abonnement Unibet Coolblue
pi_144968652
0-2 voor Juve inmiddels tegen Atalanta.
2x Tevez.

Penalty tegen gekregen door domme actie van Chiellini (ook al leek het niets te zijn), Buffon wat een held houdt hem tegen.
In de counter (al wordt die eerst om zeep geholpen) mooie aanval en de 0-2.
pi_144968954
Heerlijk dat we eindelijk een spits hebben die wel kansen afmaakt.
Hoewel er nog altijd heel veel kansen verprutst worden, worden er ten minste ook nog veel in geschoten.
pi_144969032
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 22:15 schreef bianconeri het volgende:
Heerlijk dat we eindelijk een spits hebben die wel kansen afmaakt.
Hoewel er nog altijd heel veel kansen verprutst worden, worden er ten minste ook nog veel in geschoten.
En eindelijk is die vreselijke Conte opgerot.
pi_144969131
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:

En eindelijk is die vreselijke Conte opgerot.
Ach we wonnen vaak wel. Maar inderdaad wel af van die soms oh zo rare basisopstellingen en rare wissels en tactische moves....

En nee ga niet kinderachtig lopen doen alsof ik de enige ben die dat vindt. Overal werd dat elke keer weer gezegd. Alleen de winst was dan mooi meegenomen.

Als je gaat lopen zeuren rot dan lekker op. Je hebt in je leven zeker nog nooit Juventus gekeken. Hooguit als ze tegen Ajax moesten...
pi_144969472
Pogba krijgt wel wat irritante maniertjes zeg...

0-3! Prachtig gedaan. 2 briljante passes en Morata die hem inkopt.
pi_144981565
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 22:19 schreef bianconeri het volgende:

[..]


En nee ga niet kinderachtig lopen doen alsof ik de enige ben die dat vindt. Overal werd dat elke keer weer gezegd. Alleen de winst was dan mooi meegenomen.


95 procent van de tifosi in het stadion vonden dat anders niet hoor.
pi_144984730
Inter 1-4 achter tegen Cagliari.
pi_144986020
Die clubs uit Milaan zijn echt om te lachen _O- _O-
pi_145096233
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 14:45 schreef BramKVO het volgende:

95 procent van de tifosi in het stadion vonden dat anders niet hoor.
Dat moment met winst ja....

Maar analyseer gewoon eens wat Conte gedaan heeft... De Serie A in 1e plaats gewonnen met een elftal wat er kwalitatief gewoon heel erg bovenuit steeg. Dus het is niet dat dat zo knap was...
En als je naar zijn wedstrijdopstelling kijkt, zijn tactiek dus hoe die zijn spelers liet spelen (vaak zeer ongemotiveerd, wedstrijd tegen degradant was belangrijker dan CL bv) en de wissels dan kun je alleen maar zeggen dat hij veel fouten gemaakt heeft.
pi_145104310
Het is wel door Conté dat veel onbekende spelers kwamen bovendrijven. Denk maar aan hoe Vidal en Liechtsteiner Bvb zich ontwikkelden. Conté liet Juve weer leven.
pi_145109456
Juve verliezen van Atletico? Bah.... Wat slecht
pi_145110672
Belachelijk....

Gaat het weer zo'n flut seizoentje worden Europees?
Serie A gewoon vele klasses beter dan de andere ploegen. Maar het lijkt alsof er Europees een andere ploeg staat, een ploegje uit Scandinavie, Nederland of dat soort pruts voetbal landen.

Weer zo'n belachelijk slecht resultaat in de CL. Begint gewoonte te worden.

1 pluspunt... We hebben in elk geval van een heel zwak ploegje (Malmo) gewonnen. Dat is vergeleken met afgelopen jaren al heel wat. Maar tegen Atletico moet je ook niet verliezen..
pi_145110695
La Liga > Serie A
pi_145112036
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:42 schreef Nober het volgende:
La Liga > Serie A
Dat lijkt me logische. Geld bepaalt.
pi_145113657
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:42 schreef Nober het volgende:
La Liga > Serie A
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 23:10 schreef hafcfan het volgende:

Dat lijkt me logische. Geld bepaalt.
La Liga in het geheel weet ik niet of het sterker is dan de Serie A.

Maar Real en Barca zijn duidelijk sterker dan de ploegen in de Serie A.
Maar daarna zou Juventus komen. Kwalitatief gezien.

Kan verder niet bepaald zeggen dat er in Spanje zo'n hoog niveau is. Vaak winnen ze ook wel makkelijk van de andere ploegen. In Italie is denk ik de breedte nog wel hoger dan in Spanje.

Kwalitatief is Juve gewoon sterker dan Atletico.
En geld zegt ook niet alles. Al weet ik eigenlijk niet over Atletico wel meer geld heeft dan Juve?
Weet wel dat Juve er prima voor staat financieel, genoeg geld te besteden en met schulden ook prima.
pi_145116651
Heb jij de resultaten van Atletico wel gevolgd de laatste paar jaar ...?
pi_145134433
Buiten Real, Atletico en Barcelona is de Seria A gewoon beter, en leukr. Dat sowieso.
N A P O L I
C A M P A N I A
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 08:26:35 #219
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145146884
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 19:02 schreef Aiciu het volgende:
Buiten Real, Atletico en Barcelona is de Seria A gewoon beter, en leukr. Dat sowieso.
Ik schat Juve wel hoger in dan Atleti dit seizoen, Roma zit niet ver van dat niveau af maar dan gaat het wel hard naar beneden dus ok betwijfel of de serie A beter is op die paar clubs na, dat jij het leuker vindt is prima toch, er zijn zelfs mensen die de NL competitie de leukste vinden.
pi_145164219
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:09 schreef BramKVO het volgende:
Heb jij de resultaten van Atletico wel gevolgd de laatste paar jaar ...?
Wat zegt dat nou dan?

quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 19:02 schreef Aiciu het volgende:
Buiten Real, Atletico en Barcelona is de Seria A gewoon beter, en leukr. Dat sowieso.
Haal Atletico maar weg, Ten minste als je beide competitie bij elkaar zou gooien krijg je als top 3: Real, Barca, Juve. Daarna zeer wss Atletico.
Maar in breedte sowieso Serie A, zeker qua amusement.
pi_145164263
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 08:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik schat Juve wel hoger in dan Atleti dit seizoen, Roma zit niet ver van dat niveau af maar dan gaat het wel hard naar beneden dus ok betwijfel of de serie A beter is op die paar clubs na, dat jij het leuker vindt is prima toch, er zijn zelfs mensen die de NL competitie de leukste vinden.
Eens.
pi_145164316
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 08:26 schreef Tarado het volgende:

Ik schat Juve wel hoger in dan Atleti dit seizoen, Roma zit niet ver van dat niveau af maar dan gaat het wel hard naar beneden dus ok betwijfel of de serie A beter is op die paar clubs na, dat jij het leuker vindt is prima toch, er zijn zelfs mensen die de NL competitie de leukste vinden.
Eindelijk iemand die wel weet wat de kwaliteiten van Atletico zijn (minder dan Juve, zijn ook aantal kwijt geraakt en waren sws wel wat zwakker).

In de breedte is La Liga best wel zwak, meestal wint de top vrij gemakkelijk van de rest.
Duidelijk onderscheidt tussen de top en de rest. Terwijl ook zwakke Italiaanse ploegen lastig en (relatief) sterk zijn.
Of het aantrekkelijk is zegt niet veel nee, maar hij zegt dat ook naast beter. Niet als een bevestiging van dat het leuker is.

Mwahhh clubs als Inter, Ac Milan, Lazio, Fiorentina en Napoli hebben vaak wel leuke ploegen. Die zeker met de subtop van La Liga mee kunnen en denk zelfs beter zijn.
pi_145164398
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 19:36 schreef hafcfan het volgende:

Eens.
Terwijl uit eerdere comments je deed voorkomen dat Atletico beter is dan Juve...
Dus hoezo ben je ineens met hem eens terwijl hij zegt dat Juve beter is?
pi_145165107
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 19:38 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Terwijl uit eerdere comments je deed voorkomen dat Atletico beter is dan Juve...
Dus hoezo ben je ineens met hem eens terwijl hij zegt dat Juve beter is?
Juve en Atletico doen elkaar niet veel. Verder heeft hij volkomen gelijk in het feit dat de Spaanse competitie sterker is. Het zegt genoeg dat Napoli niet eens kan winnen van Bilbao dat 16e staat in Spanje.
pi_145165310
Sevilla wint de EL, Valencia speelt ook regelmatig Europese subtoppers helemaal van de mat. Dat zie ik een club als Fiorentina niet doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')