Heb hem wel op MP gezet maar kreeg biedingen van ¤10-¤20. Tja, voor zo weinig doe ik hem niet weg. En het idee van de vrouw vond ik wel leuk maar nu twijfel ik weer.....quote:Op maandag 28 juli 2014 17:41 schreef Eyip het volgende:
Nee, bedankt.
Ik zou het sealen, verpakken en in een doos zetten op zolder. Tegen de vrouw zeggen dat je het verkocht hebt en dan over een jaar of 30 tegen haar zeggen: weet je die klok nog, heb het verkocht en we gaan een verre reis maken.
Bij IKEA of een andere klokkenboer hebben ze vast wel iets zelfde model en in het wit.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:44 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Heb hem wel op MP gezet maar kreeg biedingen van ¤10-¤20. Tja, voor zo weinig doe ik hem niet weg. En het idee van de vrouw vond ik wel leuk maar nu twijfel ik weer.....
Ga woensdag toch heen, goede tipquote:Op maandag 28 juli 2014 17:45 schreef Eyip het volgende:
[..]
Bij IKEA of een andere klokkenboer hebben ze vast wel iets zelfde model en in het wit.
gewoon leuk projectje van maken, koper eraf en laten chromeren, white-wash erover, leds er in. Je kan je er wel even mee bezig houden.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:44 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Heb hem wel op MP gezet maar kreeg biedingen van ¤10-¤20. Tja, voor zo weinig doe ik hem niet weg. En het idee van de vrouw vond ik wel leuk maar nu twijfel ik weer.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |