Verdomme, net te laat!quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Yo thanks man, ik heb hem
Windows phones leken me ook echt kut, maar als gebruiker ben je dus niet enthousiaster geworden?quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Last in, First out
Nu nog m'n Lumia verkopen, doei Windows Phone, tot nooit meer
Het is een gesloten systeem en Microsoft beperkt developers ernstig. Zo moet men de IE Engine gebruiken voor webbrowsers, niks anders is toegestaan en zijn de beschikbare API's zeer beperkt. Daar heeft niemand zin in en je hebt gewoon heel weinig apps en slechte browsers.quote:Op zondag 3 augustus 2014 09:49 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Windows phones leken me ook echt kut, maar als gebruiker ben je dus niet enthousiaster geworden?
Zit een delay in.quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:19 schreef Catch22- het volgende:
Chromecast voor het gewin. Zo simpel en zo effectief
qua gamen zal dat wel ja. Dan is een hdmistick wel chill.quote:
Toegevoegd!quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:23 schreef Rimketje het volgende:
Ben erg onder de indruk van de specs.
Wil 'm nu ook wel erg graag hebben maar ben mij er van bewust dat het nog wel even kan duren. Heb iig een pm gestuurd naar Brammetje voor op de lijst.
Ben me al druk aan het inlezen en rondneuzen op het OPO forum.
Dan moet je wel actief op dit forum blijven. Omdat invites maar één dag (toch?) beschikbaar zijn, moet je wel snel reageren omdat het anders een verspilde invite is.quote:
Nee, zou gewoon doen minimaal 3 maanden actief ofzo.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:34 schreef zoz het volgende:
Volgens mij komen nu mensen buiten fok gebruik maken van ons. Weet niet of ik daar aan wil meewerken.
vandaag lid, 1 bericht. Ik denk dat het inderdaad tijd wordt voor enkele voorzorgsmaatregelen...quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:26 schreef SPOTTER1 het volgende:
Beste Brammetjuh94,
Ik heb ook interesse in een eventuele invite ( en daarmee de OnePlus ), alleen ik ben een nieuwe gebruiker en kan dus nog geen PM's sturen ( minimaal 7 dagen actief + 10 berichten posten).
Leef jij ook naar deze regel of kan je me er zo bij zetten?
Zonee, mijn Foknaam: Spotter1 en mijn OnePlusnaam: spotter
Ook ik heb interesse in de 64-variant.
Groeten,
volgens mij heb je wel iets langer (een aantal dagen of een week oid) om ze uit te delen, maar moet je de telefoon binnen 24h bestellen als je de invite claimt / ontvangt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:19 schreef Xetran het volgende:
[..]
Dan moet je wel actief op dit forum blijven. Omdat invites maar één dag (toch?) beschikbaar zijn, moet je wel snel reageren omdat het anders een verspilde invite is.
11 dagen. Maar ligt maar net aan wat ze producerenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:03 schreef tharonny het volgende:
Catch, hoelang zat er bij jou tussen het moment van telefoon bestellen en dat je je shared invites kreeg?
Je krijgt een e-mail. Hou rekening met eventuele spam filters!quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Krijg je trouwens een mail als je extra invites krijgt of moet je het zelf controleren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |