Het is een software dat zorgt dat je torrents kan streamen in een Netflixachtig omgeving.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:56 schreef MarkyB het volgende:
Vertel er eens wat meer over? Is het software, hardware?
Weer zo anti-brein als de pest en dus gevoelig voor offline halen..quote:Op maandag 28 juli 2014 10:57 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het is een software dat zorgt dat je torrents kan streamen in een Netflixachtig omgeving.
Nope, ze beweren zelf "This PopcornTime service will never be taken down. Download and enjoy".quote:Op maandag 28 juli 2014 10:58 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Weer zo anti-brein als de pest en dus gevoelig voor offline halen..
Dan moet het wel waar zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:42 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nope, ze beweren zelf "This PopcornTime service will never be taken down. Download and enjoy".
Heb het er op staan maar gaat me allemaal een beetje te traag + te veel werkt niet..quote:Op maandag 28 juli 2014 11:05 schreef Dimens het volgende:
Doe mij dan maar gewoon XBMC met IceFilms.
www.google.nlquote:Op maandag 28 juli 2014 11:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar heb je een linkje voor de download?
Gratis onbeperkt films en series kijken zonder reclame. Goh, zou het legaal zijn?quote:
Maar geef toe, het is awesome. Niet meer een half uur een film torrent downloaden, maar gewoon meteen steamen die hap (inclusief beschrijving en trailer).quote:Op maandag 28 juli 2014 11:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Gratis onbeperkt films en series kijken zonder reclame. Goh, zou het legaal zijn?.
Geen idee, ik heb gewoon Netflix.quote:
Allemaal mooie praatjes om illegale dingen voor jezelf recht te lullen.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:47 schreef Susteren het volgende:
Die films maken al genoeg winst met de bios vertoningen, tevens besteden ze de dvd/blueray distributie vrijwel altijd uit aan derden en maken ze zelf nieteens zo'n gigantische winst hiermee.
Het enige wat ik traag vind gaan is het laden van de lijsten. Maar als je even snel een film wil gaan kijken die je op dat moment niet in je bibliotheek hebt staan, werkt het wat mij betreft goed genoeg.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb het er op staan maar gaat me allemaal een beetje te traag + te veel werkt niet..
Ik moet er meer tijd in steken om het allemaal uit te zoeken maar juist omdat het zo traag laad heb ik daar geen zin inquote:Op maandag 28 juli 2014 11:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het enige wat ik traag vind gaan is het laden van de lijsten. Maar als je even snel een film wil gaan kijken die je op dat moment niet in je bibliotheek hebt staan, werkt het wat mij betreft goed genoeg.
Series kun je ook in je favorieten opslaan waarna je niet elke keer weer opnieuw de lijst moet ophalen. Dan zet je in een paar seconden een nieuwe aflevering van je serie op. Helaas werkt de "starten waar ik gebleven was"-functie niet onder Icefilms. Dat is wel een gemis.
"Zij verdienen genoeg dus ik vind dat ik het recht heb om het te stelen."quote:Op maandag 28 juli 2014 11:47 schreef Susteren het volgende:
Die films maken al genoeg winst met de bios vertoningen, tevens besteden ze de dvd/blueray distributie vrijwel altijd uit aan derden en maken ze zelf nieteens zo'n gigantische winst hiermee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |