Het was de hoogste tijd, so sombody had to do it ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap er niks van.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
mijn vegege heeft een dermate zuigende werking dat mocht dit het geval zijn geweest welke ik zeker niet uitsluit jij nu zonder pik door het leven zou gaan, of in de meest gunstige geval nu een paarspuntige lans van zeker 75 cm (helaas is deze dan qua omvang dan radicaal afgenomen)
Ah ja die hoek en kant van het meer is wel wat rustiger. Heb daar ook weleens vlakbij op een camping gestaan (Talloires).quote:Op maandag 28 juli 2014 21:37 schreef isax het volgende:
[..]
nee de camping waar wij heen gaan is mega rustig altijd.
maar dat is ook echt zo'n back to basic camping. geen internet, moet stil zijn enzo.
dus daar komen die jongeren niet.
alleen echt bij annecy de stad zelf is het megaaaa druk rond de spits.
bij de hippe campings lijkt het mij wel vreselijk druk.
https://sites.google.com/site/campingleclosdonjean
meest luxe is dat ze een goede douche zonder muntjes hebben
ik ook niet, feit is wel dat het er nu staatquote:
doen ze aan anaal ?quote:
Oprah? Leeft ze nogquote:Op maandag 28 juli 2014 21:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kijk je geen Oprah. Vagege (vagina)
Als ze nu nog gaan praten over 'samen de regen en de zon ervaren' wordt het zelfs nog romantischquote:
Lot en Lau? Nou, heerlijk, de tissue fabrikanten gaan gouden tijden tegemoet.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
mooi toch, lekker schaarseks op de streams
Ja, ja, lul maar een eind weg, maar het punt is, je draagt in je vrije tijd vrouwenkleren en je maakt je op, ... bitch!quote:Op maandag 28 juli 2014 21:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
mijn vegege heeft een dermate zuigende werking dat mocht dit het geval zijn geweest welke ik zeker niet uitsluit jij nu zonder pik door het leven zou gaan, of in de meest gunstige geval nu een paarspuntige lans van zeker 75 cm (helaas is deze dan qua omvang dan radicaal afgenomen)
voor jouw zou ik me niet opmaken,quote:Op maandag 28 juli 2014 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, lul maar een eind weg, maar het punt is, je draagt in je vrije tijd vrouwenkleren en je maakt je op, ... bitch!
deze toch weer terug gelezen gaat worden en nog meer vragen zal oproepenquote:Op maandag 28 juli 2014 21:46 schreef Jian het volgende:
[..]
pure afleiding van de ware context van het verhaal ....
joh er komt gewoon een bakker iedere ochtend, behalve woensdag, krakelingenquote:Op maandag 28 juli 2014 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah ja die hoek en kant van het meer is wel wat rustiger. Heb daar ook weleens vlakbij op een camping gestaan (Talloires).
Ook weleens begin juni in de buurt van Annecy gekammpeerd en daar was het helemaal in het voorseizoen al te druk naar ons zin.
Maar ze hebben dus muntjesloze douches (da's al heel wat op Franse campings) én 's ochtends croissants.
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Het was de hoogste tijd, so sombody had to do it ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
ow!quote:
zo heet hun docuquote:Op maandag 28 juli 2014 21:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
ow!Je bedoelde die oude hoeren! Niet de ouwehoeren hier
Ben je research aan het doen voor je boek?quote:
ik kan er ook niks aan doen dat de vrouwen je maar een keer willen ontvangen, je hebt vrij veel mogelijkheden in penis vergroting. Dan zou je er een misschien nog wel vaker kunnen uitwonenquote:Op maandag 28 juli 2014 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet meer, schatje, ik woon jou type in de regel maar 1 x uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |