laten gaan maar als ik het zo lees was het wel de beste keuze.

Cwen bijna 10 kilo :o

TAP ik zou het ook bespreken en kijken of er iets mogelijk is om langzamer op te bouwen. Als je binnen de kortste keren weer thuis zit, ben je verder van huis :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_142889990
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:33 schreef Chanty het volgende:
Ahwww Burdie sterkte :* Het is altijd verdrietig om een huisdier te moeten laten gaan maar als ik het zo lees was het wel de beste keuze.

Cwen bijna 10 kilo :o

TAP ik zou het ook bespreken en kijken of er iets mogelijk is om langzamer op te bouwen. Als je binnen de kortste keren weer thuis zit, ben je verder van huis :*
Tap voor de werkgever is dat ook gunstiger, als jij uit je verlof ziek blijft krijgen ze dat van het uwv vergoed, als jij weer start en dan later ziekmelding niet. Sterkte in elk geval!
pi_142891059
Burdie, wat verdrietig!

TAP, ik sluit me aan bij Chanty en Sull! Sterke ermee.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_142891379
Burdie :*

TAP wat lastig. Ik zou het denk ik, hoe moeilijk ook, bespreken met je leidinggevende. Jij en je werkgever hebben er beiden niets aan als het uiteindelijk toch niet goed gaat. :*

Ik heb vandaag even een dagje rust en regelmaat gedaan voor T en S. Ze waren beiden een beetje overprikkeld. Vandaag dus maar lekker in huis gebleven en dat was een succes. :)
pi_142898558
Nouja ga het gewoon met haar bespreken. Ben 6 jaar geleden al eens overspannen geweest, zit er niet op te wachten dat weer te worden of zoiets. Niet dat ik me nu net zo voel, zeker niet. Maar het is emotioneel gewoon een beetje een zooitje ofzo, weet niet goed hoe het uit te leggen.

Heb wel al zo goed als besloten niet mee te gaan met familie-uitje over anderhalve week. Ik doe mezelf er geen plezier mee en mini ook niet. Gewoon nog even rustig aan, dan maar met het volgende uitje mee.
Tralalalaaa
pi_142900688
Niet leuk burd :{ :*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_142900985
Oh shit, sorry burdie lees ik over je verdrietige berichtje heen...
Sterkte, beestjes moeten laten gaan is nooit leuk :*
Tralalalaaa
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:22:25 #73
73386 Fazz
onderweg
pi_142901312
Wat verdrietig burd :'( 17 jaar is wel een hele respectabele kattenleeftijd, maar afscheid nemen is niet leuk.

TAP succes met het bespreken! Beter nu bespreken dan dat je je de komende 3,5 week alleen maar zorgen maakt :*

Cwen, mooie stats!

Coco, Tom al 7,5kg!! En ik vond mijn F al groot met 6,1 kg met 11 weken :+ Leuk dat het zo goed gaat thuis met z'n grote zus. Succes met de verhuizing!

Vandaag gewinkeld met F in Den Haag. Niets voor hem maar wel veel voor mij >:) Heerlijk om weer even te winkelen, en om weer in 'normale' kleding te passen O+ Gevoed bij de lunch en terug in de trein, ging helemaal goed! F lag lekker te slapen of was naar me aan't lachen vanuit de wagen O+
pi_142901349
Mooie schema's. Altijd leuk om te zien hoe andere het doen.
Mats zijn schema is
8.00 pap fles 150/5
bed
12.00 brood + fles 180/6
bed
fruit
16.30 warm eten
19.00 fles 180/6
19.30 bed

f_r geef jij maar 2 flessen? Krijgt ze dan niet te weinig melk binnen? Of mag je al minder geven?

Tap wat vervelen. Ik herken het wel. Ik was na mijn verlof ook echt nog niet in staat om te gaan werken (vooral geestelijk niet) en heb 4 weken extra vrij gekregen dit was ook echt nodig.
wat cwen zegt zwangerschapsverlof is in nl echt slecht geregeld :(
probeer eerst aan jezelf en je gezin te denken en daarna pas aan je werk :*

burdie :*

Goede stats cwen ^O^
pi_142902046
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door ikke_84 op 30-07-2014 22:49:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')