Onze wereld wordt sneuer en sneuer. Alles moet maar gratis. WANT ZE HEBBEN TOCH GNEOEG GELD DIE FILMMAFFIA!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 07:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik betaal inderdaad wel 7 hele euro's per maand voor tienduizenden films en series onbeperkt zonder reclame kijken. Hoe is het verder onder je steen?
apple tvquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:29 schreef Ardo het volgende:
ik heb popcorn geprobeerd maar vind het waardeloos...
haperend beeld/geluid
geen ondertiteling bij apple tv
na 20 minuten film kijken stopte de film en kon je weer vanaf het begin beginnen..
laptop crashte....
Met Popcorn betaal je natuurlijk niets wat het nog aantrekkelijker maakt. Ook voor een hele sloot films. Daarnaast heb ik begrepen dat Netflix in de toekomst duurder gaat worden. Als het goed is, is dat in de VS al het geval.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 07:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik betaal inderdaad wel 7 hele euro's per maand voor tienduizenden films en series onbeperkt zonder reclame kijken. Hoe is het verder onder je steen?
Als ik iets op mijn tv wil bekijken zal ik toch iets van Chromecast ofzo moeten kopen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:25 schreef videonatic het volgende:
Welk stukje extra hardware moet je kopen voor netflix dan.
...dat geldt voor Popcorn ook?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als ik iets op mijn tv wil bekijken zal ik toch iets van Chromecast ofzo moeten kopen.
Ik zeg immers ook "Voor die enkele keer dat ik een film kijk via Popcorn op mijn laptop vind ik het abbo van Netflix inclusief het extra stukje hardware dat ik moet kopen het niet waard."quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...dat geldt voor Popcorn ook?
je kunt ook je laptop op de hdmi aansluitenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als ik iets op mijn tv wil bekijken zal ik toch iets van Chromecast ofzo moeten kopen.
Chromecast is ook nog een optie. Maar het gaat er even om dat je toch iets moet aanpassen. De uitgave is niet onoverkomelijk, maar het ging even om het idee.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:33 schreef Ardo het volgende:
[..]
je kunt ook je laptop op de hdmi aansluiten
alternatieven zijn: roku/appletv of
SMART-TV
Waar kom je op tienduizenden? Volgens Netflix Nederland kun je er 1599 op dit moment zien. Dat valt dus wel mee/tegen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 07:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Welke apparaten zijn te gebruiken?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Chromecast is ook nog een optie. Maar het gaat er even om dat je toch iets moet aanpassen. De uitgave is niet onoverkomelijk, maar het ging even om het idee.
En laptop aan de tv hangen vind ik geen optie.
Of een HDMI kabelquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waar kom je op tienduizenden? Volgens Netflix Nederland kun je er 1599 op dit moment zien. Dat valt dus wel mee/tegen.
http://www.netflix-nederland.nl/aanbod-netflix-nederland/
Wat isquote:
Dat je het punt totaal niet snapt.quote:
Leg het dan eens uit?quote:
Als je dan al illegaal download was dan op zn minst een vent en geef toe dat t eigenlijk niet mag en dat je er schijt aan hebt in plaats van met vage excuses te komen om het goed te praten.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:47 schreef Susteren het volgende:
Die films maken al genoeg winst met de bios vertoningen, tevens besteden ze de dvd/blueray distributie vrijwel altijd uit aan derden en maken ze zelf nieteens zo'n gigantische winst hiermee.
Er is ook zoiets als nuance. Doorrijden bij het tankstation is anders dan het "stelen" van een snoepje bij de Kruidvat. En downloaden is al helemaal niet zo erg. Als je niet veel te besteden hebt is het ook heel erg logisch.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:12 schreef AQuila360 het volgende:
Stop eens met Illegaal gratis te noemen, een gestolen brood is ook niet gratis maar gestolen. En tanken zonder te betalen is ook geen gratis benzine.
Laat dat nou net wél het geval zijn bij Popcorn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:43 schreef trancethrust het volgende:
Prima legaal, zolang je zorgt dat je niet uploadt.
Sleutelwoord is `zorgt'. Het is nog altijd jouw computer en jouw internetverbinding, waar je gewoon baas over bent. Als je niet wilt uploaden dan doe je het niet; het is niet zo dat popcorn dan opeens dienst weigert. Daarom is het volstrekt onjuist en irritant om te zeggen dat torrent/P2P `illegaal' is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Laat dat nou net wél het geval zijn bij Popcorn.
Kun je uploaden dan uitschakelen in Popcorn?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:20 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Sleutelwoord is `zorgt'. Het is nog altijd jouw computer en jouw internetverbinding, waar je gewoon baas over bent. Als je niet wilt uploaden dan doe je het niet; het is niet zo dat popcorn dan opeens dienst weigert. Daarom is het volstrekt onjuist en irritant om te zeggen dat torrent/P2P `illegaal' is.
Het is sowieso pauperig dus daarom graag die gratis uit de TT veranderen naar illegaal alternatief.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:43 schreef trancethrust het volgende:
Prima legaal, zolang je zorgt dat je niet uploadt.
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:08 schreef poker4lifee het volgende:
Krijg een wit scherm als ik het opstart, iemand enig idee wat het probleem kan zijn?na reinstall nog steeds een wit schermpje als ik het opstart.
Geen idee, nooit gebruikt. Maar je hebt vast wel eens van een firewall gehoord. Of het wel of niet in popcorn zelf kan heeft geen invloed op of die software illegaal is; het uploaden door niet rechthebbenden is illegaal, en bij extentie is dus alleen illegaal gebruik van popcorn illegaal.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Kun je uploaden dan uitschakelen in Popcorn?
Bedrijven als Sony gedragen zich pauperig. Waarom word ik in de bios doodgegooid met 15 minuten reclame als ik al 12 euro heb neergeteld voor die film? Waarom staan er eerst 10 minuten aan trailers van ongerelateerde baggerfilms als ik in de winkel een bluray scoor? Of ironie ten top: waarom kan ik niet door een 30-seconden anti-piratijmelding skippen, en waarom staat het uberhaupt op een bluray, iets met preken en het koor? In het specifieke geval van Nederland: waarom worden we hier collectief van achter genomen met prijzen van minstens 15 euro voor enigszins nieuwe blurays, die op amazon.co.uk voor 4gbp over de plank gaan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is sowieso pauperig dus daarom graag die gratis uit de TT veranderen naar illegaal alternatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |