abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144129368
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:59 schreef mr-green het volgende:
Netflix is een mooi programma echter komt het op een aantal onderdelen tekort. Zo is het aanbod een struikelpunt en is de kwaliteit vaak niet optimaal.

Mensen willen anno 2014 een film in 1080p kwaliteit zien en het aanbod moet even toereikend zijn als wat je kan downloaden.

Vindt popcorn time daarom een mooi programma en het laat goed zien waar Netflix en alle andere legale programma's in tekort komen. Het is aan Netflix en de andere om hieraan te gaan werken en de consument te bieden wat de consument wil.
Maar dat heeft een hoog 'dubbeltje op de eerste rang' gehalte.
Dingen zoals Pathé thuis, Videoland e.d. zijn al sneller in het aanbieden van nieuwe films iig maar dat kost je gewoon een aantal euro's per film. En DAT willen mensen ook weer niet.

Captain America; The Winter Soldier bijv. staat voor 4.99 (in SD kwalität) te downloaden bij Pathé thuis, maar kan hem ook kopen voor 17.99.
Het is niet dat het niet legaal kan, maar dan men het geld er niet voor over heeft.

Netflix wil het best allemaal legaal aanbieden, maar je ziet ook dat door de populariteit van die dienst nu ook andere maatschappijen een vergelijkbaar iets op gaan zetten. En dat werkt weer averechts.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 3 september 2014 @ 11:14:29 #152
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_144129588
Meer concurrentie zie ik juist als iets positiefs. Hoop dat het gaat zorgen dat de prijzen hard naar beneden gaan.

5 euro voor een filmpje downloaden bij Pathe is ook gewoon teveel... Voor een paar euro extra kan je het in de bios zelf zien (en dat is en blijft toch een andere ervaring dan het thuis kijken).
pi_144129849
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:14 schreef mr-green het volgende:
Meer concurrentie zie ik juist als iets positiefs. Hoop dat het gaat zorgen dat de prijzen hard naar beneden gaan.

5 euro voor een filmpje downloaden bij Pathe is ook gewoon teveel... Voor een paar euro extra kan je het in de bios zelf zien (en dat is en blijft toch een andere ervaring dan het thuis kijken).
En meer versplintering; een deal met Amazon Prime zorgt ervoor dat dezelfde content niet op netflix kwam te staan. (zie bijv http://www.forbes.com/sit(...)24-live-another-day/ )

Als je alles wil hebben zit je te kijken met Netflix, HBO (GO), Hulu, iTunes / Google Movies / Videoland / Pathé Thuis .
1 dienst gaat er simpelweg niet komen omdat iedereen een graantje mee wil pikken van het Netflix success maar dan wel op hun voorwaarden.
Als Pathé Thuis een 'Pathé Unlimited Thuis' wordt voor de nieuwste films zouden ze heel wat meer binnenharken denk ik.

Overigens weet ik niet wanneer jij voor het laatst in de bios bent geweest maar een 3D film bij de pathé kost je al 15 euro en dan heb je nog niets te knagen erbij ;-)
Bios is echt een duur geintje geworden.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 3 september 2014 @ 11:34:34 #154
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_144130174
3D films vermijd ik liever. Meeste daarvan is echt troep. Je hebt genoeg alternatieven voor Pathe. In Rotterdam hebben wij bijvoorbeeld LantarenVenster. Kaartjes zijn echt niet duurder dan 10 euro en de faciliteiten zijn ook top waardoor je een hele andere ervaring hebt dan een film kijken bij Pathe.

Maar goed dat is een ander onderwerp ;)

Popcorn time springt naar mijn mening goed in op wat de consument wil door een volledig aanbod aan te bieden. Goed het biedt niet niet alles aan maar wel veel meer dan alle andere betaalde diensten. Ik hoop dat de betaalde diensten hiervan leren!

Voorbeelden van diensten waar alles prima werkt is Spotify. Kan gratis (met raclame) of betaald (zonder reclame en met goede kwaliteit).

Het is allemaal wel mogelijk alleen geld speelt vaak een grote rol in de beslissingen die men maakt.
pi_144130228
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 07:57 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Da's 3d :)
Ben ik achter gekomen ja. Wel kekke films

Alleen wel jammer dat series niet helemaal goed werken, want dan heb je opeens geen S1 ep 1 ofzo
Irene is bae <3
pi_144130306
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:34 schreef mr-green het volgende:
3D films vermijd ik liever. Meeste daarvan is echt troep. Je hebt genoeg alternatieven voor Pathe. In Rotterdam hebben wij bijvoorbeeld LantarenVenster. Kaartjes zijn echt niet duurder dan 10 euro en de faciliteiten zijn ook top waardoor je een hele andere ervaring hebt dan een film kijken bij Pathe.

Maar goed dat is een ander onderwerp ;)
Ik heb de keus uit een filmhuis, een bios van 30 jaar oud en een theater die wel eens een film laat zien ;)

quote:
Popcorn time springt naar mijn mening goed in op wat de consument wil door een volledig aanbod aan te bieden. Goed het biedt niet niet alles aan maar wel veel meer dan alle andere betaalde diensten. Ik hoop dat de betaalde diensten hiervan leren!

Voorbeelden van diensten waar alles prima werkt is Spotify. Kan gratis (met raclame) of betaald (zonder reclame en met goede kwaliteit).

Het is allemaal wel mogelijk alleen geld speelt vaak een grote rol in de beslissingen die men maakt.
Waarbij je bij Spotify/Itunes/Google Music juist ziet dat het hetzelfde aanbod (nagenoeg) is met alleen een verschil in app / prijs. En dat is iets wat in de videomarkt nog volledig mist, de versplintering zie je bij die muziek-apps veel minder.

Maar andere discussie idd.

Popcorn Time vind ik persoonlijk wel aaridg werken, maar hou het zelf bij mijn private-tracker en plex :)
  woensdag 3 september 2014 @ 11:44:03 #157
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_144130445
Zou best een "legale" versie ervan willen gebruiken voor een hoger bedrag dan Netflix maar wel het aanbod van Popcorn.
In principe gewoon wat er dus in itunes (US) staat.

Maar helaas is dat niet.

Als je googled zie je toch redelijk wat verschillende aanbieders van Popcorn ik zelf gebruik die .eu versie op mn laptop maar op Tweakers zeiden ze dat de "originele" een andere is maar op de Mac werkt die niet fijn (kan de settings niet aanpassen).
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator woensdag 3 september 2014 @ 20:35:51 #158
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_144148015
Bij mij laden de films niet, of als ze wel laden stottert het geluid 9 van de 10 keer -O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_144151917
quote:
8s.gif Op woensdag 3 september 2014 20:35 schreef onlogisch het volgende:
Bij mij laden de films niet, of als ze wel laden stottert het geluid 9 van de 10 keer -O-
Probeer PPT opnieuw te starten?
Irene is bae <3
  Moderator woensdag 3 september 2014 @ 22:13:54 #160
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_144152276
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 22:05 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Probeer PPT opnieuw te starten?
Ja gedaan, en het werkt nu beter :)

Suggesties om subtitles te synchen?
4045
onlogisch
pi_144152357
quote:
7s.gif Op woensdag 3 september 2014 22:13 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja gedaan, en het werkt nu beter :)

Suggesties om subtitles te synchen?
Mwah heb meestal niet echt probleem met de subs. Als het te erg afwijkt dan zet ik gewoon geen subs :D
Irene is bae <3
  Moderator woensdag 3 september 2014 @ 22:23:33 #162
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_144152736
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 22:15 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Mwah heb meestal niet echt probleem met de subs. Als het te erg afwijkt dan zet ik gewoon geen subs :D
Ja, dat doe ik nu dus ook :P Dan maar geen subs :')
4045
onlogisch
pi_144152803
quote:
7s.gif Op woensdag 3 september 2014 22:23 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik nu dus ook :P Dan maar geen subs :')
Ik ga denk ik X-men kijken

Jennifer Lawrence :7
Irene is bae <3
pi_144266948
Waarom gaat het mis bij de start van de stream?
Ik zie tot zekere hoogte zowel de kB/s als percentage stijgen, waarna deze weer naar nul dalen.

Apart, gezien enkele films hiervoor geen problemen opleverden.
Kan iemand mij helpen?

S5 4.4.2

Heb de recenste beta. Kan iemand me een link naar een stabiele versie sturen
  zondag 7 september 2014 @ 12:10:58 #165
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_144267400
Divergent vond ik toch wel een hele sterke film
Irene is bae <3
  zondag 7 september 2014 @ 13:44:16 #166
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_144269875
quote:
14s.gif Op zondag 7 september 2014 12:10 schreef Jiang153 het volgende:
Divergent vond ik toch wel een hele sterke film
idd beter dan ik had verwacht maar t was wel wat voorspelbaar :(
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zondag 7 september 2014 @ 13:46:57 #167
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_144269957
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 13:44 schreef nils7 het volgende:

[..]

idd beter dan ik had verwacht maar t was wel wat voorspelbaar :(
Agh ja heb me er toch wel goed mee vermaakt :7

Kijk nu al uit naar Insurgent :Y)
Irene is bae <3
pi_144270610
Wel jammer dat er geen NL content op Popcorn time staat, Lucia de B bijvoorbeeld. Wel logisch natuurlijk want Yify database.
  zondag 7 september 2014 @ 14:14:48 #169
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_144270865
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 14:07 schreef alwaysonhold het volgende:
Wel jammer dat er geen NL content op Popcorn time staat, Lucia de B bijvoorbeeld. Wel logisch natuurlijk want Yify database.
Dan geef je een paar euro uit om em bij een legale dienst te kijken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_144271628
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 14:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Dan geef je een paar euro uit om em bij een legale dienst te kijken.
True. Heb een Apple tv o.a. dus kan het gewoon voor 4 euro kijken.
Edit: zag hem ook op de piraten baai staan ;)
  Moderator zondag 7 september 2014 @ 21:11:28 #171
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_144288569
Loopt het bij jullie trouwens ook zo extreem vaak vast? Ik kijk momenteel GoT, maar vaak heb ik stotterend geluid, geen geluid of beeld wat na 30 seconden vast loopt, terwijl de bufferline al helemaal tot het einde is gelopen.

Vervolgens moet ik popcorn sluiten, opnieuw opstarten etc. :{

Zo vervelend :(
4045
onlogisch
pi_144294779
quote:
99s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:46 schreef Susteren het volgende:

[..]

Maar geef toe, het is awesome. Niet meer een half uur een film torrent downloaden, maar gewoon meteen steamen die hap (inclusief beschrijving en trailer). _O_

Hulde aan de programmeurs.
Als je nog 13 bent ofzo oke, maar ik mag hopen als je rond 18 of ouder bent, dat je toch wel 8 euro voor netflix ofzo kan betalen. Ik kan niet zo goed tegen dat gierige van sommige mensen
pi_144295996
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 22:39 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Als je nog 13 bent ofzo oke, maar ik mag hopen als je rond 18 of ouder bent, dat je toch wel 8 euro voor netflix ofzo kan betalen. Ik kan niet zo goed tegen dat gierige van sommige mensen
Ik betaal 8 euro p.m voor Netflix, maar ben bereid het dubbele, ja zelfs het driedubbele te betalen voor het aanbod wat Popcorn Time heeft. Mits volledig ondersteund door NL ondertitels, volledig toegankelijk op alle apparaten, en alle films, series en docu's die ooit zijn verschenen. Maatschappijen hebben totaal niet in de gaten hoeveel goud ze in handen hebben als ze op dit gebied allemaal samen werken, maar blijven wanhopig alles op hun eigen kleine eilandje vasthouden. :N
pi_144298639
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 23:03 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ik betaal 8 euro p.m voor Netflix, maar ben bereid het dubbele, ja zelfs het driedubbele te betalen voor het aanbod wat Popcorn Time heeft. Mits volledig ondersteund door NL ondertitels, volledig toegankelijk op alle apparaten, en alle films, series en docu's die ooit zijn verschenen. Maatschappijen hebben totaal niet in de gaten hoeveel goud ze in handen hebben als ze op dit gebied allemaal samen werken, maar blijven wanhopig alles op hun eigen kleine eilandje vasthouden. :N
True that, met Spotify is bewezen dat het kan qua muziek. Maar denk dat het nooit zal komen, gaat ook nog veels te goed met de film industrie. Zie bioscoop omzet enz.
  maandag 8 september 2014 @ 00:07:25 #175
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_144298755
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 22:39 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Het aanbod is gewoon kut
Irene is bae <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')