Pipeauxquote:Op maandag 28 juli 2014 21:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen dat de vrouwen je maar een keer willen ontvangen, je hebt vrij veel mogelijkheden in penis vergroting. Dan zou je er een misschien nog wel vaker kunnen uitwonen
Dus je geeft toe dat je een bitch bent, meer wilde ik niet horenquote:Op maandag 28 juli 2014 21:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen dat de vrouwen je maar een keer willen ontvangen, je hebt vrij veel mogelijkheden in penis vergroting. Dan zou je er een misschien nog wel vaker kunnen uitwonen
rondje door de buurt en ik kan weer 10 pagina's pennenquote:Op maandag 28 juli 2014 21:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ben je research aan het doen voor je boek?
Ik snap dat je het niet wil horen, ik zou de waarheid van een fucking micro penis ook niet willen aanhoren.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je een bitch bent, meer wilde ik niet horen
Jaquote:Op maandag 28 juli 2014 21:47 schreef isax het volgende:
[..]
ik word altijd zo pissig van die muntjes douches. of van die toilets waar je moet hurken
je zou maar een goede spuitkak hebbenquote:Op maandag 28 juli 2014 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja![]()
"Hurktoiletten". Ja, gat in de grond ja. Rot op. Sowieso hoor, qua hygiène.. het is een Frans woord geloof ik maar als ze het uitgevonden hebben dan zijn ze het verleerd.
Maar je vindt het dus wel lekker, 3 weken rust omringd door bergen en meer, zonder internet en stapvolk en hoeren?
Mwehh, matig, erg matig, je bent gewoon "gefucked" en dat is pijnlijk, ik snap het, maar geloof me het gloeit nog een tijdje na, maar uiteindelijk ebt het wegquote:Op maandag 28 juli 2014 21:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik snap dat je het niet wil horen, ik zou de waarheid van een fucking micro penis ook niet willen aanhoren.
Dus je hebt nog een soa ook ?quote:Op maandag 28 juli 2014 22:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Mwehh, matig, erg matig, je bent gewoon "gefucked" en dat is pijnlijk, ik snap het, maar geloof me het gloeit nog een tijdje na, maar uiteindelijk ebt het weg
Ik ben Von Lustbader aan het lezen. Best oké!quote:
ik ben nog banger om te vallen dan mijzelf onder te schijten met die dingen.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja![]()
"Hurktoiletten". Ja, gat in de grond ja. Rot op. Sowieso hoor, qua hygiène.. het is een Frans woord geloof ik maar als ze het uitgevonden hebben dan zijn ze het verleerd.
Maar je vindt het dus wel lekker, 3 weken rust omringd door bergen en meer, zonder internet en stapvolk en hoeren?
Welke?quote:Op maandag 28 juli 2014 22:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben Von Lustbader aan het lezen. Best oké!
Die zus van Michael Corleone.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Je gaat toch zo niet ook nog jankend met servies gooien hè?
Ik doe alleen maar outdoor vakantiesquote:Op maandag 28 juli 2014 22:05 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben nog banger om te vallen dan mijzelf onder te schijten met die dingen.![]()
ik ben zo eentje die niet kan kiesen tussen de grote stad of the middle of no where.
bedoel ik ga net zo lief op vakantie naar NYC maar bergen maken mij zo blij.
niets moeten, gewoon lekker rustig aan. wijntjes![]()
![]()
![]()
![]()
ik ging als kind vaak naar veel sterren hotels maar ik vind het toch leuker om een fikkie te stoken.
met snowboarden kan ik best wel genieten van luxe. en een gat graven in de grond doe ik ook niet aan.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar outdoor vakanties
Dat servies wat je me gaf omdat je die 50euro niet kon lappen is allang stuk, mijn buurman heeft hem kapot gegooid nadat hij het bij mij zag staan. De arme man had het jouw nog gegeven voor die volgens hem heerlijke pijpbeurt die je hem in de bioscoop had gegeven. De arme man zit er emotioneel compleet doorheen nuquote:Op maandag 28 juli 2014 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Je gaat toch zo niet ook nog jankend met servies gooien hè?
Het verhaal is me al duidelijk, vrij vroeg in het boek, maar ik vind de schrijfstijl mooi, dus lees nog door.quote:
Oeh, een stevige om mee te beginnen, opletten geblazen. Zelf had ik met The Ninja begonnen, net even toegankelijker. Maar wel een zeer intrigerend boek hoor. En dan komt hierna Shanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |