Ooh kan me zo indenken dat dat spannend is!quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:03 schreef GotC het volgende:
[..]
16:30. Goeie wendag gelijk
Werken wel allebei thuis dus kunnen er binnen 3 min zijn
Nee. Nu is het klaar hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:14 schreef GotC het volgende:
Het voelt zo onnatuurlijk, kindje wegbrengen zodat ik kan werken. Maargoed, hormonen ftw. Of mag ik dat excuus niet meer gebruiken na 9 mnd ontzwangeren?
Wat gezellig voor T. ! Wij krijgen foto's van het KDV en als ik dan zie dat ze dan samenspeelt met een ander kindje, krijg ik altijd tranen in mijn ogen.quote:De GO heeft totaal 4 kindjes (incl 2 eigen) op maandag, dus best goed te doen. Denk ik. Al vind ik 2 kindjes tegelijkertijd al een uitdaging
Dan meld ik me ziek.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:13 schreef Cwen het volgende:
TAP, bespreek 't vrijdag gewoon. Het is lastig, maar zo te horen heel nodig. Heb je al bedacht wat je doet als ze nee zegt?
Venkel thee onderdrukt aanmaak van bv. Heeft mij geholpen bij helse afbouw.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
OMG ik ben een lola ferrari in de maak aan t worden... En ik geef niet eens.bv...
Ik kreeg juist venkelthee aangeraden om meer melk aan te makenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:29 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Venkel thee onderdrukt aanmaak van bv. Heeft mij geholpen bij helse afbouw.
Met mate gebruikt neemt de bv toe, in grote mate remt hetquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:54 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik kreeg juist venkelthee aangeraden om meer melk aan te maken
Handigquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:02 schreef GotC het volgende:
[..]
In kleine mate neemt de bv toe, in grote mate remt hetVolgens borstvoeding.com dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |