Ik dacht juist het tegenovergestelde te lezen laatst. Spotify's omzet groeit maar ook hun verlies.quote:Op maandag 8 september 2014 19:33 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Spotify draait steeds beter qua omzet, over paar jaar flink winstgevend is de verwachting.
Inderdaad. Alleen laat het maar niet opgezet worden door de filmindustrie. Dat wordt een drama waarin de consument nog steeds wordt belazerd... Beter is in samenwerking met de markt waar een (nieuwe) slimme manier van legaal downloaden wordt ontworpen.quote:Op maandag 8 september 2014 22:13 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Precies...
Even gebruikmakend van hoe de filmindustrie over illegaal downloaden denkt:
Elke download betekent automatisch geld mislopen.
Waarom gaan ze dan niet met z'n allen een dienst opzetten zoals Netflix, maar dan gewoonweg groter en hogere kwaliteit? Wat maakt het uit dat het de eerste paar jaar niet winstgevend is... volgens hun denkwijze kost illegaal downloaden toch al veel geld. Door een dienst op te zetten kunnen ze dat juist omzetten naar winst. En niet zoals nu boo hoo, onze manier werkt niet meer optimaal maar laten we maar met al onze macht vasthouden hieraan. Ipv in te spelen op de markt.
Ja, dit kan te generaliserend zijn. Ik ben me er bewust van dat er partijen zijn die hier al naartoe werken
Ga Divergent kijkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:52 schreef rumiii het volgende:
RoboCop viel tegen mn, had op meer actie gehoopt
Captain America was wel 'traditioneel' goed
Ik heb een matige computer en een matige internetverbinding en er heeft nog nooit één film gehaperd bij mij.quote:Op zondag 7 september 2014 21:11 schreef onlogisch het volgende:
Loopt het bij jullie trouwens ook zo extreem vaak vast? Ik kijk momenteel GoT, maar vaak heb ik stotterend geluid, geen geluid of beeld wat na 30 seconden vast loopt, terwijl de bufferline al helemaal tot het einde is gelopen.
Vervolgens moet ik popcorn sluiten, opnieuw opstarten etc.
Zo vervelend
Is ook logisch. Daar betaal je namelijk voor. Kom op, even logisch nadenken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind het niet echt een alternatief. Netflix is veel beter.
Heb m gekeken op jouw aanraden. Op de een of ander manier vind ik de sfeer in de film (te) kunstmatig. 'Futuristische' settings vind ik vaak niet goed uit de verf komen, zoals in dit geval. Wel redelijk geacteerdquote:
Probeer jij eens in 1 keer GoT S4E5 te kijken. Ik ben ondertussen al een half uur op zoek naar een goeie, en nog steeds aan het zoekenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:39 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik heb een matige computer en een matige internetverbinding en er heeft nog nooit één film gehaperd bij mij.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind het niet echt een alternatief. Netflix is veel beter.
Hoe is popcorn time veel slechter?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:40 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Is ook logisch. Daar betaal je namelijk voor. Kom op, even logisch nadenken.
Ik heb inmiddels een stuk of 7 films gekeken op popcorn time. Nog geen seconde haper meegemaakt. Altijd was de eerste link direct raak.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probeer jij eens in 1 keer GoT S4E5 te kijken. Ik ben ondertussen al een half uur op zoek naar een goeie, en nog steeds aan het zoeken
Het is sneller en op Popcorn Time kun je oudere series/films niet goed terugkijken door te weinig seeders.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:21 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[..]
Hoe is popcorn time veel slechter?
Ik heb beide en gebruik netflix tegenwoordig zelden nog. Popcorn time heeft tenminste veel keuze en werkt voor de rest even simpel en is kwalitatief even goed als netflix.
TJah, bij Netflix start de film direct, bij Popcorn time na 5 tot 15 seconden. Daar zit voor mij het verschil niet in.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is sneller en op Popcorn Time kun je oudere series/films niet goed terugkijken door te weinig seeders.
quote:
Wel Shailene Woodleyquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:00 schreef rumiii het volgende:
[..]
Heb m gekeken op jouw aanraden. Op de een of ander manier vind ik de sfeer in de film (te) kunstmatig. 'Futuristische' settings vind ik vaak niet goed uit de verf komen, zoals in dit geval. Wel redelijk geacteerd
Zou m niet aanraden
Welke films kan je me nog meer aanraden? Want begrijp me niet verkeerd; Divergent is wel een 'leuke' filmquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:36 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
[..]
Wel Shailene Woodley![]()
Ik zal nog ff een paar checken kijken of ik er nog een paar zo goed vind
Ik ga denk ik "The Suspect" kijkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:05 schreef rumiii het volgende:
[..]
Welke films kan je me nog meer aanraden? Want begrijp me niet verkeerd; Divergent is wel een 'leuke' film
Helaas maar waarquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:23 schreef LelijKnap het volgende:
Voor films is Popcorn Time veel beter, voor series is het een drama.
Leuk, maar dat is geen antwoord op zijn vraag... maar ik ben de slechtste niet, hieronder alsnog de quote, dan mag je zelf alsnog even testenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:21 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een stuk of 7 films gekeken op popcorn time. Nog geen seconde haper meegemaakt. Altijd was de eerste link direct raak.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probeer jij eens in 1 keer GoT S4E5 te kijken. Ik ben ondertussen al een half uur op zoek naar een goeie, en nog steeds aan het zoeken
Ik kijk eigenlijk nooit series, dus heb geen idee wat GoT is.quote:Op woensdag 10 september 2014 07:36 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Leuk, maar dat is geen antwoord op zijn vraag... maar ik ben de slechtste niet, hieronder alsnog de quote, dan mag je zelf alsnog even testen
[..]
Soms duurt het even 10 of 20 seconden als hij op 100% staat ja. Maar meer dan dat heb ik nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:05 schreef Jiang153 het volgende:
Hebben jullie nu ook dat films opeens niet meer werken, dus dat die wel eerst naar 100% laad maar vervolgens niet afspeelt en er alleen maar "Downloading" staat/.
Weer zo'n loser die de televisie wereld niet begrijpt. Blijf jij maar fijn duur betalen voor blu-ray met lekker veel reclame.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Allemaal mooie praatjes om illegale dingen voor jezelf recht te lullen.
Werkt het inmiddels ook met ondertitels? Ik meen mij te herinneren dat via Chromecast het nog niet werkte met ondertitels erbij.quote:Op maandag 15 september 2014 14:44 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Soms duurt het even 10 of 20 seconden als hij op 100% staat ja. Maar meer dan dat heb ik nooit meegemaakt.
Gisteren weer een film in full-HD bekeken via de chromecast op de grote plasma!Geweldig programma dit. Tot op heden nog geen haper gehad.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:41 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Weer zo'n loser die de televisie wereld niet begrijpt. Blijf jij maar fijn duur betalen voor blu-ray met lekker veel reclame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |