Nou, zeg ...quote:Op maandag 28 juli 2014 21:24 schreef isax het volgende:
[..]
misschien weeg ik wel 200 kilo. dan is het nog steeds veel.
naar frankrijk op vakantie.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga je naar Frankrijk op vakantie?
Of heb je dit gewoon ingepland om over drie weken thuis te gaan doen?
Ze valt ook niet op mannen.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:23 schreef Jian het volgende:
Ik slinger me streams aan zie ik Lauw op de massagetafel liggen, ik word er niet opgewonden van, het is net een ventje ... met stickers
wie zegt dat Jian een man is ?quote:
mooi toch, lekker schaarseks op de streamsquote:
Fantastisch mooi daar.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:28 schreef isax het volgende:
[..]
naar frankrijk op vakantie.
annecyhet is gewoon zo perfect allemaal dat ik voor het derde jaar op rij ga.
[ afbeelding ]
vrolijke mensjes
Vers maandverbandje om. Ontbijt met vers fruit en zemelen. Lekker dansen under the appel three met een drankje wat nergens naar smaaktquote:Op maandag 28 juli 2014 21:28 schreef isax het volgende:
[..]
naar frankrijk op vakantie.
annecyhet is gewoon zo perfect allemaal dat ik voor het derde jaar op rij ga.
[ afbeelding ]
vrolijke mensjes
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Vers maandverbandje om. Ontbijt met vers fruit en zemelen. Lekker dansen under the appel three met een drankje wat nergens naar smaakt
Het feit dat jij gilde als een kermend gansje toen je met je jurkje omhoog geschoven, gebukt voor me stond ....quote:
nee de camping waar wij heen gaan is mega rustig altijd.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Fantastisch mooi daar.![]()
Is het nog een beetje te harden dan in het hoogseizoen? Zit het niet helemaal verstopt?
Too soon.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Het feit dat jij gilde als een kermend gansje toen je met je jurkje omhoog geschoven, gebukt voor me stond ....
Ach.. Lot heeft affectie nodig en er is daar geen man in haar geïntereseerd. En tada, daar was Lau. Lot gaat buiten de poort gewoon weer aan de man.quote:
maandverband?quote:Op maandag 28 juli 2014 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Vers maandverbandje om. Ontbijt met vers fruit en zemelen. Lekker dansen under the appel three met een drankje wat nergens naar smaakt
wat heeft die geflikt?quote:Op maandag 28 juli 2014 21:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Vanmiddag 3 politie-auto's voor de deur. Werd mijn buurman gearresteerd.
Threequote:
Fuck the police !!!quote:Op maandag 28 juli 2014 21:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Vanmiddag 3 politie-auto's voor de deur. Werd mijn buurman gearresteerd.
mijn vegege heeft een dermate zuigende werking dat mocht dit het geval zijn geweest welke ik zeker niet uitsluit jij nu zonder pik door het leven zou gaan, of in de meest gunstige geval nu een paarspuntige lans van zeker 75 cm (helaas is deze dan qua omvang dan radicaal afgenomen)quote:Op maandag 28 juli 2014 21:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Het feit dat jij gilde als een kermend gansje toen je met je jurkje omhoog geschoven, gebukt voor me stond ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |