Hoe kom je aan die inside Limburger-accent informatie? Kom je er zelf vandaan?quote:
Ietsjequote:Op maandag 28 juli 2014 15:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Klopt, ik heb haar in het begin niet meegemaakt geloof ik. Jij zit hier al wat langer
Neh, maar sinds ik naar Eindhoven ben verhuisd, kom ik ook Limburgers tegenquote:Op maandag 28 juli 2014 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die inside Limburger-accent informatie? Kom je er zelf vandaan?
Is dat een beetje leuk, Eindhoven?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neh, maar sinds ik naar Eindhoven ben verhuisd, kom ik ook Limburgers tegen
Mjawel, niet echt bijzonderquote:Op maandag 28 juli 2014 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een beetje leuk, Eindhoven?
Tomatensoep en daar gooi ik gehakte stukjes gebakken chorizo in. En sneetjes stokbrood met pittige kaas.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo is die mentaliteitje![]()
Wat ga je vanavond eten?
[..]
Wat ga je vanavond eten?
[..]
Dat is ook inderdaad pijnlijkof dat je heel toevallig in je mond of neus zit.
Voor plaatsnamen in straattaal heb je vaak kekke woordjes...quote:Op maandag 28 juli 2014 15:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neh, maar sinds ik naar Eindhoven ben verhuisd, kom ik ook Limburgers tegen
Wat een klote woorden.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor plaatsnamen in straattaal heb je vaak kekke woordjes...
Amsterdam is damsco
Den haag is Agga
Groningen is Grunna
en Eindhoven is EindHIVie
Precies in het midden van het land (srs). Tussen Utrecht en Veenendaal.quote:
Gwn Eindje togquote:Op maandag 28 juli 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Amsterdam is damsco
Den haag is Agga
Groningen is Grunna
Klinkt goed, maar dat jij daar genoeg aan hebt..quote:Op maandag 28 juli 2014 15:48 schreef wise het volgende:
[..]
Tomatensoep en daar gooi ik gehakte stukjes gebakken chorizo in. En sneetjes stokbrood met pittige kaas.
Waarvan ik er in in een kom doe waar ik dan de soep overheen giet
* hugecooll heeft een niet heel subtiele hint gespotquote:Op maandag 28 juli 2014 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar parttime zit ik in Brabant.![]()
Niet ver van Eindhoven af btw.
Je vergeet Uutje en Zoetjequote:Op maandag 28 juli 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Amsterdam is damsco
Den haag is Agga
Groningen is Grunna
Het was geen hint.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
* hugecooll heeft een niet heel subtiele hint gespot
Ojaquote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar dat jij daar genoeg aan hebt..![]()
Ik eet varkenshaas, champsaus met heeel veel champignons, broccoli en aardappelgratin.
samen met je vriend toch¿quote:Op maandag 28 juli 2014 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies in het midden van het land (srs). Tussen Utrecht en Veenendaal.
hihiquote:
Ik welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |