Hahaha wat grappig. Die heb ik nog nooit gehoord.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:46 schreef Jian het volgende:
[..]
10 minuten je adem inhouden schijnt goed te werken
Die eerste foto lijkt heel wat, maar er was een reling waar ik overheen hingquote:Op maandag 28 juli 2014 22:48 schreef Jian het volgende:
Schitterend dat soort rotswanden, echt imponerend
Dat zal wel, maar je hebt het duidelijk nog nooit opgevolgd, dus ik denk ik probeer het gewoon nog een keer.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha wat grappig. Die heb ik nog nooit gehoord.
Zucht, altijd het laatste woord willen hebben, zelfs als ik stikquote:Op maandag 28 juli 2014 22:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zal wel, maar je hebt het duidelijk nog nooit opgevolgd, dus ik denk ik probeer het gewoon nog een keer.
Dat doe me denken aan die keer dat ik met de kabelbaan de Schilthorn in Zwitserland op ging (Van die James Bond film) en dacht dat naar beneden lopen een goed idee was. Klein richeltje met beide kanten afgronden..ik ging bijna op handen en knieën naar beneden..*ril*quote:
Als ik weer goedgekeurd ben ga ik weer klimmenquote:Op maandag 28 juli 2014 22:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat doe me denken aan die keer dat ik met de kabelbaan de Schilthorn in Zwitserland op ging (Van die James Bond film) en dacht dat naar beneden lopen een goed idee was. Klein richeltje met beide kanten afgronden..ik ging bijna op handen en knieën naar beneden..*ril*
Ben je geblesseerd?quote:Op maandag 28 juli 2014 22:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als ik weer goedgekeurd ben ga ik weer klimmen![]()
Neequote:Op maandag 28 juli 2014 23:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Leuk, ben jij ook aanwezig in dat filmpje?
Dat gevoel heb ik ook als ik een trap oploop.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ben je geblesseerd?
Elke keer weer denk ik onderweg; "Waarom toch"? Maar als je eenmaal boven bent dan weet je het.
Ik had altijd zon hoogtevrees maar ik ben gewoon gaan klimmenquote:Op maandag 28 juli 2014 23:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook als ik een trap oploop.
Hahaquote:Op maandag 28 juli 2014 23:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook als ik een trap oploop.
Heel fraai.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jazeker! In de sächsische schweiz vlak tegen de Tsjechische grens aan. Nog eentje:
[ afbeelding ]
Werk je altijd in het buitenland?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Navigatie lichten checken heb ik we gedaan was nog hoger ook
Ik heb ook een beetje hoogtevrees. Het gekke is alleen dat bij kleine hoogtes het erger is, een trap, een stoel etc.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had altijd zon hoogtevrees maar ik ben gewoon gaan klimmen
Neequote:Op maandag 28 juli 2014 23:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Werk je altijd in het buitenland?
ben jij dan zo die hard fietser ja?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Heel fraai.
Ik heb Berlijn - Praag nog op de verlanglijst staan als fietsroute. Dit is wel iets om rekening mee te houden dus, qua pittig.![]()
Een heel klein beetje is gezonde angst maar je moet gewoon gaanquote:Op maandag 28 juli 2014 23:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje hoogtevrees. Het gekke is alleen dat bij kleine hoogtes het erger is, een trap, een stoel etc.
Ik klim overigens niet, maar wandel in de bergen ( en vaak niet eens zo van harte, maar gewoon omdat ik me laat overhalen en dan blijkt het toch elke keer weer leuk) Sommigen van mijn broers en zussen doen het echte werk. Kletteren en andere onwijs enge dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |