Als ik op vakantie ga vind ik een hotelkamer op de veertigste verdieping niet zo'n probleem. Als ik op de vijfde verdieping zit en ik heb een balkon dan vind ik dat minder fijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Is het niet, althans niet in hoogtevrees-termen, hoogtevrees treedt bij de meeste mensen niet op als er geen verbinding met de grond is, dus wel op een hoog gebouw, maar niet in een vliegtuig.
Die zijn vaak wat... overdadig hè.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:29 schreef isax het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik russische vrouwen vaak aanzie voor hoer.
Voor de juiste prijs zijn de meesten een hoer. Voor een miljoen mogen ze hem wel in mijn poepert douwen hoor.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:25 schreef isax het volgende:
zouden die toeristen weten dat niet iedereen hier een hoer is?
Met of zonder olijfolie?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Voor de juiste prijs zijn de meesten een hoer. Voor een miljoen mogen ze hem wel in mijn poepert douwen hoor.
lol. sexy dat je aan m'n pener denkt.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die 7 cm van jou mag wel zonder olie.
Het komt wel voor hoor, maar één van de belangrijkste vormen van hoogtevrees heeft toch te maken met angst om te vallen, is waar ik op sta wel stevig genoeg, als ik voorover val dan .... etc. en dat ligt in een vliegtuig dan weer anders. Ik heb er wel eens het e.e.a. over gelezen, trouwens ook over dat er in die constructiebouw van wolkenkrabbers indertijd in de US zoveel indianen werkten omdat die gewoon geen hoogtevrees kenden, die renden gewoon over die smalle balken heen alsof het niets wasquote:
Last of the Mohicans.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Het komt wel voor hoor, maar één van de belangrijkste vormen van hoogtevrees heeft toch te maken met angst om te vallen, is waar ik op sta wel stevig genoeg, als ik voorover val dan .... etc. en dat ligt in een vliegtuig dan weer anders. Ik heb er wel eens het e.e.a. over gelezen, trouwens ook over dat er in die constructiebouw van wolkenkrabbers indertijd in de US zoveel indianen werkten omdat die gewoon geen hoogtevrees kenden, die renden gewoon over die smalle balken heen alsof het niets was
doen ze ook overdag hoor. in de winterquote:Op maandag 28 juli 2014 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zijn vaak wat... overdadig hè.
Ik kan me wel voorstellen dat als je er 's avonds als vrouw erg sexy bij gaat lopen op de wallen, dat je dan heel veel "aanspraak" krijgt. En ja daar vraag je dan ook wel om.
Dat klopt ja ook wel eens van gehoord die hebben daar gewoon geen angst voorquote:Op maandag 28 juli 2014 23:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Het komt wel voor hoor, maar één van de belangrijkste vormen van hoogtevrees heeft toch te maken met angst om te vallen, is waar ik op sta wel stevig genoeg, als ik voorover val dan .... etc. en dat ligt in een vliegtuig dan weer anders. Ik heb er wel eens het e.e.a. over gelezen, trouwens ook over dat er in die constructiebouw van wolkenkrabbers indertijd in de US zoveel indianen werkten omdat die gewoon geen hoogtevrees kenden, die renden gewoon over die smalle balken heen alsof het niets was
Da's trouwens wel een geweldige film, die heb ik gewoon standaard in mijn verzameling, wat een beelden en die ene scene op het eind in de bergenquote:
Vette film jaquote:Op maandag 28 juli 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's trouwens wel een geweldige film, die heb ik gewoon standaard in mijn verzameling, wat een beelden en die ene scene op het eind in de bergen
Wist je dat Daniel Day-Lewis voor die film een half jaar in het bos heeft geleefd?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's trouwens wel een geweldige film, die heb ik gewoon standaard in mijn verzameling, wat een beelden en die ene scene op het eind in de bergen
Leuk tochquote:Op maandag 28 juli 2014 23:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wist je dat Daniel Day-Lewis voor die film een half jaar in het bos heeft geleefd?
Nee, dat wist ik niet, wel schitterende opnamen daar van die omgeving, mooie filmquote:Op maandag 28 juli 2014 23:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wist je dat Daniel Day-Lewis voor die film een half jaar in het bos heeft geleefd?
Hudson bay canada omgeving dacht ikquote:Op maandag 28 juli 2014 23:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet, wel schitterende opnamen daar van die omgeving, mooie film
Het voordeel van ouder worden is dat je soms hele films vergeet. Het is al zo lang geleden dat ik die gezien heb dat ik hem nog nu nog wel eens kan gaan bekijken.quote:
goh, de Sc is soms nog leerzaam ook..quote:Op maandag 28 juli 2014 23:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Deze vind Isax wel leuk.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet, wel schitterende opnamen daar van die omgeving, mooie film
Zeg wollah.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:47 schreef mootie het volgende:
De Cos wordt steeds debieler. Het schuim komt bovendrijven, als het ware.
quote:Op maandag 28 juli 2014 23:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
goh, de Sc is soms nog leerzaam ook..
Indianen kennen geen hoogtevrees? Ik ga dat eens opzoeken. Nu echter slapen. Hele dag gereden en ben bekaf.
Fijne nacht nog allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |