Ik denk wel dat ik weet waar je het over hebt.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Al is dat ook lekker. Die zakjes van dat knapperige spul op de kip voor in de oven.
hahaquote:Op maandag 28 juli 2014 20:02 schreef Chloroform het volgende:
Vandaag doodsangsten uitgeslagen in de auto.Auto sloeg paar keer af, koppeling piepte, alles. ANWB erbij, kerel beetje friemelen, ergens een veertje tussen gespannen en zei: "Ja. Daar moet een nieuwe koppeling in." Fuuucckk.
Nog gevraagd of ik wel naar huis kon rijden en dat kon schijnbaar wel. In een stuk van 15 minuten is de auto acht keer afgeslagen, heb ik bij het stoplicht stilgestaan omdat de auto niet in de versnelling wilde, kwam er op een gegeven moment rook uit de motor en piepte dat ding met de minuut harder.
Mooi klaar mee want m'n broer heeft afgelopen drie weken m'n auto geleend. Kkjong.
quote:
dus ik bedoel er mee te zeggen dat je dat ook maar eens moet proberenquote:Op maandag 28 juli 2014 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik weet waar je het over hebt.
Dat gebruik ik alleen nooit, maar fijn dat het lekker was
quote:Op maandag 28 juli 2014 20:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
dus ik bedoel er mee te zeggen dat je dat ook maar eens moet proberen
Zijn 3 soorten. Allemaal lekkersoort van kfc.
Ik raak ook gespannen van veertjequote:Op maandag 28 juli 2014 20:02 schreef Chloroform het volgende:
Vandaag doodsangsten uitgeslagen in de auto.Auto sloeg paar keer af, koppeling piepte, alles. ANWB erbij, kerel beetje friemelen, ergens een veertje tussen gespannen en zei: "Ja. Daar moet een nieuwe koppeling in." Fuuucckk.
Nog gevraagd of ik wel naar huis kon rijden en dat kon schijnbaar wel. In een stuk van 15 minuten is de auto acht keer afgeslagen, heb ik bij het stoplicht stilgestaan omdat de auto niet in de versnelling wilde, kwam er op een gegeven moment rook uit de motor en piepte dat ding met de minuut harder.
Mooi klaar mee want m'n broer heeft afgelopen drie weken m'n auto geleend. Kkjong.
quote:Op maandag 28 juli 2014 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ah het was een hint
Had ik niet door sorry..
En ja zal eens kijken of ik het kan vinden.
Lijkt me wel lekker.
quote:Op maandag 28 juli 2014 20:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik raak ook gespannen van veertje
/modus.
Ot: lol
Soort paneermeel dus?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
dus ik bedoel er mee te zeggen dat je dat ook maar eens moet proberen
Zijn 3 soorten. Allemaal lekkersoort van kfc.
quote:Op maandag 28 juli 2014 20:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik raak ook gespannen van veertje
/modus.
Ot: lol
Ja.quote:
hahahahaquote:Op maandag 28 juli 2014 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noem je mij nou scheel, mannetje?
[ afbeelding ]
Maar wel echt naaistreek van je bruvvaquote:
Ok.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:12 schreef Id_do_her het volgende:
Auto drie weken lenen is iets wat ik nooit zou doen.
Dit.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:12 schreef Id_do_her het volgende:
quote:Op maandag 28 juli 2014 20:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
had je deze al gezien?
http://www.liveleak.com/view?i=c06_1406352280
Want?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:12 schreef Id_do_her het volgende:
wow, just wow.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
had je deze al gezien?
http://www.liveleak.com/view?i=c06_1406352280
Omdat je nooit weet hoe je hem terug krijgt.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Want?
Het is m'n broer. Ik had 'm niet echt nodig en hij wel. Lekker belangrijk?
Met een kapotte koppeling dusquote:Op maandag 28 juli 2014 20:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Omdat je nooit weet hoe je hem terug krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |