Blij dat mijn auto geen kapotte koppeling heeft.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:27 schreef Chloroform het volgende:
Nou, blij jullie niet als familie te hebben.
Ja, ook blij voor je dat-ie dat niet heeft.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Blij dat mijn auto geen kapotte koppeling heeft.
Evengoed wel fucked.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ook blij voor je dat-ie dat niet heeft.
Ja, kan iedere auto of bestuurder gebeuren toch.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Evengoed wel fucked.Autoproblemen.
Dan liever door mezelf dan door iemand anders, heeft vaak een nasleep.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, kan iedere auto of bestuurder gebeuren toch.
egoïstjesquote:Op maandag 28 juli 2014 20:27 schreef Chloroform het volgende:
Nou, blij jullie niet als familie te hebben.
Ik weet niet hoe jij met je familie omgaat, maar kan me er niet echt druk om maken of het nou door mij of door m'n broer kwam. Het is maar een auto. Er zijn veel belangrijkere dingen in het leven.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan liever door mezelf dan door iemand anders, heeft vaak een nasleep.
Ik heb een goede verstandhouding met mijn familie. En ik bedenk me net dat een bejaarde man hier in het gebouw wekelijks mijn auto leent om boodschappen te doen, dus het is niet zo dat mijn auto zo heilig is.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij met je familie omgaat, maar kan me er niet echt druk om maken of het nou door mij of door m'n broer kwam. Het is maar een auto. Er zijn veel belangrijkere dingen in het leven.
Wow, ladies and gentlemen, may I present to you: the most noble man in history.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb een goede verstandhouding met mijn familie. En ik bedenk me net dat een bejaarde man hier in het gebouw wekelijks mijn auto leent om boodschappen te doen, dus het is niet zo dat mijn auto zo heilig is.
Hell yeah.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, ladies and gentlemen, may I present to you: the most noble man in history.
Ruikt je stoel naar urine?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb een goede verstandhouding met mijn familie. En ik bedenk me net dat een bejaarde man hier in het gebouw wekelijks mijn auto leent om boodschappen te doen, dus het is niet zo dat mijn auto zo heilig is.
quote:Op maandag 28 juli 2014 20:43 schreef Chloroform het volgende:
Ik zit even te bedenken wat voor shit ik allemaal bij m'n broer heb geflikt. Mag blij zijn dat hij überhaupt nog met me praat.![]()
Hij moet altijd een handdoek op leggen, hoort bij de deal.quote:
wat zei die btw toen je het tegen hem zei dat je bakkie kapot was?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:43 schreef Chloroform het volgende:
Ik zit even te bedenken wat voor shit ik allemaal bij m'n broer heb geflikt. Mag blij zijn dat hij überhaupt nog met me praat.![]()
Hehequote:Op maandag 28 juli 2014 20:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij moet altijd een handdoek op leggen, hoort bij de deal.
Was er misschien opzet in het spel?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat zei die btw toen je het tegen hem zei dat je bakkie kapot was?
Hahaha.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]![]()
"Ik weet niet hoe jij met je familie omgaat."
Vind ik ook, ik zal ze ook altijd wel helpen. Maar drie weken is wel een lange tijd dat er wat mis kan gaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
Alsnog gaan we heel erg goed met elkaar om. Familie is belangrijker dan zulke onzin.
Zou niffi trekken voor m'n niffo =$.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
Alsnog gaan we heel erg goed met elkaar om. Familie is belangrijker dan zulke onzin.
Hij had al aangeboden om een deel te betalen voor me en dat als hij iets voor me kon doen, ik het moest laten weten.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat zei die btw toen je het tegen hem zei dat je bakkie kapot was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |