Heel pittig. Ik heb ze zien zwoegen deze week. Petje af voor die mensen. Zelfs hele oude mensen dus..quote:Op maandag 28 juli 2014 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Heel fraai.
Ik heb Berlijn - Praag nog op de verlanglijst staan als fietsroute. Dit is wel iets om rekening mee te houden dus, qua pittig.![]()
Da's wel apart, hoogtevrees als je op een stoel staat.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje hoogtevrees. Het gekke is alleen dat bij kleine hoogtes het erger is, een trap, een stoel etc.
Ik klim overigens niet, maar wandel in de bergen ( en vaak niet eens zo van harte, maar gewoon omdat ik me laat overhalen en dan blijkt het toch elke keer weer leuk) Sommigen van mijn broers en zussen doen het echte werk. Kletteren en andere onwijs enge dingen.
engste als je op hakken staat en naar beneden kijkt.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:18 schreef Gert het volgende:
Da's wel apart, hoogtevrees als je op een stoel staat.
Tja..my mind works in mysterious ways..quote:Op maandag 28 juli 2014 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's wel apart, hoogtevrees als je op een stoel staat.![]()
Ieder mens heeft (terecht) wel een beetje hoogtevrees. Maar hoe hoger hoe abstracter en minder eng. Een paarhonderd meter een afgrond in kijken, ik vind dat griezelig. Maar op ruim 3 km uit een vliegtuig springen, daar voelde ik helemaal geen hoogtevrees bij(zeg er wel meteen bij dat het zo'n pussy tandemsprong was, geen tijd/geld over voor zo'n hele cursus maar wilde het wel een keer gedaan hebben).
Moet je nagaan hoe hoog mijn IQ is als ik van op een stoel staan al duizelig wordquote:Op maandag 28 juli 2014 23:21 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik sta intellectueel al heel mijn leven op grote hoogte dus ik heb er niet zo veel problemen mee.
Balls of steel.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:23 schreef Jian het volgende:
schitterende en soms beangstigende foto's (full screen natuurlijk)
Wild Boys!
De ouwe knarren die je soms nog op een racefiets ziet, mèn...quote:Op maandag 28 juli 2014 23:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heel pittig. Ik heb ze zien zwoegen deze week. Petje af voor die mensen. Zelfs hele oude mensen dus..
Dat mag gelukig echt niet meer zoquote:Op maandag 28 juli 2014 23:23 schreef Jian het volgende:
Wild Boys!
Duran toch?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:23 schreef Jian het volgende:
Wild Boys!
Is het niet, althans niet in hoogtevrees-termen, hoogtevrees treedt bij de meeste mensen niet op als er geen verbinding met de grond is, dus wel op een hoog gebouw, maar niet in een vliegtuig.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo'n sprong als de jouwe..nee dat lijkt me te eng!
Terror van de fietspaden die wielrennerpacks..quote:Op maandag 28 juli 2014 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
De ouwe knarren die je soms nog op een racefiets ziet, mèn...![]()
Da's echt geen midlife crisis meer van 'kijk mij nog eens in de kracht van mijn leven zijn'.
Wel respect hoor. Want ze doen het toch maar. En de ene mens is de andere niet, maar als je 70 bent dan is alleen het herstel na een lange toch al zó veel zwaarder.
Doe mij die oudjes maar op de fiets, en niet die stomme strebers met hun pro-pakjes, al helemáál niet in groepsverband.
quote:Op maandag 28 juli 2014 23:19 schreef isax het volgende:
[..]
engste als je op hakken staat en naar beneden kijkt.
Wat een slechte vraag.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:25 schreef isax het volgende:
zouden die toeristen weten dat niet iedereen hier een hoer is?
Klap ze gewoonquote:Op maandag 28 juli 2014 23:25 schreef isax het volgende:
Toeristen die dat niet weten denken sowiesó al dat elke vrouw een hoer is.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:25 schreef isax het volgende:
ik moet zeggen dat ik russische vrouwen vaak aanzie voor hoer.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Toeristen die dat niet weten denken sowiesó al dat elke vrouw een hoer is.
Oja? Ik had geen idee.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Is het niet, althans niet in hoogtevrees-termen, hoogtevrees treedt bij de meeste mensen niet op als er geen verbinding met de grond is, dus wel op een hoog gebouw, maar niet in een vliegtuig.
Uhuh. Dus wat heb je nu: verkeersdrempels op fietspaden. Je komt er meerdere tegen als je van Den Haag naar Katwijk fietst, bij oversteekplaatsen voor voetgangers. Noodzakelijk kwaad want die lijers scheuren anders met z'n tienen met 40 km/u voorbij.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Terror van de fietspaden die wielrennerpacks..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |