abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143045469
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:03 schreef GotC het volgende:

[..]

16:30. Goeie wendag gelijk :+
Werken wel allebei thuis dus kunnen er binnen 3 min zijn
Ooh kan me zo indenken dat dat spannend is!
Ik kijk nu al niet uit naar de eerste wendag op het KDV, en dan heb ik nog wel even te gaan tot het zo ver is.
pi_143045470
Heeft de gastouder ook nog andere kindjes?
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:07:10 #278
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143045472
Oh, dat is al bijna! ;)

Het meisje die wij als (avond) oppas hebben gevraagd voor S is net terug van vakantie, dus die komt binnenkort ook een keer op proef! Vind het nu al spannend :P.
KuikenGuppy
pi_143045602
Zo, weer terug na een dag festival en een dag feest van m'n schoonvader... Nu compleet gesloopt, eigenlijk trek ik het niet, maar ja, soms komt 't zo uit...

Maïs krijgt ze als we 't eten, en da's hier ook zo'n 2x per jaar. Ik bijt een korrel doormidden. Ze eet ze nauwelijks, blijkbaar niet zo lekker. Maar ik vind ze ook niet terug. Ik volg Kleintjes meestal, maar soms kan 'ie even de pot op ;).

TAP, bespreek 't vrijdag gewoon. Het is lastig, maar zo te horen heel nodig. Heb je al bedacht wat je doet als ze nee zegt?

Limone, sleutels vergeten is stom... Maar fijn dat ze er nog waren!

GM, welkom! *O*

Eerste hapjes O+. Vond dat zo'n mijlpaal!

Wat fijn dat T het naar z'n zin heeft!
Home is where the O+ is...
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:14:26 #280
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143045637
Het voelt zo onnatuurlijk, kindje wegbrengen zodat ik kan werken 8)7. Maargoed, hormonen ftw. Of mag ik dat excuus niet meer gebruiken na 9 mnd ontzwangeren?

De GO heeft totaal 4 kindjes (incl 2 eigen) op maandag, dus best goed te doen. Denk ik. Al vind ik 2 kindjes tegelijkertijd al een uitdaging :+
pi_143046400
Ik wilde ook pas met 6 maanden starten. Maar omdat S het echt niet red met alleen flesvoeding (eigenlijk al een maand niet :X ) zijn we voor S nu al begonnen.

En nee helaas geen filmpje. Next time. ;)

GotC fijn dat het goed gaat bij de gastouder. Het komt vast goed hoor. :Y

T en S gaan over 2.5 week wennen op het kdv. Een ochtend van 9-11 uur. Ik ben vorige week even langsgelopen bij het kdv. Was goed om weer even met de meiden daar te spreken Het was in ieder geval goed voor mijn gevoel om langs te gaan.
pi_143046436
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:14 schreef GotC het volgende:
Het voelt zo onnatuurlijk, kindje wegbrengen zodat ik kan werken 8)7. Maargoed, hormonen ftw. Of mag ik dat excuus niet meer gebruiken na 9 mnd ontzwangeren?

Nee. Nu is het klaar hoor. :P

quote:
De GO heeft totaal 4 kindjes (incl 2 eigen) op maandag, dus best goed te doen. Denk ik. Al vind ik 2 kindjes tegelijkertijd al een uitdaging :+
Wat gezellig voor T. ! Wij krijgen foto's van het KDV en als ik dan zie dat ze dan samenspeelt met een ander kindje, krijg ik altijd tranen in mijn ogen.
pi_143048501
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:13 schreef Cwen het volgende:

TAP, bespreek 't vrijdag gewoon. Het is lastig, maar zo te horen heel nodig. Heb je al bedacht wat je doet als ze nee zegt?

Dan meld ik me ziek.

Althans, dat zegt m'n grote mond. De realiteit is dat ik dan gewoon op werk kom opdagen en me nog ongelukkiger ga voelen dan dat ik me nu soms al voel. Maar ik ben een enorm watje.

Bij ons kdv doen ze niet aan wendagen. We hebben voordat ze erheen gaat een gesprek met de leidster en dan 2 weken later gaat ze ernaar toe. Vind het spannend!
Vind t dan wel gek om haar achter te laten daar, maar ze gaat naar onwijs lieve juffies (maxi zat ook in die groep) maxi heeft het er zo ontzettend naar haar zin. Dus dat maakt de drempel om mini weg te brengen iets kleiner, al vind ik t superspannend hoe ze daar zal zijn. Maar zij hebben al zoveel ervaring met kindjes (itt opa en oma) dus ik heb er wel vertrouwen in dat dat goed komt...

Weet niet of ik het nou wel of niet hier had gezegd maar wij gaan voor nu over op cupfeeding ipv met de fles tobben (op t kdv en later opa en oma). Ze moet steeds zo ontzettend huilen met de fles, dus dan maar met cupjes. Had al eens geprobeerd met de dop van 1 van de flessen en dat pikte ze wel.
Tralalalaaa
pi_143048609
TAP doen ze dat op jullie kdv? Bij ons kdv mogen ze alleen komen als ze uit een fles drinken, anders niet.
pi_143049509
Maxi was ook een flesweigeraar. Die hebben de voeding gegeven dmv in de speen van de fles te knijpen, alsof je een koe melkt. Dat duurde heel erg lang en vaak huilde ze er ook bij. Allerlei flessen geprobeerd, tot de de Breastflow in 1 keer pakte (ze was toen wel al wat ouder). Maar mini pakt ook deze fles niet.
En we betalen ze dus ze zullen wel moeten ;)
Nee maar dat doen ze gewoon hoor.
Tralalalaaa
pi_143049732
Hier op het dagverblijf zou ik ook op en neer moeten komen om te voeden als ze de fles niet pakte. Op het werk een heel schema in elkaar gedraaid zodat ik zou kunnen gaan voeden (tja dan wel op mijn verzoek en niet op haar verzoek) pakt ze gelukkig op zondag ineens de fles (toen ik maandag moest beginnen). Was wel ff stress van te voren.

Had je nog geprobeerd slapend te voeden of het moment dat ze een zuigreflex heeft if aan het smakken is?
pi_143050710
Ja, ook geprobeerd inderdaad maar geen resultaat helaas. Achja. Over een jaar hoeft ze sowieso geen fles meer en gezien de tijd nu al vliegt... Komt vast goed. Vanuit m'n werk komen om te voeden gaat m niet worden, van m'n werk naar kdv is 30 minuten rijden.
Tralalalaaa
pi_143050921
OMG ik ben een lola ferrari in de maak aan t worden... En ik geef niet eens.bv... :X
S. 2014
J. 2016
pi_143051419
Wat fijn dat ze er niet moeilijk over doen TAP. Dat is in ieder geval weer een zorg minder. :) Nu fingers crossed dat je nog wat langer thuis mag blijven.

GM, zeg maar tegen je man dat hij er van moet genieten :9~ , want over een paar dagen zijn ze weer gewoon hun eigen kleine zelf. :+

Morgen gaan S en T weer een dag naar mijn vader. Wij gaan dan met L. zwemmen in de Eemhof. Eigenlijk wilde L. heel graag echt op vakantie, maar ik zie het niet zitten. Op plaats 1 omdat ik heimwee heb (als ik aankom op de plaats van bestemming begin ik al met aftellen tot ik weer naar huis mag) en op plaats 2 omdat ik het teveel gedoe vind met 2 minibaby's. :@
Sowieso heb ik maar één week vakantie, dus dat speelt ook nog mee. We gaan deze week dus maar een paar dagjes weg met L. Dat vind ik eigenlijk veel leuker dan op vakantie gaan. :)
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:57:25 #290
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143052680
Limone, ik moest net even slikken bij het besef dat hij ergens anders sliep. Bij iemand die we nauwelijks kennen -O- Maargoed, zal het heus naar z'n zin hebben :)

TAP, goed dat ze iig de cupjes pakt. Liever zo dan helemaal niet. Maar alsnog lijkt het me stressvol dat ze niet de fles pakt :*

Hier was er overigens geen tijd voor een wendag ivm..hoop gedoe. Kdv waar we stonden ingeschreven hoorde bij de groep van Catalpa dat falliet werd verklaard en geen doorstart doormaakte :') Dus moesten binnen 2 weken iets anders zoeken.
pi_143053044
GotC, fijn dat jullie kindje zich bij go op zijn gemakt voelt :) Wij hebben ook al een gastouder voor als ik weer in november ga werken, maar ik vind het ook erg spannend. Ook al hebben zowel vriend als ik een goede klik met haar, je moet altijd afwachten of het kindje er blij mee gaat zijn...

En stuwing :X Begin er nu een beetje vanaf te raken maar de eerste dagen was het hopeloos. Pijnlijke, volle tett'n die bij het minste al volop gingen lekken... Nee, ben blij dat die dagen weer achter de rug zijn :+

TAP, denk aan jezelf meid...
  maandag 4 augustus 2014 @ 16:13:44 #292
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_143055170
Ik had net nog stuwing :P maar hij had dan ook al 4 uur niet gedronken :o
Ik vind het ook enorm pijnlijk.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  maandag 4 augustus 2014 @ 16:16:13 #293
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143055254
Hehe. Ik werd vanmorgen wakker in een doorwekt bed. Allemaal melk ;( :').
KuikenGuppy
pi_143055288
Stuwing :Y
Helemaal als meneer maar 1 borst wil en de 2e pas 6u later aanhapt.

Ik heb trouwens een kleuter }:|
Meneer is 59,5cm en 5470gram
Hij is pas 4 weken, waar is m'n baby?
pi_143055639
Jaap vandaag zes maanden! *O*

En die heeft vrijdag voor t eerst wortel gegeten. :Y)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_143055700
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
OMG ik ben een lola ferrari in de maak aan t worden... En ik geef niet eens.bv... :X
Venkel thee onderdrukt aanmaak van bv. Heeft mij geholpen bij helse afbouw.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_143056545
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:29 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Venkel thee onderdrukt aanmaak van bv. Heeft mij geholpen bij helse afbouw.
Ik kreeg juist venkelthee aangeraden om meer melk aan te maken :o
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:02:52 #298
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143056849
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:54 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik kreeg juist venkelthee aangeraden om meer melk aan te maken :o
Met mate gebruikt neemt de bv toe, in grote mate remt het :) Volgens borstvoeding.com dan :P
pi_143056903
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:02 schreef GotC het volgende:

[..]

In kleine mate neemt de bv toe, in grote mate remt het :) Volgens borstvoeding.com dan :P
Handig :')

Ik had een borstvoedingstheemengsel met venkel dat ik volgens de gebruiksaanwijzing 3x per dag moest drinken en daar kreeg ik eigenlijk alleen een hardere tsr van, waardoor Stip zich verslikte, dus bij mij was het iig niet echt een succes.
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:11:54 #300
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143057173
Maarja..wat is een grote hoeveelheid? :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')