Daar kom ik nietquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm, in het zuiden van Engeland ook. Naar het strand dus.
Jah, als jij het doet is het toch niet helemaal hetzelfde, zelfs niet als je je korte hemdje en slipje erbij aantrektquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bück dich! Du arschgefickter Hurensohn!
Das ist mir scheißegal. Deine Mutter schwitzt beim Kacken, du verdammtes Arschloch.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, als jij het doet is het toch niet helemaal hetzelfde, zelfs niet als je je korte hemdje en slipje erbij aantrekt
Ik warm hem op voor jou.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:27 schreef mootie het volgende:
Maar Jian zou nu dus hitsig moeten worden van Brain?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:21 schreef isax het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Driedubbele spoiler!
En nou is er ineens een planning?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Even gecheckt, zit niet in de planning! Southampton dan.
We gaan gewoon helemaal west en dan nog even het bochtje om.
Ik zit al een half uur naar de cleavage van Isa te staren, ... ik ben er klaar voorquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:27 schreef mootie het volgende:
Maar Jian zou nu dus hitsig moeten worden van Brain?
Waar?!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit al een half uur naar de cleavage van Isa te staren, ... ik ben er klaar voor
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit al een half uur naar de cleavage van Isa te staren, ... ik ben er klaar voor
We hebben min of meer een eindpunt, en wat plekjes tussenin geprikt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
En nou is er ineens een planning?
Het was een paar dagen geleden nog van joo de poo, Frankrijk, Engeland we zien wel !
Ik verwacht over een paar dagen een bericht van ergens op Ierland, Schotland of de Kanaaleilanden.
Daar zijn allerlei leuke variaties op die niét verboden zijn. Zie de RLS SCquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:34 schreef isax het volgende:
ik had dat plaatje dat verboden is moeten posten
Samenvatting? Nazi's zijn gay?quote:
Fair enough.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:43 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben min of meer een eindpunt, en wat plekjes tussenin geprikt.![]()
En de verwachting wás goed. Dus geen Frankrijk.
Ow tell me the way to the next wiskey bar ..:Dquote:
Ik ben erbij. Handje vasthouden? Heb jij popcorn?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:04 schreef rico80 het volgende:
Iemand zin in een live lancering? Binnen nu en 20 minuten gaat deze raket de lucht in..
http://www.orlandosentine(...),0,2481051.htmlstory
Denk je dat we Brain in zo'n korte tijd nog aan boord krijgen dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:04 schreef rico80 het volgende:
Iemand zin in een live lancering? Binnen nu en 20 minuten gaat deze raket de lucht in..
http://www.orlandosentine(...),0,2481051.htmlstory
We kunnen het proberen. Er is wat vertraging, 1:28 gaat hij nu omhoog, onze tijd.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Denk je dat we Brain in zo'n korte tijd nog aan boord krijgen dan?
Wat zit erin?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:08 schreef rico80 het volgende:
[..]
We kunnen het proberen. Er is wat vertraging, 1:28 gaat hij nu omhoog, onze tijd.
2 satellieten die andere satellieten in de gaten gaan houden.quote:
Satelliet-babysitters?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:10 schreef rico80 het volgende:
[..]
2 satellieten die andere satellieten in de gaten gaan houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |