een peetoom is niet per definitie voogd, het kan wel maar dat moet dan in een testament vastgelegd worden.quote:
Dus in de dagelijkse realiteit ga je alleen leiding geven aan de criminele familie en mensen doodskussen geven?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
een peetoom is niet per definitie voogd, het kan wel maar dat moet dan in een testament vastgelegd worden.
en paardkoppen in bedden leggenquote:Op maandag 28 juli 2014 19:48 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dus in de dagelijkse realiteit ga je alleen leiding geven aan de criminele familie en mensen doodskussen geven?![]()
Verwarrend dit
Een zusje die net geworpen heeft is ook wel handig denk ikquote:Op maandag 28 juli 2014 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik zou wel een peetkindje willen. Ik heb een doopcertificaat en een VOG, dat is toch genoeg?
Ik heb mezelf in de kerk een paar keer aangeboden. Die mensen werpen als konijnen, dus binnen de familie zijn de peters een keer op. Ze willen me gewoon niet hebbenquote:Op maandag 28 juli 2014 21:40 schreef blek het volgende:
[..]
Een zusje die net geworpen heeft is ook wel handig denk ik
Gewoon een beetje meer aanpappen denk ik. Ook meezingen en juichen of misschien orgel leren spelen. Lekker een beetje gaan staan swingen achter die stalen pijpen en je heb ze zo ingepakt volgens mij.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik heb mezelf in de kerk een paar keer aangeboden. Die mensen werpen als konijnen, dus binnen de familie zijn de peters een keer op. Ze willen me gewoon niet hebben
Ik ben al een tijd geleden uit de kerk gezet, ik heb al afwisselend het kerkorgel bespeeld en de kinderdienst geleid.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:46 schreef blek het volgende:
[..]
Gewoon een beetje meer aanpappen denk ik. Ook meezingen en juichen of misschien orgel leren spelen. Lekker een beetje gaan staan swingen achter die stalen pijpen en je heb ze zo ingepakt volgens mij.
Nee ik heb haar een paar weken geleden al gedumptquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |