Ik kijk eigenlijk nooit series, dus heb geen idee wat GoT is.quote:Op woensdag 10 september 2014 07:36 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Leuk, maar dat is geen antwoord op zijn vraag... maar ik ben de slechtste niet, hieronder alsnog de quote, dan mag je zelf alsnog even testen
[..]
Soms duurt het even 10 of 20 seconden als hij op 100% staat ja. Maar meer dan dat heb ik nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:05 schreef Jiang153 het volgende:
Hebben jullie nu ook dat films opeens niet meer werken, dus dat die wel eerst naar 100% laad maar vervolgens niet afspeelt en er alleen maar "Downloading" staat/.
Weer zo'n loser die de televisie wereld niet begrijpt. Blijf jij maar fijn duur betalen voor blu-ray met lekker veel reclame.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Allemaal mooie praatjes om illegale dingen voor jezelf recht te lullen.
Werkt het inmiddels ook met ondertitels? Ik meen mij te herinneren dat via Chromecast het nog niet werkte met ondertitels erbij.quote:Op maandag 15 september 2014 14:44 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Soms duurt het even 10 of 20 seconden als hij op 100% staat ja. Maar meer dan dat heb ik nooit meegemaakt.
Gisteren weer een film in full-HD bekeken via de chromecast op de grote plasma!Geweldig programma dit. Tot op heden nog geen haper gehad.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:41 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Weer zo'n loser die de televisie wereld niet begrijpt. Blijf jij maar fijn duur betalen voor blu-ray met lekker veel reclame.
Onze wereld wordt sneuer en sneuer. Alles moet maar gratis. WANT ZE HEBBEN TOCH GNEOEG GELD DIE FILMMAFFIA!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 07:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik betaal inderdaad wel 7 hele euro's per maand voor tienduizenden films en series onbeperkt zonder reclame kijken. Hoe is het verder onder je steen?
apple tvquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:29 schreef Ardo het volgende:
ik heb popcorn geprobeerd maar vind het waardeloos...
haperend beeld/geluid
geen ondertiteling bij apple tv
na 20 minuten film kijken stopte de film en kon je weer vanaf het begin beginnen..
laptop crashte....
Met Popcorn betaal je natuurlijk niets wat het nog aantrekkelijker maakt. Ook voor een hele sloot films. Daarnaast heb ik begrepen dat Netflix in de toekomst duurder gaat worden. Als het goed is, is dat in de VS al het geval.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 07:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik betaal inderdaad wel 7 hele euro's per maand voor tienduizenden films en series onbeperkt zonder reclame kijken. Hoe is het verder onder je steen?
Als ik iets op mijn tv wil bekijken zal ik toch iets van Chromecast ofzo moeten kopen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:25 schreef videonatic het volgende:
Welk stukje extra hardware moet je kopen voor netflix dan.
...dat geldt voor Popcorn ook?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als ik iets op mijn tv wil bekijken zal ik toch iets van Chromecast ofzo moeten kopen.
Ik zeg immers ook "Voor die enkele keer dat ik een film kijk via Popcorn op mijn laptop vind ik het abbo van Netflix inclusief het extra stukje hardware dat ik moet kopen het niet waard."quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...dat geldt voor Popcorn ook?
je kunt ook je laptop op de hdmi aansluitenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als ik iets op mijn tv wil bekijken zal ik toch iets van Chromecast ofzo moeten kopen.
Chromecast is ook nog een optie. Maar het gaat er even om dat je toch iets moet aanpassen. De uitgave is niet onoverkomelijk, maar het ging even om het idee.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:33 schreef Ardo het volgende:
[..]
je kunt ook je laptop op de hdmi aansluiten
alternatieven zijn: roku/appletv of
SMART-TV
Waar kom je op tienduizenden? Volgens Netflix Nederland kun je er 1599 op dit moment zien. Dat valt dus wel mee/tegen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 07:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Welke apparaten zijn te gebruiken?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Chromecast is ook nog een optie. Maar het gaat er even om dat je toch iets moet aanpassen. De uitgave is niet onoverkomelijk, maar het ging even om het idee.
En laptop aan de tv hangen vind ik geen optie.
Of een HDMI kabelquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waar kom je op tienduizenden? Volgens Netflix Nederland kun je er 1599 op dit moment zien. Dat valt dus wel mee/tegen.
http://www.netflix-nederland.nl/aanbod-netflix-nederland/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |