Dat sowieso niet.quote:
Wie?quote:Op maandag 28 juli 2014 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelijk dat liedje van Marco Borsato in m'n hoofd
Geen schrammetje.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan de volgende dag: "Huh een wond?"
Waarom nou jij?quote:
Had ik toch minder geluk. Vol op mijn gezicht omdat ik de laatste trede van een trapje gemist had.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen schrammetje.
Werd ook gewoon zo opgetild en op m'n voetjes gezet.
Doorlopen en gaan
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom nou jij?
Is dat überhaupt een titel?
Ik heb geen idee hoe dat lied heet.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom nou jij?
Is dat überhaupt een titel?
Heeft iemand dat toevallig gefilmd ?quote:Op maandag 28 juli 2014 21:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Had ik toch minder geluk. Vol op mijn gezicht omdat ik de laatste trede van een trapje gemist had.
Ja die!quote:
Ik volg weinig tot geen showbizznieuws, sorryquote:Op maandag 28 juli 2014 21:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat lied heet.
Hij was toch totaal bankroet omdat een snelle jongen er met zijn geld vandoor is?
Nee, er kwamen alleen wat gasten voorbij die even kwamen lachen en weer weggingen.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft iemand dat toevallig gefilmd ?
Ik ook niet, daarom dat ik het navraag.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik volg weinig tot geen showbizznieuws, sorry
Klopt, maar hij was volgens mij niet helemaal platzak maar had nog wel wat reserves, maar dat was ook weer aangevuld in de maanden daarna vanwege optredens enzo/ofzo.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom dat ik het navraag.
Dat soort tijdschriften.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Klopt, maar hij was volgens mij niet helemaal platzak maar had nog wel wat reserves, maar dat was ook weer aangevuld in de maanden daarna vanwege optredens enzo/ofzo.Ik moet stoppen met het lezen van Party/Story in de pauze op werk als er geen zak te doen is.
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Klopt, maar hij was volgens mij niet helemaal platzak maar had nog wel wat reserves, maar dat was ook weer aangevuld in de maanden daarna vanwege optredens enzo/ofzo.Ik moet stoppen met het lezen van Party/Story in de pauze op werk als er geen zak te doen is.
Hahaquote:
Geen contact leggen tussen je oog en zeevruchtpunaniquote:Op maandag 28 juli 2014 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Iemand tips tegen een ontstoken oog? Ik heb het de laatste tijd 1x per half jaar ofzo ineens.
Heb m'n oude maandlenzen al wegeggooid just to be sure.
Minder naar KPD kijken?quote:Op maandag 28 juli 2014 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Iemand tips tegen een ontstoken oog? Ik heb het de laatste tijd 1x per half jaar ofzo ineens.
Heb m'n oude maandlenzen al wegeggooid just to be sure.
quote:Op maandag 28 juli 2014 22:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dank voor jullie tips, het is genezen en mijn wondroos is ook meteen weg.
quote:Op maandag 28 juli 2014 22:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dank voor jullie tips, het is genezen en mijn wondroos is ook meteen weg.
Gvd, dat moet pijn doenquote:
Fucking idioot inderdaad.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hardop om mezelf, wondroos btw, kk random![]()
.
[..]
Gvd, dat moet pijn doen. Dan ben je ook wel echt een mongool. Play it off, keyboard cat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |