Nice!quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:15 schreef K.offie het volgende:
Bedankt Senor!
Wie heeft dan de tweede opgepakt?
Ik heb nog 23 uur, dus vanavond maar even bestellenEn ja, mijn invites gaan alle 3 naar de volgenden op de lijst zodra ik ze ontvang.
Oef zo snel een krasje?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wie heeft de tweede?
Edit: Mijn glazen screenprotector is ook binnen... Helaas na het eerste krasje D:
Ja. Echt uit het niets. Haalde m uit mijn broekzak en er zat een best diep krasje in. Midden op het scherm natuurlijk :/ Zuur, maar zo gaat het.quote:
Is het scherm zo gevoelig voor krassen? Op mijn iPod touch heb ik na 3 jaar nog steeds geen enkel zichtbaar krasje, zonder screenprotector!quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja. Echt uit het niets. Haalde m uit mijn broekzak en er zat een best diep krasje in. Midden op het scherm natuurlijk :/ Zuur, maar zo gaat het.
Zou niet horen, Gorilla Glass 3.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:43 schreef 70N het volgende:
[..]
Is het scherm zo gevoelig voor krassen? Op mijn iPod touch heb ik na 3 jaar nog steeds geen enkel zichtbaar krasje, zonder screenprotector!
Gorilla glass krijgt krassen van die ronde metalen dingen bij broekzakken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:44 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Zou niet horen, Gorilla Glass 3.
Alleen als er zand aan te pas komt.
Denk het niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:46 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Gorilla glass krijgt krassen van die ronde metalen dingen bij broekzakken.
En is het jou zo al gelukt?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:26 schreef 70N het volgende:
Oke, zo krijg je een invite gratis:
1. Zoek iemand die invites verkoopt (iets wat OP niet toestaat!)
2. Vraag om screenshots van de invite, dus de pagina waar op staat 'claim'
3. De verkoper verwijdert de code die er direct boven staat, maar vergeet de URL te verwijderen
4. Gratis invite van een vervelende verkoper die niet teruggeeft aan de community
5. ?????
En zo doe je dat![]()
![]()
![]()
Heb ik gehad met mijn vorige 2 gorilla glass toestellen.quote:
Oh, zal ik onthouden....quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Heb ik gehad met mijn vorige 2 gorilla glass toestellen.
Je kan met een mes tegen het scherm aan gaan, je kan met je sleutels er tegen aan schuren...
Maar dit is toch hetgeen wat het meeste gevaar is voor krassen.
quote:De inbox "brammetje1994" is niet beschikbaar
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
typfout
64GB neem ik aan?
Wat is je OPPO username?
Dit staat in de spreadsheetquote:2. Registratie kan door brammetje1994 op FOK! een PM/DM te sturen met alle criteria die vermeld staat in de lijst. Niet volledige aanmeldingen zullen niet geplaatst worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |