niet op zuidquote:Op maandag 28 juli 2014 21:17 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Die gracht is al jaren dicht gastje.
Politie is gewoon verantwoordelijk voor de veiligheid in Nederland maar dat hoeft niet te gelden voor aso clubs die hun eigen fans niet onder controle willen houdenquote:Op maandag 28 juli 2014 21:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
En nog helpt het niet. Daarbij hebben ze in de stadions ook geen politie maar alleen eigen beveiliging. Bij festivals is er buiten het terrein ook (vaak) politieinzet. Precies het zelfde dus.
Ik probeer het nog een beetje positief over te brengen aan DAMquote:Op maandag 28 juli 2014 20:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Verkoop stadion? Regelrechte subsidie man. Als het je daar al niet eens mee lukt...
Tjah, wij hebben tenminste iets om voor te springen gehad in de afgelopen jaren. Jullie konden alleen even huppen toen jullie dachten aan dat een overwinning 'de kampioenswedstrijd' was. Verder was het alleen maar kommer en kwel bij ludogorets, of rkc, of roda.. tjah, altijd lastig.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Toch wel hoog genoeg om van af te springen?
Nee, topic gaat over een irritante kutclub die ajax heet. Uitroeien net als brandnetelsquote:Op maandag 28 juli 2014 23:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tjah, wij hebben tenminste iets om voor te springen gehad in de afgelopen jaren. Jullie konden alleen even huppen toen jullie dachten aan dat een overwinning 'de kampioenswedstrijd' was. Verder was het alleen maar kommer en kwel bij ludogorets, of rkc, of roda.. tjah, altijd lastig.
Ben je daarom zo frustie? Kan me voorstellen in zo'n lange periode van droog staan en alleen maar wisselingen van beleid. Inmiddels staan jullie in ieder geval net zo droog als Ajax in de lange periode waarin jullie het zo lekker vonden om de Ajacieden daar op te wijzen. Maar nu krijg je hem terug en daar kan je niet zo goed tegen. Inclusief een krappe afwending van een failliesement met subsidie, ieder jaar een ander beleid, ieder jaar grote beloften, ieder jaar dezelfde hoop.. en ieder jaar weer dezelfde uitkomst.
Dan maar naar een andere club kijken. Doet pijn, niet?
Dan maar naar een andere club kijken. Doet pijn, niet?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan maar naar een andere club kijken. Doet pijn, niet?
Oude logo is wel mooier, ik doe hem even 4 op een rij trouwens.. Weet niet waarom, kan je hem beter zien denk ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 07:01 schreef pijltjegooien het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zou er een 5e bij doen. Iets zeg me dat over een klein jaar passend gaat zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Oude logo is wel mooier, ik doe hem even 4 op een rij trouwens.. Weet niet waarom, kan je hem beter zien denk ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet zo op de zaken vooruit lopen. Bravoure en zelfverzekerdheid mag best, maar wel realistisch blijven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:19 schreef Piebe het volgende:
[..]
Zou er een 5e bij doen. Iets zeg me dat over een klein jaar passend gaat zijn.
Ach, als roda mag je niet zeuren. Jarenlang bungelen jullie al in de degradatiezone en dan wordt het een keer onafwendbaar.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
AjaksNiet dat die eikels gewoon even van NEC winnen
Mijn god ja begin me niet over Riedewald. Los van het feit dat 2x scoren in die blessure tijd ook wel geluk is, was het gewoon zo fucking onnodig he. Komop man, je had gewoon bijna van Ajax gewonnen thuis, en dan geef je het weg. Goed, niks aan te doen, op naar de derbys dan maar.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet zo op de zaken vooruit lopen. Bravoure en zelfverzekerdheid mag best, maar wel realistisch blijven.
[..]
Ach, als roda mag je niet zeuren. Jarenlang bungelen jullie al in de degradatiezone en dan wordt het een keer onafwendbaar.
En trouwens, als jullie nou gewoon Riedewald goed hadden gedekt, was Ajax alsnog kampioen en Roda in ieder geval niet direct gedegradeerd.
En tering, wat stond ik te juichen. Soms heb je geluk, soms pech. Ook zo vaak pech gezien in blessure tijd met 2 goals. Heb nog trauma's van NAC en ADO thuis. 2x een 2-0 voorsprong vergooid in je eigen huis.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Mijn god ja begin me niet over Riedewald. Los van het feit dat 2x scoren in die blessure tijd ook wel geluk is, was het gewoon zo fucking onnodig he. Komop man, je had gewoon bijna van Ajax gewonnen thuis, en dan geef je het weg.
Je moet eerlijk zeggen, de Eerste divisie wordt wel leuk zo voor jullie daar in het zuiden.quote:Goed, niks aan te doen, op naar de derbys dan maar.
Het gaat niet over de competitie downerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:52 schreef Piebe het volgende:
TS wil Ajax uit de competitie zodat zijn eigen ploegje meer kans maakt op directe plaatsing voor het hoofdtoernooi van de EL
Kom maar met argumentenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 05:22 schreef Toekito het volgende:
DAM je bent irritant en verre van realistisch.
Klopt. Gelijkspel zat er echt aan te komen toen, en ik vond gezien de 1e helft dat ook prima. Voor Roda begrippen was dat namelijk echt een goede 1e helft.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En tering, wat stond ik te juichen. Soms heb je geluk, soms pech. Ook zo vaak pech gezien in blessure tijd met 2 goals. Heb nog trauma's van NAC en ADO thuis. 2x een 2-0 voorsprong vergooid in je eigen huis.
En je moet ook wel op de goede plek staan. Over geluk spreken vind ik misschien ook wat ver gaan gezien die hele 2de helft als ik me nog goed kan herinneren. Roda is geen echte fase van zijn eigen helft geweest en Sigtorson en Klaassen hadden kans op kans. Helemaal onverdiend was het niet.
[..]
Je moet eerlijk zeggen, de Eerste divisie wordt wel leuk zo voor jullie daar in het zuiden.
Zuid, zuid oost:
Roda, MVV, Fortuna, VVV, Eindhoven, Helmond sport, Achilles '29, Oss en NEC
Maar hey, jullie hebben wel 2x kunnen juichen tegen psv binnen een week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |