De beste boeken zijn die je zo begeisteren door de stijl of zo verrassen door plotwendingen ( die ook nog logisch zijn aub), of beiden, dat na het lezen van de laatste bladzijden er een glimlach, een melancholie of unheimisch gevoel na blijft sudderen. ( ow en vast nog een aantal emoties, zolang het maar even blijft hangen)quote:Op maandag 28 juli 2014 22:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen welk boek, maar ik las ooit een boek van Van Lustbader waarbij ik me liggend op het strand rot schrok, ik had er gewoon niet op gerekend zeg maar. Dat is gaaf bij een boek of niet?
Hier was ik van de weekquote:Op maandag 28 juli 2014 22:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Heuvels en bergen zijn voorr mij synoniem met vakantiegevoel. (behalve als je er met de fiets tegenop moet op een modderig weggetje)
Heerlijk, vanaf een berg zo'n wijds dal in kijken, flesje wijn binnen handbereik, je een beetje god in Frankrijk voelen.[ afbeelding ]
kut man, stoned werkt dit echt goedquote:Op maandag 28 juli 2014 22:31 schreef Gert het volgende:
Wel geinig.![]()
(werkt ook wel na een seconde of 15)
[ afbeelding ]
Klopt, mooi.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
De beste boeken zijn die je zo begeisteren door de stijl of zo verrassen door plotwendingen ( die ook nog logisch zijn aub), of beiden, dat na het lezen van de laatste bladzijden er een glimlach, een melancholie of unheimisch gevoel na blijft sudderen. ( ow en vast nog een aantal emoties, zolang het maar even blijft hangen)
quote:Op maandag 28 juli 2014 22:31 schreef Gert het volgende:
Wel geinig.![]()
(werkt ook wel na een seconde of 15)
[ afbeelding ]
Zo is het precies. In eerste instantie gaf dat wat ergernis. "Wat..huh? Ik wil meer samoerai-spion dingen van Jake zien!" Maar gaande weg voert de schrijver je steeds dieper mee in het verhaalquote:Op maandag 28 juli 2014 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Klopt, mooi.
zoiets als dit: (stukje over The Miko, het vervolg op The Ninja)
"De auteur heeft de legpuzzelformule vaardig gehanteerd, hij voert de lezer steeds een brok informatie en gaat dan over op een heel ander gebeuren elders in de wereld. Pas op het eind komt alles bij elkaar en merk je hoe ingenieus het verhaal, dat barstensvol ogenschijnlijk separate intriges zit, in elkaar steekt."
Letterlijk jij, in de zin van dat je die foto hebt genomen?quote:
yupquote:Op maandag 28 juli 2014 22:41 schreef isax het volgende:
[..]
moet ik mijn telefoon in zo'n plaatje laten staren.
flitser uitquote:Op maandag 28 juli 2014 22:41 schreef isax het volgende:
[..]
moet ik mijn telefoon in zo'n plaatje laten staren.
Jazeker! In de sächsische schweiz vlak tegen de Tsjechische grens aan. Nog eentje:quote:Op maandag 28 juli 2014 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Letterlijk jij, in de zin van dat je die foto hebt genomen?
Er is een rijmpje voor..quote:
is mooi daar we rijden daar altijd doorheen als we naar oma zijn geweest.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jazeker! In de sächsische schweiz vlak tegen de Tsjechische grens aan. Nog eentje:
[ afbeelding ]
Werkelijk prachtig ja! ik zat in het Kirnitzschtal.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:46 schreef isax het volgende:
[..]
is mooi daar we rijden daar altijd doorheen als we naar oma zijn geweest.
Dat helpt toch nietquote:
ondersteboven 2 slokken water nemen (tenminste je hoofd dan ondersteboven)quote:
Op de kop een glas water drinken danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |